IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-скъпите за портфейла автомобили

Начело е марката BMW, докато най-евтино излизат японските машини, сочи статистиката на YourMechanic

Най-скъпите за портфейла автомобили

Закупуването на нов автомобил изисква определена сума, посочена в ценовата му листа. И докато първоначалната инвестиция е ясна, разходите по автомобила през следващите години обикновено не са известни на клиентите. Американското издание YourMechanic изнесе подробна информация именно за разходите, които придружават новите автомобили през първите 10 години на експлоатация.
Най-скъпите за портфейла автомобили
Изданието се базира на собствените си статистики за общите разходи за поддръжка, според които най-скъпо излиза притежанието на автомобил BMW. Средно за 10 години използване германският луксозен модел изисква 17800 долара.

На второ място в класацията, с осезаемо по-ниска сума - средно 12900 долара, следва другият голям германски производител на луксозни коли - Mercedes-Benz. Приблизително същите пари костват на своите собственици колите на Cadilac, Volvo и Audi.
Най-скъпите за портфейла автомобили
На другия полюс са японските марки автомобили, става ясно от статистиката на YourMechanic. Лидер по този показател е Toyota (средно 5500 долара), като голямата изненада е марката Lexus, която макар позиционирана в класа на BMW, Mercedes-Benz и Audi коства на своя собственик само 7000 долара за първите 10 години, или около два пъти по-малко спрямо пазарните конкуренти.

При отделните модели най-евин за притежаване отново е японски автомобил - хибридът Toyota Prius. Всъщност класацията е окупирана именно от азиатски коли - общо 18 от 20.
Най-скъпите за портфейла автомобили
Класацията за най-скъпите за притежание автомобили оглавява посредственият Chrysler Sebring, следван от BMW 328i и Nissan Murano.
Най-скъпите за портфейла автомобили

 

0 от 500
  • #14
    6 rate up comment 14 rate down comment
    RRE S3 ( преди 7 години )
    Ina4e nai skapp mi izliza sobstvenosta na RRE.4500 leva zastrahovka na godina.Sreden razhod 13 litra A98.Serviz vsiaka godina sled 3 tata platen mininum 1200 leva
  • #13
    6 rate up comment 19 rate down comment
    RRE S3 ( преди 7 години )
    Moiat opit govori drugo:Range Rover Evoque-4 godina pritejanie nikakvi strani4ni razhodi.Audi S3-2 godina pritejanie nikakvi strani4ni razhodi.VW GTI-idem.VW Up-idem.Oba4e Mazda 3 za 16 meseca smeneni xenoni,predni amortisiori i har4e6e maslo kato za svetovno.Ford fiesta ST-smenen bordovi komputar i saedinitel
  • #12
    29 rate up comment 5 rate down comment
    :) ( преди 7 години )
    На моята Мазда 3 за 8 години съм и сменил крушките на късите светлини. Много големи разходи по нея, мале мале.
  • #11
    25 rate up comment 8 rate down comment
    JAPAN POWER ( преди 7 години )
    Японците са символ на надеждност, за това и поддръжката е евтина. Немските се повреждат масово и това е причината да бъркат толкова в джоба. Няма две мнения, кои са по-добрите производители.
  • #10
    17 rate up comment 4 rate down comment
    До Анонимен ( преди 7 години )
    "Въпреки многото доказателства, че е крайно неизгодни да караш немска барака, то българските селяни и ниско хЕнтилигентни елементи нищо друго не признават"прав си ама да е втора трета ръка или така наречения ноФ Фнос, защото пазара на нови го показва
  • #9
    27 rate up comment 9 rate down comment
    До Анонимен ( преди 7 години )
    "От немското по-скапано нема"илиVolkswagen "Das parts"
  • #8
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Упс ( преди 7 години )
    имаше преди един който сравняваше обезценяването на Приус и Голф, какво ли ще пише под тази статия.
  • #7
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не забравяйте че "японките" в Америка отдавна се произвеждат там и то с предимно местно произведени части. (вижте класацията на AMI - American Made Index). Нормално е коли правени с вносни части да излизат по-скъпо като всичко се внася
  • #6
    11 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    то японските са най-евтини защото никой не инвестира в нещо, което не изкарваи 10 години - просто са се разложили от корозиятаАКО обаче преди това на са Убили собствениците си!какво повече да се коментира ?
  • #5
    26 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    При БМВ(Бърка Масло с Вода) има и друг разход, който е най-голям и е основен. Нарича с разход "канафка". Много често тези коли са извън пътя, който им се вижда тесен. За МБ и аЛудиработата е ясна. Особено аЛудитата са си потенциални клиенти на сервизната мрежа на марката. Новит девиз за немските кочини трябва да стане:"От немското по-скапано нема"!