IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Официално - 612 к.с. за новия Mercedes-AMG E 63S

По-слабата версия на седана ще развива 571 к.с.

Официално - 612 к.с. за новия Mercedes-AMG E 63S

Всички технически детайли за новото поколение на „напомпаната” версия на седана Mercedes-Benz E-Class, разработена от подразделението AMG, бяха съобщени на закрито мероприятие на компанията производител. Подробности за автомобила се появиха няколко часа по-късно във форума German Car4um.
Официално - 612 к.с. за новия Mercedes-AMG E 63S
Стандартната версия на новото поколение E-Class. Снимка: Mercedes-Benz

От тях става известно, че машината ще се предлага в две модификации - Mercedes-AMG E 63 и Mercedes-AMG E 63 S. И двете са оборудвани с 4,0-литров би-турбо V8 двигател, комбиниран с 9-степенна автоматична скоростна кутия.

По-слабият вариант развива мощност от 571 к.с., което е достатъчно за ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди. По-мощният – с добавка S към името си, предлага 612 к.с, като ще вдига 100 км/ч от място за 3,5 секунди.

И при двете модификации средният разход на гориво е 8,6 л/100 км, твърдят от компанията производител. За сравнение сегашният Mercedes-AMG E 63 изисква 10,3 л/100 км. Той е оборудван с 5,5-литров V8 в два варианта на мощност – 575 и 585 к.с.

Новият вариант на суперседана и в двете версии ще бъде оборудван като стандарт с пневматично окачване Air Body Control и система за задвижване на четирите колела.

Снимки:
 

Тагове: mercedes-amg e 63
0 от 500
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    до номер 1 ( преди 8 години )
    Глупости пишеш. Всяка една кола може да ПАДНЕ ДОРИ под написаните показатели, ако я караш със 80 км/ч на път без трафик. Така се правят и тестовете И ТОВА Е НОРМАЛНО. Ако я настъпиш на магистралата или я лашкаш на сфеторафите, еми няма да ти стигне 8 литра. Все пак това е кола два тона и 600 коня!
  • #7
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    S500 v8 5.5 388кс. градско с нормално каране 15, ако го настъпваш 25. Извънградско леко 8, нормално 10 яко каране 12-14. средния се върти около 11-12/100. Та Е-то е по лека, по нов мотор, ако караш нормално най вероятно ще постигне 9 среден разход. Средния се мери 70% извънградски. Ся ако се настъпвя ясно че ще отиде на 15 поне. Карал съм и малки коли, при настъпване и те харчят яко. Важно е да не ти пука, ако нямаш кинти има ГТ.
  • #6
    10 rate up comment 4 rate down comment
    23 ( преди 8 години )
    Това само някой *** фен на ориза,може да го напише.Когато караш такава кола разхода не те интересува.
  • #5
    13 rate up comment 9 rate down comment
    дедо ти ( преди 8 години )
    Обичам "познавачите" в тия коментари!! Значи, най-различните там инженери, конструктори и т.н.в Mercedes-Benz си залагат авторитета за разход, скорост др. показатели, и идва нешенеца, тотален неудачник, с кола за 500 лв. и казва: "Тия лъжат"!!!
  • #4
    24 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не се кахърете за разхода, така или иначе няма да ви се наложи да зареждате такава кола
  • #3
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нещо са се объркали с разхода. Мога да се хвана на бас, че без да се движи колата на свободен ход с включен климатик за 1 час ще изгори повече. На дълго със скорост 90-100 км/ю може и да падне на 15/100, а средния разход по-малко от 20/100 няма как да е. Не знам само защо продължават така нагло да лъжат немците за всяко нещо особено за разхода, който никога на тестовете не се доближава до обявения.Те щом за такива неща лъжат си представям за тези които не се виждат как мамят. Жалки са!
  • #2
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Имиджови модели, нищо лошо, но морално укоримо. Все пак, лимузина с ускорение на Ламборгини, за ежедневно ползване в града, на 1, 2 и с разход, не го разбирам като смисъл, но за всеки влак си има пътници. Тук няма да са много, но не е целта да е масов.
  • #1
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всичко хубаво ама се чудя само кога немските марки ще започнат да пишат, че новите им модели всъщност произвеждат гориво, а не го консумират. Защото тоя мерцедес колкото и да в хубав НИКОГА няма да достигне средния си разход от 8.4.Не че някой като си купува подобен автомобил гледа разхора, ама лъжите им дразнят клиентите. В реални условия дори извън града под 10 едва ли ще падне при леко каране. Страшна работа е тая Германия - лъжи мажи да върват продажбите и тва е.