Вход   Регистрация

Koenigsegg Regera излиза срещу Bugatti Chiron

Koenigsegg Regera излиза срещу Bugatti Chiron

Двата автомобила имат аналогична мощност от 1500 к.с.

Koenigsegg представи на автосалона в Женева серийната версия на хибридния суперавтомобил Regera, чийто основен конкурент на пазара ще бъде показаният преди само ден Bugatti Chiron.
Koenigsegg Regera излиза срещу Bugatti Chiron
Regera дебютира като концептуален модел преди точно година на швейцарското изложение. За този период колата е получила повече от 3000 промени и нововъведения, разкриха по време на премиерата.

Серийният Koenigsegg Regera е оборудван с 5,0-литров туин-турбо двигател V8, развиващ 1100 к.с. и 1280 Нм. Той е подпомаган от 3 електрически мотора – два на задната ос и един на предната. Общата мощност на системата е 1500 к.с, а максималният въртящ момент достига 2000 Нм.

Електромоторите се захранват от 800-волтов блок с батерии, в които са използвани технологии от Формула1. Те тежат едва 90 кг, докато при концептуалната версия на модела теглото им бе 115 кг. Като цяло автомобилът е отслабнал от 1628 на 1590 кг.

Освен това Regera е получила иновационна едностепенна трансмисия Koenigsegg Direct Drive (KDD), разработена специално за хиперколата. Шведите твърдят, че загубите на енергия при KDD са с 50% по-малки от тези при стандартните скоростни кутии и при вариаторните трансмисии.

Серийният Koenigsegg Regera ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди, а до 200 км/ч – за 6,6 секунди. Скоростта от 300 км/ч се достига за 10,9 секунди. За движение с 400 км/ч колата се нуждае от 20 секунди. Максималната скорост на автомобила обаче засега не се съобщава.

В интериора на хиперколата са поставени седалки с електрическо регулиране, мултимедиен комплекс с Apple CarPlay, достъп до Wi-Fi и система за безкабелно зареждане на смартфони.

Първите бройки от Koenigsegg Regera ще бъдат готови до края на следващата година. Предвижда се от хиперколата да бъдат произведени общо 80 единици, като според слуховете всяка една ще струва 2,1 млн. евро. Това е с 300 000 евро по-малко от цената на основния конкурент – новото Bugatti Chiron.

Снимки: Koenigsegg

Реклама  


Купи кола

  • Subaru Outback 2.5-от ШВЕЙЦАРИЯ

    25999 лв.

    дата на произв. - март , 2011 г., пробег - 133500, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Opel Signum 3.0*CDTI*PERFECT

    7999 лв.

    дата на произв. - юли , 2008 г., пробег - 140000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Mercedes S 500 LANG* FACE *AMG

    35900 лв.

    дата на произв. - май , 2007 г., пробег - 160000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Ford Fiesta

    650 лв.

    дата на произв. - юни , 1995 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна

  • Audi R8 MTM*B&O*44000km

    119000 лв.

    дата на произв. - юни , 2009 г., пробег - 44000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Honda Fr-v 2.2 CDTI

    10499 лв.

    дата на произв. - февруари , 2008 г., пробег - 119000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

Виж всички обяви

Коментари ( 25 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Обърках. Заряда на батерията е по-скоро за 30км при 80-90км/ч.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

За батерията не се притеснявайте защото тя има заряд за 50км при 100км/ч и се зарежда при всяко натискане на спирачката.
Тия са магьосници щом са направили толкова мощен и лек хибриден автомобил с толкова голяма батерия и 3 електромотора.
Само тия електромотори на YASA не ми харесват, но ползват тях заради ниското тегло и ненужността от предавателна кутия.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

колата има 3 електромотра - 1 свързан директно на коляновия вал(използван и за стартер) и по 1 на всяка задна гума.
Няма никакво задвижване на предните гуми и затова ускорението до 100км/ч е по бавно.
Да не забравяме че това не е ежедневна кола, че да е от значение интериора.
Като тръгне да се състезава собственик на Чирон ще му е удобно на задника с по хубавия интериор, но ще се побърка че по евтина кола го се подиграва с него.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 1  Отрицателни: 3

от: Автор ( преди 3 месеца )

Показаната само преди ден ахахахах преди 8 дена я показаха, сигурно Ви е бавен нета и по 8 дена зарежда страница за да и копирате снимките и да я преведете
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Веско ( преди 3 месеца )

