IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lamborghini махна покрива на своята суперкола

Роудстърът Centenario ще излезе в серия от 20 бройки

Lamborghini махна покрива на своята суперкола

Lamborghini продължава да отбелязва 100-годишнината на своя основател – Феручио Ламборгини, като в чест на този юбилей създаде открита версия на своята суперкола Centenario. Роудстърът ще излезе в серия от 20 бройки, всяка от които е оценена на 2 млн. долара.
Lamborghini махна покрива на своята суперкола
Откритият автомобил е изграден на базата на едноименното купе, като конструкцията му е почти изцяло от карбон. От здравия и лек материал са направени монококът и аеродинамичните елементи. Спортната кола е оборудвана с адаптивен заден спойлер.
Lamborghini махна покрива на своята суперкола
Друга особеност на Lamborghini Centenario е пълноуправляемото шаси, при което задните колела завиват в посока, противоположна на тази на предните при ниска скорост или в същата при висока.
Lamborghini махна покрива на своята суперкола
Роудстърът е получил също така съвременна мултимедийна система с екран с диагонал 10,1 инча и телеметрична система. Последната позволява на водача да заснема своите обиколки на пистата с видеокамера.
Lamborghini махна покрива на своята суперкола
Откритата версия на Lamborghini Centenario разчита на същия мотор, който използва и купето. Това е 6,5-литров V12 с мощност 770 к.с., комбиниран със 7-степенен автомат. С него стандартният модел ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди, а до 200 км/ч достига за 8,6 секунди. Скоростта от 300 км/ч са развива за 23,5 секунди.

Снимки: Lamborghini

Тагове: lamborghini centenario
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 5 rate down comment
    vel_co ( преди 7 години )
    Претрупана от куп излишни външни елементи визия. Друго нещо е основата - хармонични пропорции. Ама тя е правена от майстор, а гротескната доработка - от някой, стремящ се да изпъкне на всяка цена. Резултатът - плачевен, като при Венено...
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    WTF!! Viziata e unikalna. Dizainerite im opredeleno sa nai-dobrite v sveta. Ako sum na miastoto na sobstvenika na koiato i da e goliama firma za sportni koli, purvata mi rabota shteshe da e da vzema dizinerite na lambo ako shte i da gi izkusha s troino po visoka zaplata.
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    По Дискавъри има едно предаване за заводите, които произвеждат суперколи, та в това за Бугати казаха, че едно от най-големите предизвикателства с които са се сблъскали немските инженери е охлаждането на двигателя, който произвеждал толкова много енергия че с нея могат да се топлят 14 жилища в Норвегия
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Точно обратното: двигателите на Ламборджинитата са на Ауди! Някъде го бях чел, но не си спомням. Ще потърся в Интернет, мисля че за Авентадор беше статията.
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    HZG ( преди 7 години )
    Иначе за бугати съм съгласен, че двигателя е на фау-ве, два слепени w8 на пасат с 4 турбокомпресора.
  • #9
    6 rate up comment 4 rate down comment
    HZG ( преди 7 години )
    На ламбо 12 цилиндровите двигатели са си изцяло тяхни и надграждани през годините. Дори десятките на гаярдо са тяхна разработка и ауди ги взеха за Р8
  • #8
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Вурст за Дошо ( преди 7 години )
    Двигателя е разработен от инженерите на Фау Ве и производството му е контролирано пак от тях! Нищо в дъщерните фирми на немския концерн не се прави без тях. Същото е и със супердвигателя на Бугати Вейрон, немски инженери са го правили драги ми жълтурчо!
  • #7
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Batman ( преди 7 години )
    Баси Ламбото, май май ще пускам батмобила у мобилето ми се струва. :D
  • #6
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Какъв немски мотор бълнууваше бе вурст. Двигателя е изцяло разработен и произвеждан изцяло в Италия
  • #5
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 7 години )
    300 за 24 секунди...Бавно, а?Но аз бих го карал и с 3.0 мотор това нещо! Толкова е красиво, че хич не би ми пукало за мотора, наистина!!Е, като са му сложили голям мотор, ще му се накефим, какво да го правим!