IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мотоциклет с V8 от Maserati

Машината е напълно функционална, но и донякъде безсмислена (Видео)

Мотоциклет с V8 от Maserati

Поредният екстравагантен мотоциклет на френската компания Lazareth излезе на пътя. Това е моделът LM847, който дебютира под прожекторите на автосалона в Женева през март.  
Мотоциклет с V8 от Maserati
Машината спокойно може да бъде наречена безумна, тъй като използва V8 двигател с обем от внушителните 4,7 литра. Той е зает от Maserati и развива бруталните дори за автомобил 470 к.с. и 620 Нм. А Lazareth LM847 тежи само 400 кг.

Мотоциклетът на френската компания всъщност има 4 колела, които са свързани с къси полуоски. Причина за това инженерно решение е огромният двигател, който би бил изключително труден за балансиране, ако машината има само 2 колела.

Именно смелите инженерни решения накараха посетителите на салона в Женева да предположат, че LM847 е само изложбен експонат. От разпространеното видео обаче става ясно, че мотоциклетът е напълно функционален и може да се управлява дори в натоварения градски трафик.

Въпреки това концепцията на машината е донякъде безсмислена. Мотоциклетът използва едностепенна трансмисия, която компрометира както динамиката, така и потреблението на гориво. А огромният двигател вероятно изпраща сериозна горещина към ездача.

Е, не можем да отречем, че Lazareth LM847 изглежда добре и хваща окото. А понякога това е най-важно. Размерите също са внушителни - дължина - 2650 мм, широчина - 900 мм, височина - 1000 мм и междуосие: 1 850 мм.




Още от Lazareth:
Безумие на колела
Wazuma V8F – триколка с четири колела

 

Тагове: lazareth
0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Сток Хаябуса срещу сток ГТР, Сузукито побеждава. На този мотор не му знам характеристиките, но едва ли е по-бърз от Хаябусата въпреки 2 пъти повечето цилиндри и мощност и едва ли ще може да бие ГТР, ако японеца е с някакъв тунинг. Да не забравяме, че ГТР е серийна кола, а това е някакъв проект. Проектите могат да са зверски напомпани, докато серийните коли не толкова.
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Карапелитов ( преди 7 години )
    Интересувам дали ще може да накаже Нисан ГТР, на бързата спортна серийна кола.
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    То се видя кой е *** и няма нужда да поясняваш. За паленето нещо никак не позна, както и не позна къде са вързани спирачните апарати. Хлъзгав си, като червей и се мъчиш да се измъкнеш от неловката ситуация, представяйки я, като шега, но си прекалено елементарен, за да ти се върже някой на шегичките. Утре ще разправям, като се съберем на колегите мотористи за теб. Голям смях ще падне. Оправи ми определено деня. Като се сетя за спирачния апарат вързан за калника и не мога да спра да се хиля.
  • #7
    0 rate up comment 6 rate down comment
    ДО до спирай ( преди 7 години )
    по- споко бе, пич! Ще ти стане нещо! Ти от хумор май не разбираш, а? И въобще не съм зле, напротив - много ми е готино, като вида некой да се пали от глупости! Това значи само едно - че е гл..ак!
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това е мотора:https://***.youtube.com/watch?v=B49NxrVB62M
  • #5
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Dodge Tomahawk не само, че изглежда много по-добре и е много по-завършена машина, но и е с 10 цилиндъра и с мноооого повече коне, а е само 15-тина години по-стар. Тези просто се излагат с подобни творенияДруг е въпросът, че двигател от кола на мотор не се вписват много добре. Виж, обратното по-става според мен. 1 или 2 двигателя на Hayabusa превръщат колата в изтребител, а ако се сложат турбини и става ракета...
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 7 години )
    За тия "новатори" имам само две думи: Dodge Tomahawk. Проект отпреди петнайсет години...
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до: спирай ( преди 7 години )
    Наистина спирай!Спирай да пишеш простотии и то веднага, че си толкова зле, колкото дори не можеш да си представиш.С това:Спирачния апарат е хванат за калника! направо издъни *** и счупи ***!Хайде сега хубаво и внимателно виж къде е хванат спирачния апарат! Хубаво виж преди да напишеш поредната тъпотия.А на въпроса ти ще отговоря с въпрос за чий к.р му е. З за чий к.р му е на някой да кара Бугати, например? Абсолютно безполезен автомобил според повечето хора.
  • #2
    5 rate up comment 5 rate down comment
    спирай ( преди 7 години )
    А! Спирачния апарат е хванат за калника! Гениално!Може би двигателят е хванат за резервоара! За чий к.р му е това на някой
  • #1
    7 rate up comment 2 rate down comment
    моториста ( преди 7 години )
    Тез открили топлата вода.От 90-та год. на миналия век се произвеждат такива мотори с повече литри обем и с повече мощност и то не една бройка, а серийно и са в движение и могат спокойно да се карат и са с 2 или 3 гуми, а не с 4. Например вижте Boss Hoss и ще се убедите. Има и други разбира се.Лично според мен обаче V8 за мотор е прекалено. С кеф бих карал обаче Gold Wing F6C. Внушителе и невероятен, а звука му е извънземен. Не е V-образен, а боксер. Жестока машина!!!