IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda патентова двигател от ново поколение

Моторът е с бутала с различна височина

Honda патентова двигател от ново поколение

Японската компания Honda е готова с двигател от ново поколение, твърди изданието AutoGuide, базирайки се на чертежи от патентното ведомство на азиатската държава.
Honda патентова двигател от ново поколение
Според информацията на сайта двигателят има система за деактивация на част от цилиндрите, както и бутала с различна височина, благодарение на които предлага променлив обем.

Както пояснява AutoGuide, новият четирицилиндров двигател, поне на теория, може да предложи 15 версии с различен работен обем. Това е възможно именно благодарение на буталата, чиято височина може да бъде различна, както и на системата за деактивация на цилиндрите.

Подобна гъвкавост е непосилна за настоящия 2,0-литров мотор на Honda, който има четири цилиндъра с обем по 0,5 литра и може да бъде конструиран в едва четири разновидности - с обем 0,5, 1,0, 1,5 или 2,0 литра.
Honda патентова двигател от ново поколение
Въпросните бутала с различен размер ще позволяват на компанията да спести значителна сума по отношение на развитието на мотора, твърди още AutoGuide. И пояснява, че чертежите от патентното ведомство представят адаптиране на новата технология в редови мотори с 2, 3 и 4 бутала, както и при V6 агрегати.

Очаквайте подробности

 

0 от 500
  • #5
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Хондата ( преди 7 години )
    Явно си много *** и нищо не си разбрал от статията.Не става дума за един блок с възможност за инсталиране на различни по височина или обем, но еднакви в комплекта бутала.Става дума за различни бутала в един комплект и така се променя обемът и мощността на двигателя.
  • #4
    21 rate up comment 16 rate down comment
    без патент! ( преди 7 години )
    Honda Will Reportedly Recall 20 Million Takata Airbag PartsRead more: http://***.autoevolution.com/#ixzz48GTaBmyz
  • #3
    22 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    един и същи блок с различни глави и бутала ползват много производители - например BWM и VOLVOцялата идея е намаляване на разходи
  • #2
    24 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    кое точно е новото тукедно време за Лада се използваха 2 колянови вала и 2 вида бутала и се получаваха съответно обеми 1200, 1300 и 1500 , 1600
  • #1
    55 rate up comment 5 rate down comment
    v-1 ( преди 7 години )
    Ето това вече е новина. Истинска новост.