IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеният Nissan GT-R получи версия Nismo

Спортният модел запазва досегашния мотор, но има други подобрения

Обновеният Nissan GT-R получи версия Nismo

Nissan представи върховата версия Nismo на обновената си суперкола GT-R. Премиерата на модела се състоя преди състезанието за издържливост „24 часа на Нюрбургринг”.
Обновеният Nissan GT-R получи версия Nismo
Новата модификация е получила уголемена решетка на радиатора, чийто V-образен силует помага за по-добро охлаждане на мотора. Освен това купето има модернизиран и усилен преден капак, различни брони и престилки от карбон. Според представител на Nissan това е автомобилът с най-добра притискателна сила в историята на серийните машини на марката.

Твърдостта на каросерията е увеличена с между 2 и 6%. Обновеният GT-R Nismo е получил по-твърди пружини, модернизирани адаптивни амортисьори Bilstein и усилени стабилизатори. Управляемостта на купето се е подобрила с около 2% в сравнение с предшественика на модела.

Двигателят на суперколата не е претърпял изменения. Nissan GT-R Nismo е оборудван с 3,8-литров туин-турбо V6, развиващ 600 к.с. и 652 Нм, които са достъпни в диапазона 3600-5600 об/мин. Агрегатът се съчетава с роботизирана скоростна кутия с 2 съединителя.

От компанията не съобщават динамичните характеристики на автомобила. Преди обновлението GT-R Nismo ускоряваше от 0 до 100 км/ч за 2,6 секунди и развиваше 320 км/ч, като успя да запише време от 7 минути и 8,68 секунди за една обиколка на „Северната дъга” на „Нюрбургринг”. В Nissan са сигурни, че новата версия ще успее да бие това постижение.

Снимки: Nissan
 

Тагове: nissan gt-r nismo
0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пропуснал съм да напиша на Нюрбургринг.сега пък колекционерска кола билозначи като е колекционерска трябва да има визия а конете живи само на прави участъции кво и е уникалното като е колекционерска?
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Вейрона е направен за колекционерска кола. ГТ-Р-а е правен за спортна кола.
  • #7
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    все ми е тая за всяка марка, но как може стария ГТР с 480кс да даде еднакво време като Вейрона с 1001кс, като разликата в килограмите им е едва 150кг? бугатито е дори по-нискоЩо за пародияаааа и вейрона е 10 пъти по скъп
  • #6
    11 rate up comment 6 rate down comment
    dreamer ( преди 7 години )
    Велика кола,въпрос на време е да я притежавам !
  • #5
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Като всеки модел и този е към края на живота си и пускат последни версии и модификации, клиенти и за него ще има, машината се доказа последните години като един от най-добрите спортисти съчетаващи и практичност до някъква степен. Понеже съм имал възможност да ги сравня с Тurbo S, предпочитам Поршето, но респект за Годзила, не бих казал лоша дума. Дизайна е според вкуса...
  • #4
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Въпроса е не толкова в дизайна (макар че поне на мен дизайна не ми харесва особено) колкото в платформата и агрегатите. Хубаво позволяват доработки но все пак друго си е да направено на чисто а не преправяно
  • #3
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Относно дезайна, защо трябва да се променя нещо, което е успешно и се продава.Справка - Порше 911, да се е променил кой знае колко дезайна, но може би потенциалните клиенти точно това и очакват.
  • #2
    19 rate up comment 12 rate down comment
    do RoadrunneR ( преди 7 години )
    На кого му пука за превъзходството на немските машини на Нюрбургринг като по аутобаните са като накацали врабчета по отбивките с вдигнати капаци?
  • #1
    11 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Рено няма ли да отпуснат пари най-после за нова версия. Тази вече 10 години я гледаме.Предните 2 НИСМО-та пак бяха по 600кс малко въртящ момент и толкова. Това е като новината за BRZ-то от вчера. Да припомнят че я има колата и да не ги е срам че искат от хората да дават 200к за 10 годишен модел.ПОДЧЕРТАВАМ КОЛАТА НЕ Е ЛОША просто е дърт модела вече ие *** фирмена политика