IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кой колко харчи за реклама

Най-много дава Jaguar - $3 325 на кола, докато Tesla харчи едва $6

Кой колко харчи за реклама

Автомобилните компании разполагат с огромни бюджети за реклама, чрез които анонсират и промотират своите продукти. Анализ на Global Equities Research, публикуван от Teslarati, разкрива кои производители харчат най-много за реклама и кои заделят най-малко.
Кой колко харчи за реклама
Снимка: Ройтерс

Както може да се очаква, с най-високи разходи за реклама са производителите на луксозни автомобили. Първенец е британската марка Jaguar, която заделя по 3 325 долара от продажната цена на всеки свой автомобил.

След нея се нарежда Lincoln с 2 550 долара, а на трето място е подредена Fiat (2 158 долара). През последните няколко години италианската компания стартира мащабно обновяване на гамата си модели, което вероятно налага по-голям бюджет за реклама. В топ 5 присъстват още Lexus и Cadilac.

С най-малки разходи за реклама е американският производител на електрически коли Tesla - само 6 долара на продаден автомобил. В топ 5 попадат още Toyota, Honda, Porsche и Smart.

Средната сума за автомобилния сектор е 1000 долара.

"Някои марки автомобили са се доказали във времето и не се нуждаят от мащабна реклама. Голямата изненада тук е новоизлюпената компания Tesla, която за кратък период от време и без много разходи успя да си изгради отличен имидж", коментират от Global Equities Research.

Подробностите вижте в таблицата
Кой колко харчи за реклама

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    prius ahahhahahaha ( преди 8 години )
    Tova neshto pripada i po razhod i po vurvej ot gore dolu vsichki turbo dizelovi hatchback..na koq da e marka... daje i takiva na po 20 godini.... a otnosno vredni emisii proizvodstvoto na bateriite e mnogo po toksichno prosto sichkata otrova se isipva na vednuj pri proizvodstvo.... vmesto po malko na putq..
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    е да ама дори и на книга оптимата не е по икономичен хибрид от приуса
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    6 ( преди 8 години )
    6$ ехеее !!!
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До анонимен ( преди 8 години )
    Ей драскача с минусите ква оптима хибрид от преди 5 години те гони. Ти въобще познаваш ли цифрите?
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това може да в класация за сащ, защото по тв-то и в аутокомедията гледам само реклами на гоуф и поло и тук таме на хмауди и техните кубични измерения на полу рециклиран *** .
  • #9
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Според ВАг-фенчето КИА оптима хибрид била по-добър хибрид хахаха. Е нема такова кухо парче честно. Просто няма. На книга може да е по-добра КИА-та но на пътя се вижда. А ако искаш да сме честни в сравнението сравнявай Оптимата с Камри хибрид и да видим тогава кой къде е ***. А между другото според такива кухио хралипи, като теб и Порше спайдър хибрид е по-добър. Нали харчи 3/100 и Гоуф хибрид е по-добър той пък 2/100, а оная триколка дето не посмяха да е пуснат в производство връща горивото.
  • #8
    8 rate up comment 0 rate down comment
    До Анонимен ( преди 8 години )
    ти още малко ще кажеш че VW пасат бензин 150кс е по икономичен от Голф 100кс
  • #7
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Значи Дошо, това, че хабер си нямаш от постижения при хибридите, искам да ти кажа, че има по-добри хибриди от Приус и то от много години, това, че Тойота дава луди бонуси при покупка на Приус на клиентите си и Приус излиза най-евтино и от там и най-продаван, не означава, че няма по-добри хибриди от него още преди 4-5 години се доказа, че Киа Оптима харчи по-малко от Приус и държи рекорда за най-икономичен хибрид. А е и с повече коне и динамика от Приус и е по-красива абе бие от всякъде.
  • #6
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нещо, като Тойота Приус.Всички правят хибриди, убийци на Приус, а до сега никой, още не е успял да се доближи дори до показателите на тази кола. Говоря реално, а не на книга. Та всики убийци на Приус правят реклама на хибридите на Тойота, които се продават все по-добре по света. С Тесла е същото. Всички се напъват, но никой не може да достигне показателите и цената и. За мен това са най-стойностните марки, които си струват всеки лев. Хонда се славят пък с най-добрите ДВГ. Здрави и икономични.
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    До FenIX ( преди 8 години )
    Прав си - нещо подобно е с M GmbH - кой откъде се изкаже че ще прави убиец на М3, М5 и компания - и само правят реклама на М-ките