IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus си върна короната в САЩ

Японската марка продаде повече коли от BMW и Mercedes-Benz през месец март

Lexus си върна короната в САЩ

Най-добре продаваният автомобилен премиум бранд през месец март в САЩ е Lexus, съобщава Automotive News, цитирайки официалната статистика за пазара на нови автомобили.
Lexus си върна короната в САЩ
Снимка: Lexus

Резултатът на луксозното подразделение на Toyota е 30 198 реализации, което със само 165 автомобила над резултата на втората в класацията марка -  BMW. Третото място е за Mercedes-Benz с общо 28 164 продажби през месеца.

Любопитен факт е, че трите марки отбелязват спад при реализациите си през месец март. При Lexus той е с 2,8 на сто, при BMW - 12%, а при Mercedes-Benz - 5,9%.

Основата заслуга за лидерския резултат на японката марка е гамата й от SUV модели. Новият компактен кросовър NX отбелязва ръст от 25% спрямо февруари, а при флагманския LX увеличението достига цели 46%.

"Всъдеходите стават все по-добри и съответно привлекателни за клиентите. Те изразходват все по-малко гориво, стават все по-динамични, а пътното им поведение вече може да се мери с това на леките коли", заяви по повод увеличаващите се продажби на тези автомобили Кевин Тайнън, анализатор на Bloomberg Intelligence.

Другият голям германски премиум бранд Audi записва 18 392 продажби в САЩ през месец март, което представлява ръст от 7,5% спрямо февруари. Резултатът на Infiniti е 13 775 автомобила, или увеличение от 10 на сто.

Що се отнася до първото тримесечие на 2016 година, лидер по продажби в премиум сегмента в САЩ е Mercedes-Benz, следван от съответно Lexus и BMW.

В резултатите на BMW не са включени продажбите на Mini, а при Mercedes отсъстват реализациите на лекотоварните модели и на марката Smart, тъй като тези машини не се спрягат като луксозни.

Най-продаваната премиум марка в САЩ през 2015 година бе BMW. Второто място остана за Lexus, а третото - за Mercedes-Benz.

Припомняме, че японската марка бе лидер на този пазар в продължение на 11 години - до 2011 г., когато бе изпреварена от BMW.

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 13 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Tova za Suvovete az otdavna sam go razbral,no sega o4akvam zavra6taneto na sedanite i to blagodarenie samo na Tesla model 3
  • #6
    9 rate up comment 11 rate down comment
    karutsar ( преди 8 години )
    Все известно е , че Японските автомобили са по хубави и по издражливи от Германските.Но имат един недостатък-скъпи резервни части и консумативи.Американците (повечето от тях разбира се)не правят ремонтите които ги правим ние и за тях цените на резервните части и консумативи няма никакво значение.Нормално е да предпочитат Японският автомобил.Ако можем да си позволим да купуваме нови автомобили и 10-15г. да си го изхвърлим на автоморгата и ние ще караме Японски или Южно Корейски автомобили.
  • #5
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    комедията трийте коментарите с очевдина злоба
  • #4
    19 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 8 години )
    Много злоба,много нещо.Визирам първия...
  • #3
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Аутомедия ( преди 8 години )
    Айде по сериозно Аутомедия стига сте позволявали да се пишат обиди,заплахи и други расистки схващания на поредния пьпчив тинейджьр!!!
  • #2
    23 rate up comment 0 rate down comment
    Незнам ( преди 8 години )
    Незнам защо Аутомедия не блокира такива арогантни хора който пишат тук а Аутомедия?????
  • #1
    20 rate up comment 26 rate down comment
    Хахахаа ( преди 8 години )
    Продадени автомобили 2015:BMW 1.970.000Mercedes-Benz 1.871.000Audi 1.820.000Luxus 652.000Смешно а))))))