IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето ги новите двигатели на BMW

Бензиновите и дизеловите мотори са по-мощни и по-чисти от досегашните

Ето ги новите двигатели на BMW

BMW представи нови 3- и 4-цилиндрови бензинови и дизелови двигатели от семейството Efficient Dynamics. Те могат да бъдат поставяни както напречно, така и надлъжно в коша на колата и ще бъдат използвани както за модели на марката, така и за автомобилите на MINI.
Ето ги новите двигатели на BMW
Четирицилиндров бензинов двигагел.

Новите бензинови мотори са оборудвани с турбокомпресор, директно впръскване на горивото и система за изменения на фазите на газоразпределение Double-VANOS.

При бензиновите агрегати е изменена и системата за впръскване на горивото. Нови са горивната помпа и тръбите, а налягането на впръскването на гориво е увеличено до 345 атмосфери. Това позволява да се намалят вредните емисии при по-голям диапазон от натоварване, се казва в съобщението.
Ето ги новите двигатели на BMW
Четирицилиндров дизелов двигател.

Освен това моторите са получи променена система за охлаждане, нови балансиращи валове, нов газоразпределителен механизъм, нов компресор на климатичната система и др.

Всички тези промени са позволили да се намали с около 5% разхода на гориво и нивата на вредните емисии, като същевременно се увеличи мощността. Аналогичните двигатели от предишното поколение предлагат със 7% по-ниска мощност и с 20 Нм по-нисък въртящ момент.
Ето ги новите двигатели на BMW
Трицилиндров бензинов двигател.

Дизеловите мотори с 4 цилиндъра са получи по 2 компресора, като първият работи на ниски обороти, а вторият се включва по-късно. И двете турбини са интегрирани в изпускателния колектор. Променена е системата да рециркулация на изхвърлените газове EGR. При моторите с 3 цилиндъра тя е двустепенна и може да събира газовете, които вече са преминали през филтъра за твърди частици.
Ето ги новите двигатели на BMW
Трицилиндров дизелов двигател.


Променена е и система за впръскване на горивото common-rail. При 3-цилиндровите двигатели впръскването е 2200 бара, а при 4-цилиндровите – от 2500 до 2700 бара. Освен това за намаляване на изхвърления азотен оксид моторите са получили система за впръскване на карбамид AdBlue.

Пълните технически характеристики предстои да бъдат изнесени.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Хаха, естествено че от Хемус при влизане в София нищо не се виждаше от смога по времето на работещия Кремиковци.Аз като се кача на Витоша, София я виждам идеално. Ти да не я търсиш от страната на Бистрица, ба*иМухаха..
  • #21
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дизеловия балон се спука отдавна - хората доказаха, че тия евро норми са парлама и дизелите в реални условия е съвсем нормално да ги надвишават 20-30 пъти, а при VW сигурно и стотици.Така че всички вагонетки да се скрият, защото освен глупости друго не може да изръсите.Данните от метрологичните станции показват същото - замърсяване с азотни оксиди и фини прахови частици - ДИЗЕЛИТЕ са основния замърсител по тези два показателя! End of story!
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    to e qsno 4e 6te sa po ikonomi4ni s po niski emisii i po mo6tni, ne sme se i symnqvalitiq dvigatel4eta sa kato posledni opiti za qka pe4alba ot tehnologiq s namalqva6ta populqrnost
  • #19
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Когато Кремиковци работеше, София се виждаше цялата от Витоша. Качи се сега на Витоша и кажи какво виждаш! Вижда се смог над града. Черен смог! Малко са дните, когата има вятър и този смог не е толкова плътен. Значи Кремиковци е замърсявал по-малко от нафтовите печки сега. Измисли нещо по-умно в защита на дизелите. Глупостите ти досега са много плоски.
  • #18
    6 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Мда, добре че Кремиковци умря, та на влизане в София се вижда колко е чисто. Едно време София не се виждаше...
  • #17
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Хаха, простият си остава ***!Triforcа ви отваря очите, ама вие си знаете...
  • #16
    9 rate up comment 5 rate down comment
    @ ( преди 8 години )
    A gordosta na socialisma MK Kremikovci troveshe Sofia i okolnostite njakolko desetiletija.
  • #15
    13 rate up comment 3 rate down comment
    младен ( преди 8 години )
    Квото и да правят все тая. ДВГ-то му е изчерпан лимита за изтискване, а тия простотии с новите двигатели 1Л 150коня са още по-зле нещата. Спестяват се 150грама/100km. и на 4тата или 5тата година, ако изкара и толкова, почват да харчат масло и да тровят повече.
  • #14
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хахахха трифорса е форумното мАл0умн0 парче хахахха самолетите му пречат хахаха а извънземните не ти ли пречат бе перко хахаха оправи ми деня това тАпо парче.Не мога да спра да се хиля с тоя кухарник трифорса.Ама то и името му такова,като него...
  • #13
    11 rate up comment 1 rate down comment
    до: Triforce ( преди 8 години )
    Кога ще престанеш са глупостите си. Почти всяко твое изказване показва колко ти е акъла. Кажи сега колко самолета минават покрай вас и цапат? Много ми е интересно да разбера?Виж после и колко нафтови печки минават и си направи извода.За сравнение ще ти кажа, че над Швейцария минават голяма част от самолетите в Европа, но това не пречи да е една от най-чистите държави с кристален въздух. Би трябвало по твоята логика там да не може да се диша. Да де, ама там почти не карат дизели.Сещаш ли се!?