Най-новият продукт на компанията Suzuki – хечбекът Baleno, дебютира в България. До края на годината японският производител ще представи още един нов модел – Ignis.
Дизайнът на Baleno е изцяло подчинен на мотото "Liquid Flow", като ниският и широк профил на автомобила подчертава внушението за динамика. В екстериора правят впечатление елементи в хром. Още при базовото ниво на модела са налични хромирани линии в предната решетка и във вратата на багажника, а при най-високото ниво на оборудване, са включени и дръжки на вратите в хром.
Хечбекът разполага с просторно купе, което осигурява максимален комфорт както за пътниците на предните седалки, така и за тези отзад. Разстоянието от 805 мм между основите на предната седалка и задната седалка дава един от най-добрите в класа простор за коленете на пътниците.
Suzuki Baleno е победител и в още една категория – багажното отделение. На разположение на пътниците са от 355 до 1085 литра пространство за багаж.
Хечбекът е по-лек с 170 кг в сравнение с другия компактен модел на Suzuki – Swift. Благодарение на TECT (Total Effective Control Technology) - технология, която Suzuki представи миналата година при модела Vitara, автомобилът е оборудван с лека и здрава рамка, която осигурява максимална защита на пътниците в случай на удар.
В двигателната гамата на модела присъстват два изцяло нови мотора, които постигат по-добри динамични характеристики и по-добра горивна ефективност. Това са нов еднолитров BOOSTERJET - 3-цилиндров турбо двигател с директно впръскване, както и нов хибрид SHVS.
Двигателят 1.0 BOOSTERJET предлага мощност от 112 к.с. при 5500 об/мин и 170 Нм в диапазона 2000 – 3500 об/мин. Той се комбинира с 5-степенна механична или 6-степенна автоматична кутии.
Baleno се предлага и с нов 1.2-литров мотор DUALJET, комбинира с 5-степенна механична кутия и безстепенната автоматична трансмисия (CVT). Максималната мощност тук е 90 к.с., а въртящият момент 120 Нм.
Хибридният вариант SHVS използва интегриран генератор Starter (ISG), който съдейства на двигателя при стартиране и ускоряване на машината, и генерира ток при регенеративното спиране. Системата използва компактна, високо производителна литиево-йонна батерия, поставена под предната седалка.
Снимки: Suzuku.bg