IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Големият SUV на Skoda

7-местният Kodiaq предлага багажник с обем 720 литра

Големият SUV на Skoda

Skoda представи своя първи голям SUV по време на специално събитие в Германия. Моделът носи името Kodiaq и в типичния стил на чешката марка демонстрира практичен дизайн, много пространство и модерно оборудване.
Големият SUV на Skoda
Kodiaq вероятно няма да се нареди сред най-елегантните автомобили на Skoda, но пък може да се похвали с отличителни LED светлини и технологичен дизайн, които впрочем е почти аналогичен с концепцията VisionS от салона в Женева, с която чехите загатнаха всъдехода.

Интериорът следва същата формула - семпъл, но модерно оборудван, с изчистени линии и практично оформление. Налични са многобройни ниши за съхранение на малки предмети, а в списъка с опции са включени инфо-система с 8-инчов дисплей, безжично зарядно, 3-зонов климатик, подгряване на волана, автоматичен автопилот, електрическа врата на багажника и много други.

Именно багажникът е едно от големите предимства на Kodiaq. Той предлага внушителните 720 литра при използване на 5 от 7-те седалки в салона. Ако и вторият ред седалки бъде сгънат, багажникът нараства до 2065 литра, а при поръчка на сгъваема пасажерска седалка, в Kodiaq могат да бъдат побрани предмети с дължина до 2,8 метра.
Големият SUV на Skoda
Пътническото пространство е също щедро, като предлага над средните за класа размери. Външните габарити на Skoda Kodiaq са дължина от 4,7 метра и междуосие от 2,79 метра.

Гамата от мотори е представена от 2 дизелови и 3 бензинови агрегати, развиващи между 125 и 190 к.с. Те се куплират с ръчна кутия с 6 степени или с автоматик DSG с 6 или 7 степени. Задвижването на базовите модели е към предните колела, но се предлага и система 4х4.

За модела могат да бъдат поръчани адаптивно шаси с офроуд функция и системата Driving Mode Select, която предлага три режима - Normal, Eco и Sport, като променя характеристиките на мотора, трансмисията, волана и окачването. При моделите с 4х4 е налична функция "сняг", която променя настройките на системите ABS, ASR и ACC.
Големият SUV на Skoda
Продажбите на Skoda Kodiaq стартират в началото на 2017 г. Цените ще бъдат обявени непосредствено преди това.

Тагове: skoda kodiaq
0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    анонимката, ти за ерата ПАДЖЕРО 4увал ли си!? кога японците пе4елеха дакар, немците на знаеха СУВ ли се пише или ВУС, имаха оба4е модел ШАРАН...и пак повтарям - да живее платформената ера...словете новия тиган, сеат атека и това горе едно до друго...
  • #19
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хайде сети се как го определихме? Ти как ще го определиш? Нужно ли е да е излязаъл, за да го знаеш! Не е нужно да си много умен, за да се сетиш, че Шкода е бюджетна марка на ФВ и която ползва техниката на компанията майка. Компанията майка няма СУВ, който да не е паркетник и който да не е по-скоро ван. Та от всичкото това какво следва? Напъни мозъчните клетки и може да се сетиш! Гледам и доста добре боравиш с процентите. На базата на какви изчисления достигна до тях? Статистика или нещо друго?
  • #18
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Изобщо не съм съгласен с теб. Има наистина паркетници и ванове, като тази Шкода, както има и доста корави машини за лек офроуд. Карал ли си Сузуки Витара? Покарай извън пътя и ще разбереш за какво ти говоря! А Форестър карал ли си? Там пък лудницата е пълна. Много корава машина, която ще засрами всички други аналози в този клас и особено европейските с кашкавалено окачване и характеристики на ван.А за тежък офроуд машините естествено са други, но и цените са съвсем различни.Те са друг клас.
  • #17
    2 rate up comment 11 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    стига се дракахте...СУВ=новото име на вановете!за другите има модели на едни други марки с понижаващи предавки и т.н.за мен добра справка дали става за офроуд е дали са го пускали в ДАКАР...макар там машинките само емблемите им да са СТОК...тук просто оформят Ван4ето като СУВ, щот да внушава проходимост...страли4ната линия ми е дежа ву от новия тиган и сеат атека...да живее платформената ера!!!
  • #16
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Нали това ти се обяснява по-долу, че това е по-скоро ВАН отколкото СУВ с това 4х2, т.е. мебел на колела, както ти каза. За каква практичност говориш при този ВАН опс кросовър? Кой без деца би си го взел? Нали точно това му е предназначението. Ако си без деца Йети е варианта. А за цените нещо много си се объркал. Я ги погледни пак и виж кое е по-скъпо и кое е по-евтино! Явно умишлено заблуждаваш, за да докажеш тезата си, която изобщо не е вярна.
  • #15
    2 rate up comment 17 rate down comment
    страничен наблюдател ( преди 7 години )
    Вановете имат имидж на шкафове на колела за семейни хора с многобройни хленчещи деца. Факт е, че повечето собственици на ванове ги ползват точно като мебел на колела. Много купувачи търсят практичност но нямат деца и не искат да карат семейни сандъци. За тях са тези големи кросовъри. Друг момент е цената. Добре зареден ван е $40к и нагоре+ДДС. Кросовър с размера на тази Шкода е значително по-евтин. При употребяваните разликата е дори по-значителна в полза на кросовъра.
  • #14
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз на свой ред да попитам специалистите за какво им били 4х4. Добре де, като не ти трябва 4х4, защо си купуваш СУВ? Питам сериозно. Не е ли по-добре да си купиш ВАН или БУС с още по-голям багажник. Да не говорим, че няма СУВ, който да вози така добре и да има комфорта на ВАН/БУС. Значи ВАГ се мъчат да пробутат нещо, което е ни рак ни риба, а глупавите фенове ахкат и охкат от кеф, че им го слагат без смазка. Типично по ВАГенски едно голямо нищо.А и цените им са доста над нормалните за тази ниша
  • #13
    9 rate up comment 12 rate down comment
    страничен наблюдател ( преди 7 години )
    На мен дизайна ми харесва. Относно предното- колеги, това е голям кросовър а не офроудър. Този тип автомобили се купуват заради размера и функционалността им. Говори се, че ще пускат Шкода в Щатите заради ниските продажби след Дизелгейт. Кодиак ще има успех.
  • #12
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Мнение ( преди 7 години )
    Общо взето добър СУВ: + огромен багажник; + множество практични детайли; + добро качество и визия.- сравнително слаби мотори;- само с предно обезмисля СУВ;- семпли материали в интериора (поне от показаното).С 2 думи - решаваща е цената!
  • #11
    16 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Значи тука си пише, че може и с предно, може и с 4Х4. Което е напълно резонно. Ако живееш в Малта никога няма да ти потрябва 4Х4, но пък ще си задължително с климатик. Ако живееш в Норвегия, никога няма да ти потрябва климатик, но пък задължително ще трябва да си с 4Х4. Хората предлагат, клиентите избират. Защо да плати повече пари за 4Х4, като не ходи из нивите и живее в стана в която не вали сняг. Въпреки, че за мен 4Х4 е по-стабилно и на сух и мокър път и е за предпочитане пред задно и предно