IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Fiat пусна свой Trafic, Vivaro

Бусът на италианците носи името Talento

Fiat пусна свой Trafic, Vivaro

Fiat пусна свой Trafic, Vivaro
Снимка: Fiat Professional

Различните автомобилни концерни открай време си сътрудничат в сегмента на лекотоварните модели. Целта е споделяне на разходите за конструирането на такива модели. Най-пресният пример е Fiat Talento, който представлява префасонирано Renault Trafic. Френският модел се използва за база и на Opel Vivaro.

Новият Talento ще се позиционира между моделите Doblo и Ducato в гамата на Fiat. Бусът има аналогични размери с Trafic и Vivaro, но демонстрира различен дизайн.

Подробностите около Fiat Talento са ограничени, но все пак става ясно, че бусът ще бъде наличен в няколко версии, включително пътническа и товарна. За задвижването му са предвидени само дизелови двигатели, като максималната им мощност ще бъде 145 к.с., сочи информацията на италианския Аutoblog.

Talento ще се произвежда в завода на Renault в Северна Франция, от чиито поточни линии слиза и Trafic. Моделът на Opel обаче използва друг завод - съоръжението на германската марка в Лутън, Великобритания.

Италианският бус ще бъде наличен в гамата от модели на Fiat Professional от месец юни тази година.

Също през тази година трябва да видим още един модел на тази платформа - Nissan NV300.


0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 8 години )
    До Екон:Според мен най-доброто съотношение цена/качество при малките бусове е Рено със съответните клонинги на модела при Опел, Нисан и Фиат. За Средния клас бусове според мен моделът на Фиат Дукато и съответните му Пежо Боксер и Ситроен Джъмпер са с по-добро съотношение.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 8 години )
    До Никола: Ами може да се каже, че наистина са доста напред в класа на лекотоварните. Рено определено ме учудва, докато PSA според мен се задъни.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Екон ( преди 8 години )
    Бусовете на Рено са една идея по-добри от тези на ПСА. Дървета са но са евтини и не е проблем да направиш основен ремонт или направо сменяш двигател на около 250 000 км. Толкова издържат по принцип. Ако държите на здравината и качеството бусовете на Мерцедес са най-добрите. Там обаче говорим за други цени. Обикновено са х2. Найгдоброто съотношение цена-качество имат Форд. Бусовете са им добри, но има с калпави двигатели и трябва да се внимава. ФВ Транспортер е най-лош избор. Скъп и калпав!
  • #3
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Никола ( преди 8 години )
    И какво излиза , че в този сегмент французите са ненадминати , а трябва и да добавим , че при баничарките пак почти всичко е на базата на модели на PSA и Renault май .
  • #2
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 8 години )
    До none:Ще ти обясня защо стана това. Фиатския бус от този клас бе Скудо, който се произвеждаше от PSA във Франция.От своя страна Фиат произвеждаше в Италия бусове за PSA - клас Дукато - Boxer и Jumper. Само че съглашението между Fiat и PSA се разсъхна за лекотоварните автомобили и бе логично да потърсят друг производител.Нормално е да го поръчат от Рено като нямат кое знае какъв избор.
  • #1
    25 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 8 години )
    Модела е най-вероятно с 1.6 дизел 145 к.с. Този двигател като цяло се е доказал като много надежден и икономичен (аз карам в момента на автомобила си 1.6 130 к.с. и съм изключително доволен). Мерцедес взеха баничарката на Рено и смениха само емблемата, сега Фиат ще се произвежда направо в заводите на Рено. Едва ли е случайно. Сега може да започвате да хейтвате във форума ;).