IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нюрбургринг версия на WRX STI, но само за Япония

Специалният Subaru WRX S4 tS е в чест на победата в маратонското състезание

Нюрбургринг версия на WRX STI, но само за Япония

Японската компания Subaru представи специална версия на спортния си седан WRX STI, която е създадена в чест на победата в германското състезание "24 часа на Нюрбургринг", но ще се предлага единствено на пазара в Япония.
Нюрбургринг версия на WRX STI, но само за Япония
Моделът е означен като WRX S4 tS и до голяма степен повтаря върховата версия S207, която Subaru пусна през миналата година. Изключение прави единствено двигателят, който е запазен в стандартната си версия. Той е 2,0-литров с 300 к.с. и 400 Нм, като все пак е получил нови изпускателна и всмукателна системи.

Subaru WRX S4 tS се предлага единствено с трансмисия CVT. Обикновено тези кутии не са подходящи за спортно шофиране, но вариаторът на японците определено прави изключение, тъй като разполага с ръчен режим и демонстрира отзивчивост и острота в целия работен диапазон.

Основните промени при модела са направени по шасито, като целта е подобряване на поведението при шофиране на ръба. WRX S4 tS, който е дело на STI, е оборудван с по-остра кормилна рейка, променено окачване, предни амортисьори DampMatic® II, система Active Torque Vectoring и мощни спирачки Brembo с перфорирани дискове.
Нюрбургринг версия на WRX STI, но само за Япония
Моделът разполага също така със спортни седалки Recaro, отличителни елементи по екстериора, както и с пакета за безопасност EyeSight 2.

Предлага се и допълнителен спортен пакет NBR Challenge Package, демонстриращ уникални джанти, карбонов спойлер, различен волан и др.

Subaru WRX S4 tS ще се предлага единствено в Япония. Моделът не е лимитиран, но ще бъде наличен на пазара само в периода октомври 2016 - март 2017 г. Цените започват от 48 500 долара, а пакетът NBR Challenge Package коства още 3200 долара.

0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    старото ( преди 7 години )
    Знам аз недей *** светка.. само незнам дали си сядал в това нещо.. и дали имаш с какво да сравниш.STi -я е КАРУЦА, 10 к.с не са разлика нека да са 300. Мога да сравня и с мазда RX-8 ..мога да сравня и с ферари FF, STi я е за резервна кола в гаража, за събота и неделя ,не става за ежедневие.Нито бъбреци нито пломби ше останат.
  • #16
    5 rate up comment 10 rate down comment
    старото ( преди 7 години )
    ...старото WRX STi беше 310 к.с от 2.5,реално този модл е даунгрейд отвсекъде. Вървежа феноменален а возията, пълна каруца... ако и сегашните са такива друсалки нямам думи.А дизайна им куца от години,абе субару..стари лаври и никакво развитие.Само с вървеж не става..
  • #15
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Като знам старото 2,5 с 268 к.с. сили как върви не ми се мисли, какво ще е усещането с тази 300 коньова бегачка. Който е карал Суби знае, че мощността не е най-важното нещо, а усещането при каране, че сте едно с колата. Много приятни автомобили са Субару. Удоволствието е гарантирано при карането им.
  • #14
    18 rate up comment 1 rate down comment
    ZOOM-ZOOM ( преди 7 години )
    Sti in da house! Яд ме е, че спряхя импреза комби wrx...
  • #13
    10 rate up comment 1 rate down comment
    @ ( преди 7 години )
    Ken Block s SUBARU Impreza WRX STI v Gymkhana e dokazal , che e zeljazen avtomobil .
  • #12
    5 rate up comment 25 rate down comment
    Пилот ( преди 7 години )
    Как да го пуснат в Европа като само ще се излагат с това недоразумение с всичките тези бегачки. А грозотията, която излъчва това намачкано кимоно е потресаваща.
  • #11
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Кико ( преди 7 години )
    Като гледам днес в Аутомедия е нещо бедно откъм статии и всичката злоба се изсипала тук.
  • #10
    31 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това ако мине покрай вас ще ви се счупят вратовете да се обръщате.. За разлика от псевдо гъзарските немски премиум, на които вече никой не обръща внимание и които се карат общо взето от хора със слабо отношение към автомобилите и от хора без грам фантазия, които дори не могат да си изберат цвят различен от черен или бял.
  • #9
    5 rate up comment 6 rate down comment
    @ ( преди 7 години )
    Kojto ima pari i vazmoznostti pravi , prodava i pecheli . D
  • #8
    32 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    НЕ ЗНАМ АМА ТОЯ КОСМИЧЕСКИ КОРАБ АКО ПАРКИРА ДО НЯКОЙ ПЕНСИОНЕРСКИ ГРОЗЕН ГОУФ ЩЕ ИМА МНОГО СЪЛЗИ И СОПОЛИ ХАХАХАХАХАХАХ!!!!ГЕРМАНО-КИТАЙСКИ СМЕШНИЦИ ХАХАХАХАХА!!!!