IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-лошото обслужване - в шоурумите на Tesla

Най-внимателни пък са търговците на Infiniti

Най-лошото обслужване - в шоурумите на Tesla

Tesla заделя най-малко пари за реклама в автомобилния бранш, но както изглежда ще трябва да инвестира в обучение на персонала в шоурумите си. Най-лошото обслужване е именно при дилърите на американския производител на електрически коли, сочат резултатите от проучването на Pied Piper Management, публикувано от WardsAuto.
Най-лошото обслужване - в шоурумите на Tesla
Снимка: Ройтерс

За съставяне на проучването за 2016 година са използвани "тайни агенти на Pied Piper Management", които са обиколили 6 157 автокъщи на всички марки в САЩ, представяйки се за търсачи на нов автомобил. Въпросните агенти след това са попълнили анкета, изразявайки впечатлението си от всеки от шоурумите.

Най-лошото обслужване е при Tesla, като марката генерира резултат от само 86 точки. Средният за индустрията е 103 т.

Авторите на изследването споделят, че Tesla няма изграден стандарт за обслужване, тъй като процедурите са били различни във всеки от шоурумите. Основната част от критиката е отправена към служителите в дилърствата, които не можели да отговорят на много от въпросите, като в същото време били незаинтересовани и дори груби.
Най-лошото обслужване - в шоурумите на Tesla
Снимка: Ройтерс

На другия полюс е японската луксозна марка Infiniti, която предлага най-доброто обслужване, сочи информацията. Резултатът на Infiniti е 114 точки.

В топ 5 попадат още Lexus (112 т.), Mercedes-Benz (112 т.), Toyota (109 т.), Audi (106 т.), BMW (106 т.), VW (106 т.), Nissan (105 т.) и Porsche (105 т.).

Любопитна подробност е, че първата американска марка автомобили в проведеното в САЩ изследване е позиционирана едва на шесто място. Това е Cadillac, която дели позицията си с Honda, Hyundai и Mini.

В дъното на класацията са още Volvo, Mitsubishi, Mazda и Jeep, чийто резултат е под 100 точки.
Най-лошото обслужване - в шоурумите на Tesla
Таблица: Pied Piper Management

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Запознат ( преди 5 месеца )
    Infiniti отдавна не е топ сервиз. Те вече са министерски съвет и там работят министри. А клиенъите им са подданици.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 години )
    "Не се сещам за производител, който да приема "леко огъната врата" за елемент от гаранцията. :-)Това е щета по "Каско", а във всеки фирмен сервиз се записва час и ти казват кога точно да отидеш. "Мда, лизингова по "каско", естествено със записан час. След това чаках 3 седмици, време през което вноската си течеше! Технологичното време за направа на една врата не е 3 седмици. Нямам подръка разчетите, но едва ли е повече от 12-15 работни часа
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 години )
    Ех, и този сайт се е включил в борбата срещу Тесла.:) В оригиналните статии пише, че търговците на Тесла са били като глокатори в музеи - знаят всичко за продукта, но въобще не ти го предлагат да го купиш. Ама кой да прочете, преведе правилно. Или няма авторът акъл, или няма желание. Не знам кое е по-лошо.В САЩ има повече недоволни от автотърговци отколкото от домашни майстори - това е показателно колко е приятно прекарването в Infiniti. Не трябва да се забравя, че това проучване е правено там.
  • #15
    6 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 7 години )
    Обслужването в Инфинити може и да е добро, но първо трябва да си закараш колата до сервиза, което за варненци означава да пътуват до София. Пък там нека са добри :)
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    fen na Tesla ( преди 7 години )
    Ако прочетете някои англопошещи медии, ще разберете, че от Тесла много се кефят, че са на последно място и техните търговци не са мазни, нагли, досадни и подвеждащи да си купиш колата веднага, като всички останали. Пишете някъде в Google Pied Piper и Elon Musk и ще видите и другата гледна точка от баш шефа. А вижте и коментарите на хората. Те са най-показателни.
  • #13
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Най-доброто обслужване в БГ е от Инфинити.
  • #12
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Заговора срещу тесла не е тайна, беше обяване такава кампания от индустрията в САЩ.
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Страшна пропаганда въври срещу тесла"Да казваш истината за теслите не е пропаганда. Страшно е колко слепи и зомбирани са феновете на марката, тях дори да ги прегази тесла ще отричат че е станало и ще подозират заговор срещу марката.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 години )
    Аз пък чаках 3 седмици да ми оправят леко огъната предна врата на гаранционен Пасат в Порше Изток. Направиха я набързо след скандал!Други забележки нямам. Дори и сега при извънгаранционен автомобил си сменявам консумативите при тях понякога
  • #9
    1 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    С никого там е работата. Има си официален конфигуратор с координати за обратна връзка на която никой не отговаря след това (вече 8 месеца :) При Хонда е нещо подобно. Относно напъните на някой съфорумци за това кой може да си купи нова кола, искам да ги информирам че за 10 години със съпругата ми сме сменили 3 нови коли и тази година ще закупим 4-та. Караме ги толкова години на колкото повечето българи си ги купуват нов внос, така че може би мога да дам мнение за някой доставчици за България ;)