IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Duster получи автоматик с два съединителя

Останалата гама на Dacia вече ще предлага нов двигател с три цилиндъра

Duster получи автоматик с два съединителя

Флагманът на Dacia вече ще се предлага и с автоматична трансмисия, стана ясно при откриването на автосалона във френската столица, където се състоя премиерата на новата версия на всъдехода.
Duster получи автоматик с два съединителя
В случая не става дума за пилотираната трансмисия Easy-R, която наскоро бе включена в гамата на Sandero. Автоматичната трансмисия на Duster е взета от рафта с най-нови разработки на Renault-Nissan. Това е кутията EDC с двоен съединител и 6 степени.

EDC е оборудвана с асистент за потегляне по наклон, като задържа спирачките достатъчно дълго, за да позволи на водача да натисне педала на газта, преди автомобилът да се върне назад. Други подробности липсват, но от Dacia подчертаха, че новият модел с автоматична кутия има сходни разход на гориво и нива на емисии СО2 с аналога с механична скоростна кутия.

Новата опция ще се предлага за модела с дизелов двигател dCi с мощност 110 к.с. EDС се съчетава единствено с предно предаване.

На щанда на Dacia в Париж са изложени и обновените версии на Sandero, Sandero Stepway, Logan и Logan MCV. Както вече писахме, те предлагат подобрени екстериор и интериор, допълнителни екстри и нови технологии. Наличен за тях е и нов бензинов двигател - SCe 75. Той покрива Евро6, има 3 цилиндъра и обем от 1,0 литра, като генерира 75 к.с.
Duster получи автоматик с два съединителя
 

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ВБА ( преди 7 години )
    Модулност за В и С сегмента. Бъдещето е на електрическа 7-9... скоростна кутия с два съединителя поне това се вижда от перспективите, която може да работи в автоматичен и ръчен режим, а превключването става с джоистик и за двата режима по избор на водача според пътната обстановка. Много по евтина е от сегашните автоматици, по лека, много по надеждна и евтина за поддръжка. Предно навигационно стъкло, сегашните табла не са под постоянна наблюдение и се отклонява вниманието. Сензорни ключове?!, тънкостенни пластмасови сандвич панели?, LED светлини, система за следене налягането на гумите. S&S система и нов алгоритъм на компютъра за контрол работата на двигателя с последващо изключване захранването на отделните цилиндри в зависимост от натоварването, температурата, оборотите, скоростта и положението на *** за газ. Наблюдението трябва да се извършва с камери за извършване на определените маневри. Това, което се прави в момента е от миналия век. Всяко едно колело трябва да е свързано към хибридна многоканална ABS система, която дава възможност освен при спиране да се задейства и при боксуване на някое от колелата при подаване на газ, и то само на буксуващото колело. Поставянето на многостепенен алтернатор&генератор+контролер, и електрически /ел.двг в барабаните/ задни колела при 4х4 моделите. При изключено 4х4 то може да служи за заряд на акумулатора и допълнително захранване на консуматорите по време на движение. Така екипирана колата е готова за надстройка до хибрид, че и по нагоре при желание на клиента, когато му дойде времето за това, тоест на акумулаторите. Много се изостава с промяна конфигурацията, и обема на багажното отделение, а то би трябвало да се променя, чрез секционна задна врата, и издърпващ се модул L 50-90см, като задната му част има възможност за хоризонтално и вертикално положение. Е, това са ми вижданията за перспективите на Дъстър при запазването на сегашните габарити, и най важното челното съпротивление да е доста под 28.. Относно шасито не е взето предвид възможността, че колата може да застане на кантар, и за целта средната му част трябва да има клиренс 25-30см със съответната форма, а общия клиренс не би трябвало да е по малко от 23см при сегашните габарити на ДЪСТЪР! Едва ли, ще излезе по скъпо от сегашните модели при прилагане на модулния метод на производството стига да го направите. Всичко добро и успех!
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    че то рено кога не е ( преди 7 години )
    Отнасяй се с уважение към историята и традициите на която и да е марка, за което е нужно да четеш.Автомобилите не може да са само Мерцедес, БМВ, АУДИ, защото неграмотни прошляци, като теб, щяха да се возят само на рейса!!!
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    111 ( преди 7 години )
    че то рено кога не е било евтина и буклучива марка?
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    110 ( преди 7 години )
    Да, да ще направят, и кожа ще сложат и купето ще обезшумят и накрая Рено ще се окаже евтината марка. Не знам кой им мисли стратегията, но с тези нововъведения цените ще растат, макар и да местят част от производството в Мароко.
  • #4
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 7 години )
    Най-накрая се сетиха г-дата от Рено, че им трябваше такава комбинация, ако пък и случайно се досетят да направят и комбинацията 4х4, дизел, автоматик и да запазят цената са уцелили на пазара.
  • #3
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Яко .. ( преди 7 години )
    задръстер за задръстеняци!
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    да вземете тия статии да си ги четете малко като ги преписвате ли..?
  • #1
    19 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Прекрасен джип.Комфорт като на S класа и проходимост като на g300 professional и patrol.