IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus направи SUV с кинетични седалки

Концептуалният UX ще се превърне най-малкия кросовър на марката

Lexus направи SUV с кинетични седалки

Компанията Lexus представи в рамките на автомобилното изложение в Париж концептуален компактен SUV. Той залага на традиционния за последните модели на марката дизайн, като е оборудван със специални кинетични седалки, чиято структура е направена от екологични материали.
Lexus направи SUV с кинетични седалки
Моделът се казва UX и е разработен от европейския дизайнерски център на японски производител в Южна Франция. Прототипът е получил масивна решетка на радиатора, големи колела, стъкла с функция за затъмняване и задни врати, отварящи се срещу посоката на движение.

Страничните огледала при Lexus UX са заменени от камери, които излъчват картина на дисплеи в салона. Самият той визуално е разделен на две части – предната е подчертано спортна, а отзад е оформена зона за удобна почивка с двуместен бял диван.

Засега от компанията не разкриват технически детайли за кросовъра, чиято серийна версия ще се разположи под модела NX в гамата на марката и ще замени хибридния хечбек CT 200h. Със сигурност ще има хибридна модификация, както и стандартни версии с 2,0-литров дизел и 2,5-бензинов двигател.

Снимки: Lexus

Тагове: lexus ux
0 от 500
  • #26
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    фирмички като Бентли и Ролс Ройс също нали :)няма лошо да ти харесва ширпотребата, всеки с възможностите си.
  • #25
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Еех, деца.. няма как фирмички от среден калибър като Мерцедес и БМВ да правят по-добри продукти от компания-мастодонт като Тойота превъзхождаща с ресурси и технологии всички останали автомобилни компании взети заедно. Несериозно е дори да си го помисляте, какво остава пък да убедите някой разумен човек в подобна смешка.
  • #24
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тук е написано много за Лексус. Германците са го написали, а не някой други. Написали са го точно тези на които Лексус им е найголяма конКУРенция(http://ww2.autoscout24.de/bericht/25-jahre-lexus-und-infiniti/hueben-pfui-drueben-***/67430/402495/)Значи германеца вижда каква марка е Лексус, а байГаня от село,който освен нафта,трактори и немски брички нов внос не е виждал.Естествено е за елементарната германофилска частица немското да е най-добро.Както и козите да ги обладаваш при липса на жена!
  • #23
    5 rate up comment 3 rate down comment
    AMAZING IN MOTION ( преди 8 години )
    IZGLEZDA IMA TAPI BULGARI KOITO NE MOGAT DA RAZBERAT KAKVO E LEXUS V AMERICA , GERMANY,FRANCE ,ITALIA...
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    AMAZING IN MOTION ( преди 8 години )
    LEXUS is the luxury vehicle division of Japanese automaker Toyota...Lexus war der erste Hersteller im Premiumsegment, der Modelle mit Hybridantrieb anbot...Lexus est un constructeur automobile de luxe...Lexus acronimo di Luxury EXportation United States -
  • #21
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Защо под всеки пост на Лексус има спор дали е премиум или не, а никога под статия за БМВ и Мерц. Оризарите колкото и да се опитват да пробият в този клас никой не ги взима на сериозно.
  • #20
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    и старите хора знаят, че и най-лошия мерцедес е по-добър от най-добрия лексус. ако искам посредствен автомобил ще си купя тойота, тоя лексус е за некомпетентни консуматори в САЩ.
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    @ ( преди 8 години )
    V edin sait beshe definirano , che v US za super luxury car se schita avtomobil s cena nad 60 000 USD . A dokatoTOYOTA i BMW razrabotvat obshti proekti e neumestno da ima protivopostavjane mezdu fenovete im .
  • #18
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Абе ВАГонетко, откъде ги вадиш тия дефиниции??? Премиум означава просто че струва повече. А базовите цени на Лексус са по-виооки от на немките табуретки, защото не предлагат орязани модификации с халогенни фарове, трицилиндрови двигатели и ръчни скорости. Иначе, за коли най-добре да питаш бабите, те най-добре знаят че от гоуфо по-убаво нема.
  • #17
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    успокой се бе, тойотаджия. за да е една кола премиум тя трябва да е такава в очите на околните не само в очите на оризовите фенове. и бабите знаят, лексус = тойота