IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

GM обяви нов крал на дизела в САЩ

Концернът пуска два пикапа с 6,6-литров V8

GM обяви нов крал на дизела в САЩ

Във времето, в което експертите в Европа вече масово предричат края на дизела, Америка се готви да посрещне един нов автомобил, задвижван с такова гориво. Концернът General Motors анонсира пускането на пазара на модернизирана версия на мощния си 6,6-литров дизелов V8.
GM обяви нов крал на дизела в САЩ
Официално технически характеристики за обновения дизелов мотор Duramax не се съобщават, но интернет-изданието GM Authority се добра до вътрешна информация. Според нея при новите версии на пикапите Chevrolet Silverado и GMC Sierra, моделна година 2017, мощността на дизеловия V8 агрегат ще бъде увеличена от сегашните 397 к.с. на 445 к.с.

Това е рекорд за американски автомобили, тъй като е с 5 к.с. повече от показателите на 6,7-литровия дизелов V8, поставян на моделите на Ford. Агрегатът на GM обаче отстъпва като въртящ момент на конкурента си. Моторът Duramax V8 развива 1234 Нм, докато агрегатът на Ford разполага с 1254 к.с.

Другите масови американски дизелови двигатели са далеч по-слаби. Поставяният на пикапа Ram (производство на компанията Dodge) 6,7-литров Cummins развива 385 к.с. и 1173 Нм. Друг от конкурентите – Nissan Titan, разчита на 5,0-литров V8 Cummins с 310 к.с. и 752 Нм, докато Toyota Tundra изобщо не се предлага с дизелов мотор.

Снимка: GM

Тагове: general motors
0 от 500
  • #10
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Освен това ( преди 7 години )
    Глупости. Правилата не са за американски или вносни автомобили а за типове МПС.
  • #9
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Защото ВАГ нямат големи дизели ли? Ако американците са лицемери, то немците са богове в тая сфера. Не може да твърдиш, че се бориш за намаляване на вредните емисии и за здравето на хората, да облагаш горивата с огромни акцизи и лансираш и финансираш дизеловото гориво и технологията на дизелите.Американците имат по 1-2 дизелови двигателя в гамата си, които са нищожен процент от продажбите им.И със сигурност са по-чисти от на ВАГ ***, защото поне не мамят със софтуери и т.н.
  • #8
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Някой замисли ли се тоя толуп какви еко-норми покрива.Мисля си,че едва ли влиза в някакви автомобилни норми с този 6,6 литра,ве 8 дизел.Лицемерието на краварите е безкрайно.За собствените им дебилни коли важат някакви мижави правила,а за вносните се иска да покриват 3 режима напред.
  • #7
    4 rate up comment 9 rate down comment
    @ ( преди 7 години )
    I starijat boen kon GMC Top Kick s DURAMAX Turbo Diesel ne e za prenebregvane !US CARS FOREVER
  • #6
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Освен това ( преди 7 години )
    Пикапите се водят truck, стандартите им за вредни емисии са много по-хлабави от тези за леки коли. Затова им слагат двигатели като за локомотиви.
  • #5
    17 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Да бе в САЩ изобщо не се интересуват. Вярвате ли си изобщо на глупостите, които плещите? Интересуват се и още как. Не случайно 6-ците и 8-ците са най-харчените мотори. Те ако не се интересуваха щяха да им пробутват малолитразки с 3-4 цилиндъра, но не могат. С малките моторчета могат да излъжат някоя жена или мъж с мека китка. Всички останали ги вълнува какво има под капака. Американците не са като германците, които знаят само дали колата им е бензин или дизел и нищо друго.
  • #4
    18 rate up comment 5 rate down comment
    БТК ( преди 7 години )
    Съгласен съм с ZOOM-ZOOM В САЩ въобще не се интересуват колко коня е, колко харчи, да не говорим за Nm. Рам е достатъчно да е V8!
  • #3
    21 rate up comment 3 rate down comment
    BRAT ( преди 7 години )
    Всъщност, точно за теглене ги ползват големите пикапи. Затова имат такива мега двигатели. В тубата има доста клипове сравняващи един модел с друг и т.нат. towing capacity е сред основните параметри, както и това за поддържане на определена средна скорост с нароварване по байр.
  • #2
    30 rate up comment 4 rate down comment
    Zoom-zoom ( преди 7 години )
    Това,че в Европа за всяка играчка като джет, шейна, атеве, каравана и т.н. се плаща прескъпо не значи, че и в щатите е така. Там нищо не значат и са масови. Тогава конете и нютонметрите са безценни.съмнявам се, че този дизел ще е по-чист от ваг-овия.
  • #1
    21 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ""Моторът Duramax V8 развива 1234 Нм, докато агрегатът на Ford разполага с 1254 к.с."" Дали е с толкова конски сили? Съмнявам се.Иначе хубав камион, малко не виждам смисъл от такава товарна техника с такива коне и нютон метри. Все пак няма достатъчно голям багажен обем, че да има нужда от такава мощ. Разбирам да беше влекач. Но явно някой хора в САЩ имат нужда като си транспортират трите бали сено отзад "камиона" им да харчи по 30 литра на 100км.