IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пет глобални марки отказаха салона в Париж

Производителите предпочитат да рекламират по други начини

Пет глобални марки отказаха салона в Париж

Предстоящият автомобилен салон в Париж ще мине без участието на 5 глобални автомобилни производителя, съобщава Automotive News. Според информация на изданието във френската столица няма да бъдат изложени новите модели на Lamborghini, Rolls-Royce, Aston Martin, Volvo и Ford.
Пет глобални марки отказаха салона в Париж
Основната причина за подобно решение, е нежеланието на компаниите да инвестират милиони евро в подобни мероприятия, тъй като считат, че те се неефективни. Вместо това производителите предпочитат да влагат пари в по-съвременни форми на маркетинг, най-вече на рекламиране на своите продукти в глобалната мрежа.

„По-рано цареше мнението, че е нужно да участваме във всеки един автомобилен салон. Реалностите обаче показват нещо различно – има далеч по-удачни начини за реклама, отколкото да се харчат огромни пари за подобни изложения”, коментира генералният директор на Aston Martin – Анди Палмър.
Пет глобални марки отказаха салона в Париж
На свой ред представител на Lamborghini заяви, че автомобилният бизнес се променя непрекъснато и в компанията приемат всички новости. Така компанията ще икономиса сериозна сума на концерна Volkswagen, който ще участва в Париж, но няма да проведе традиционната гала-вечер, на която германците показват най-новите модели на своите марки.

От Rolls-Royce също предпочитат да подходят по друг начин, като заменят салона в Париж с мероприятия за клиентите си на остров Сардиня. Компанията обръща специално внимание на ползвателите на мрежата Instagram, като разчита на тяхната помощ за реклама на колите си.
Пет глобални марки отказаха салона в Париж
Във Ford пък напълно променят маркетинговата си стратегия, като вместо на салона в Париж участваха в изложението Le Web, посветено на най-новите цифрови иновации. Освен това компанията организира еднодневен тест-драйв на територията на Франция за всички желаещи да карат нейните автомобили.

Снимки: Ford, Lamborghini, Rolls-Royce

0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Dron ( преди 8 години )
    Еми тези са най евтините на пазара които не искат да дават пари за маркетинг,да си продават тракторите тогава ,с;ед месец има изложение,голям евтинджос са тия 5'те марки.Уж се правят на много големи но са нещастници.
  • #4
    16 rate up comment 1 rate down comment
    до RRE ( преди 8 години )
    Не мислиш ли,че е крайно време да се научиш да пишеш на кирилица?И вземи прочети някоя и друга книжка за автомобила ,да имаш поне минимална обща култура по въпроса.За момента мнението е обективно единствено да коментираш магарешката каруца на дядо ти на село.Аман от невежи *** в тая страна.
  • #3
    21 rate up comment 2 rate down comment
    до ланд круйзера ( преди 8 години )
    Ти държиш сметка на останалите,а не виждаш собствената си маймуница,на която си праскал неразбираеми бисери.На какво ви учат вече в училище бе?То не е ясно и дали изобщо сте ходили на училище.Едно време биеха с пръчка за правописна грешка,а сега е гордост да пишеш маймуница и да се хвалиш,че живееш в чужбина.
  • #2
    7 rate up comment 18 rate down comment
    RRE435i ( преди 8 години )
    Parij ne me interesuva vajnoto e da sa na Genevskia avtosalon.Osobeno za Lambordjini,koito na minalia jenevski prodadoha vsi4kitw si centinariuta.
  • #1
    27 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ламбо,Ролс-Ройс и Астън Мартин ги разбирам до някъде.Едва ли им зависят пряко продажбите от автосалон пък бил той и Париж.Форд пък си имат непретенциозния американски пазар и не им дреме особено за Европа.Обаче Волво изненадва с игнорирането си.Може би,защото са собственост на китайци не ги интересува вече Европа и Америка,а са се съсредоточили върху китайския пазар.