IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Suzuki Baleno дебютира в България

Хечбекът ще се предлага и в хибридна версия

Новото Suzuki Baleno дебютира в България

Най-новият продукт на компанията Suzuki – хечбекът Baleno, дебютира в България. До края на годината японският производител ще представи още един нов модел – Ignis.
Новото Suzuki Baleno дебютира в България
Дизайнът на Baleno е изцяло подчинен на мотото "Liquid Flow", като ниският и широк профил на автомобила подчертава внушението за динамика. В екстериора правят впечатление елементи в хром. Още при базовото ниво на модела са налични хромирани линии в предната решетка и във вратата на багажника, а при най-високото ниво на оборудване, са включени и дръжки на вратите в хром.

Хечбекът разполага с просторно купе, което осигурява максимален комфорт както за пътниците на предните седалки, така и за тези отзад. Разстоянието от 805 мм между основите на предната седалка и задната седалка дава  един от най-добрите в класа простор за коленете на пътниците.
Новото Suzuki Baleno дебютира в България
Suzuki Baleno е победител и в още една категория – багажното отделение. На разположение на пътниците са от 355 до 1085 литра пространство за багаж.

Хечбекът е по-лек с 170 кг в сравнение с другия компактен модел на Suzuki – Swift. Благодарение на TECT (Total Effective Control Technology) - технология, която Suzuki представи миналата година при модела Vitara, автомобилът е оборудван с лека и здрава рамка, която осигурява максимална защита на пътниците в случай на удар.

В двигателната гамата на модела присъстват два изцяло нови мотора, които постигат по-добри динамични характеристики и по-добра горивна ефективност. Това са нов еднолитров BOOSTERJET - 3-цилиндров турбо двигател с директно впръскване, както и нов хибрид SHVS.
Новото Suzuki Baleno дебютира в България
Двигателят 1.0 BOOSTERJET предлага мощност от 112 к.с. при 5500 об/мин и 170 Нм в диапазона 2000 – 3500 об/мин. Той се комбинира с 5-степенна механична или 6-степенна автоматична кутии.

Baleno се предлага и с нов 1.2-литров мотор DUALJET, комбинира с 5-степенна механична кутия и безстепенната автоматична трансмисия (CVT). Максималната мощност тук е 90 к.с., а въртящият момент 120 Нм.
Новото Suzuki Baleno дебютира в България
Хибридният вариант SHVS използва интегриран генератор Starter (ISG), който съдейства на двигателя при стартиране и ускоряване на машината, и генерира ток при регенеративното спиране. Системата използва компактна, високо производителна литиево-йонна батерия, поставена под предната седалка.

Снимки: Suzuku.bg
 

Тагове: suzuki baleno
0 от 500
  • #7
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Striker ( преди 7 години )
    Дизайнът пак е поредният азиатски бльок.
  • #6
    3 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Добре, че бяха ВАГ да им помогнат да си направят моторите, та покрай мотоциклетите хората им купуват и по някой автомобил. Единственото с което са известни, е че са много корави, ама с нищи друго.
  • #5
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Единствената японска марка, която си струва парите?! Ти на течение ли си спал или чаква ти е изпила мозъка. Ако ще си взима човек японско, Сузуки в краен случай! Всичко друго японско е класа поне отгоре.
  • #4
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Баленото е много готина кола и много подценявана незнайно защо. Старото Балено е здраво, икономично и перфектно за този клас с ниска цена. Карал съм го много пъти и само добри неща мога да кажа. Новото не знам как е, но не вярвам да прави изключение. На Сузуки им куца маркетинга и рекламата и за това според мен не продават много. Имам Суифт от 1994 г. на над 250 000 км. и нищо по тази кола не е пипано освен консумативи. Извън града харчи под 5, а градско 5-5,5/100. Недостатък-почна да гние.
  • #3
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това по повод двигателите на Сузуки и съседната статия за 3.0 дизела на порше със среден разход 11.1.Като каза нещо за вредни неща за хората де.А Сузукито е супер, само цена не споменават. Добре че се отърваха от партньорството с ВАГ, че сега нито хибриди щяха да представят, нито нови технологични двигатели.Браво добре се развиват.
  • #2
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Абе тва не беше ли "Бижуто" на двигателите на ВАГ с обявени разходи около 5-6? Среден извънградски разход 11.1??? Дизел???Еко? Икономия??Напълно *** и безсмислен рекорд - на кого му пука за колко време ( спрямо тяхното засичане ) е преминавал някакъв автомобил от една държава до друга - товарен самолет го носил, специално гориво му търсили???Единственото нещо, което може да си извади, като извод от цялата глупост, е че ВАГ лъжат в разхода на гориво с около 100% разлика.
  • #1
    12 rate up comment 8 rate down comment
    лаик ( преди 7 години )
    по- добре мотоциклети викам аз .......