IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи новия крал на Нюрбургринг

Golf GTI Clubsport S ще излезе в серия от 400 бройки

Volkswagen представи новия крал на Нюрбургринг

Volkswagen официално представи най-мощната модификация на хечбека си Golf GTI. Тя е получила добавка Clubsport S и ще се появи за първи път пред публика на ежегодния фестивал на VW Group във Вьортерзее през лятото.
Volkswagen представи новия крал на „Нюрбургринг”
Както личи и от името, в основата на автомобила е дебютиралият преди година Golf GTI Clubsport. Хечбекът е създаден специално, за да подобри рекорда за най-бърза обиколка на „Нюрбургринг” сред машините с предно предаване. За целта инженерите на Volkswagen максимално са намалили масата и са форсирали двигателя.

Хот-хечът е останал без задни седалки, а предните са олекотени. Свалена е и част от шумоизолацията, поставен е по-лек акумулатор. Това е позволило теглото да бъде снижено с 30 кг. Част от компонентите на 2,0-литровия турбо двигател са подменени с нови и така мощността му е достигнала 310 к.с. В комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,8 секунди, а максималната скорост е 260 км/ч.
Volkswagen представи новия крал на „Нюрбургринг”
В крайна сметка Volkswagen Golf GTI Clubsport S е успял да премине „Северната дъга” на германската писта за 7 минути и 49,21 секунди, с което подобрява досегашния рекорд от 7 минути и 50,63 секунди, принадлежащ на Honda Civic Type R.

Във Volkswagen смятат да пуснат 400 бройки от модификацията, като 100 от тях вече са резервирани за немския пазар. На клиентите ще бъдат предложени 3 цвята - Deep Black Pearl Effect, Pure White и Tornado Red, но цените все още са неизвестни.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #20
    15 rate up comment 5 rate down comment
    всичко е точно ( преди 7 години )
    Ограничена серия Гоуф бИгачка за ограничени Гоуфаджии.
  • #19
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    400-те бройки за да вървят повече трябва да са с рег. започващ с ПК
  • #18
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тъпо или не са го направили, на Хондата май даже бяха махнали и пасажерската седалка. Утре очаквам Сузуки да Форд да пуснат Голо шаси с двигател и трансмисия , за максимално олекотяване и да вземат трасето за 7 минути а месец след тях Опел направо да закачат Една Астра ОПЦ с въжета към хеликоптер и да вземат трасето за 3 минути.
  • #17
    12 rate up comment 17 rate down comment
    DAS AUTO ( преди 7 години )
    две думи казват всичко - DAS *** !
  • #16
    18 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това е най-бързото WC, което съм виждал.Браво на Фолк с ваген-труп!
  • #15
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами аз не казвам че Хонда не са направили същото като VW. И Рено го направиха - въпроса е че е смешно и който има малко акъл няма да цитира тези времена като постижение на марката. Важно е какво време дава модела от магазина не некаква специално настроена версия на немско-японско-френския ***.
  • #14
    22 rate up comment 9 rate down comment
    Пътуващ ( преди 7 години )
    Преди няколко години в централата на фирмата в Кьолн на служебния паркинг мярнах един много наточен Меган RS - като отидох до него - няма задни седалки, сложен каркас, гумите полусликове, предните седалки корита, отвътре цялата кола ламарина - и какво става ходиш на работа с такава каруца - НЕ МЕРСИ! Това горе е същото - пистова кола абсолютно неизползваема в реалния живот
  • #13
    18 rate up comment 18 rate down comment
    Бай Оня ( преди 7 години )
    Е тя Хонда сигурно записа рекорда с допьлнителни два чувала картофи в багажника.. Слушай ги тея промити мозьци.. Нали и нея я олекотяваха и облепяха даже..На кого ги говориш тея а.
  • #12
    36 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Значи, не съм японски фен но тези напъни са смешни на vw. Какъв е смисъла да правиш рекорд с кола която няма нищо общо със серийния модел. Сигурно и шофьора е тежал 50кила и е бил целия епилиран да не му тежат космите
  • #11
    24 rate up comment 14 rate down comment
    М ( преди 7 години )
    Какво му се радвате и казвате за предните че са "корита".Ми то това е леген без тези седалки, без шумоизолация само гола тенекия с лек акумулатор за да издържи няколко обиколки и още ред други премахнати неща в името на рекорда е за какво сравнение става на въпрос.Най-добре да му махнат и покрива че да прилича на шезлонг.Рено поне от пистата можеш да го караш с още 2-3 и извън нея,а това се возиш сам.Много фен трябва да си за да си вземеш едноместна кола.