А за какво се използва?
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Някой може ли да ми обясни как точно тази кутия доста ми е интерсно. Тази предавка една ли или по скоро като вариаторна кутия. Ако има някой информация ще е интересно да я сподели.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Пор Сикишар ( преди 3 месеца )

turbo съгласен с критиката за кръга . Не поясних че става въпрос за почти всички предишни модели . Мен поне , това ме дразнеше преди . "Анонимен" и аз съм го гледал този филм за "Бугатито" крилото . Цялата задна част (зад двигателя) е проектирана спрямо този подвижно крило . Гледай някой път някой филм и за "Кьонинг" . Примерно за "жиците" в колата се намира няк'ва фирма - влакната който произвежда са в пъти с по ниско съпротивление . Сгряваш ! и т'ва е за "жиците" .
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Реге(не)рата кърти със забитите болтове в интериора! И отвън също не впечатлява освен с гейския си изглед, а колкото до твърдението за най-технологична кола по-смешен виц не съм чувал! Само антикрилото на Бугатито, което реагира с мили секунди на всяка промяна на скоростта е с пъти по технолигично от цялото Кьони! Гледайте док. филм по Дискавъри за направата на Бугати и ще видите, че тази кола е дошла от бъдещети и няма да бъде надмината по технологии и след 20 години!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 10  Отрицателни: 8

от: turbo ( преди 3 месеца )

Абе,специалисти какъв кръг има в интериора на Регера??Кьонигсег правят най-технологичите коли на тая планета!Погледнете колко патента държат и тогава се изказвайте неподготвени..Ще го сравнявате с оня тулуп...
Отговори
 
+1
 

Положителни: 8  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

"Той е подпомаган от 3 електрически мотора – два на задната ос и един на предната."

Пак сте писали пълни глупости другари ***.... ел мотор на предната ос НЯМА !!!! 3-тия ел мотор не се намира там... ха да видим къде найстина се намира...
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Пор Сикишар ( преди 3 месеца )

Наистина , интериора на Кониг нещо не му е наред с тоя кръг и самата изработка не е на ниво Да не говорим за сравнение с Чирон . До колкото знам родителите на Кристиан се занимават със производство на мебели . Той обаче е решил да създава коли-шедьоври . Адмирации за малката фирма , която застана срещу най-добрият !
Отговори
 
+5
 

Положителни: 11  Отрицателни: 6

от: По полека ( преди 3 месеца )

Лекичко Бугати е сьс еволюция на мотора си което е добре отстранени са бьговете на пьрвия мотор предполагам че в версия Chiron Super Sport ще го видим с версия 1700коня.Относно Конито тепьрва ще видим как работи цялата система,колко ефективна е и дали няма инжинерни грешки... Дали ще има спад на техническите характеристики след два три старта поради спад на заряда... А относно качестве на изработка всеки знае Бугати. Като гледам салона на всеки Кионингсег ми се плаче.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 15  Отрицателни: 10

от: Авторът ( преди 3 месеца )

Факт е че Бугатито е най-трудно продаващата се кола - 500 бройки за 10 години.

Порше 918 - 918 бройки разпродадени за година и половина.

Макларън П1 - 375 бройки разпродадени от Октомври 2012 до Ноември 2013.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 21  Отрицателни: 9

от: до А.В.Торът трът ( преди 3 месеца )

Смешнико, разликата в цената от 300 000 евро показва коя е по-луксозната кола! Това че Реге(не)рата има електронен дисплей не означава, че е луксозна кола!
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 20  Отрицателни: 21

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

То е ясно че не сме се возили в подобни коли, но числата сочат че Регера и Оne:1 са по бързи до 300км/ч с няколко секудни от което и да е бугати.
А докато произведат първите бройки на Регера може да внедрят по лека и мощна батерия.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 11  Отрицателни: 7

от: Опа ( преди 3 месеца )

Тази наистина суперкола от друга планета е по лека и по мощна и от хибрид като нея Порше 918. Е как става този номер?
То е ясно че на писта по завоите Чирокото ще изостава доста,а Регерата има и векторен въртящ момент на задните колела.
Тази Регера дори няма Н на брой предавки а само една и пак ще прави смешно всяко Брукати.
Кьонигсега е по бавен до 100км/ч защото не е 4х4 и са сложили повечето ел.мощност на задните колела, за да подобрят завиването.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 12  Отрицателни: 10

от: Чипосан пасат ( преди 3 месеца )

Същите коне като Найлон или както му беше името на онова недоразумение,но 500 кг по-леко. Френско-немския толуп ще припада много лошо.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 20  Отрицателни: 16

от: страхил ( преди 3 месеца )

Браво на шведите,браво,коли,кораби,прекрасно качество.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 19  Отрицателни: 6

от: Професори, ( преди 3 месеца )

Едното ще се прави в 500 бр в две основни модификации и с много лимитирани модели,докато другата,също прекрасна машина, е в серия от 80 бр,т.е гаражен тунинг.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 22  Отрицателни: 8

от: Мухаха ( преди 3 месеца )

Regera-та ускорява по-бързо. Chiron-а властва само един ден.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 23  Отрицателни: 20

от: А.В.Торът ( преди 3 месеца )

Коментарите за праха - като ги видим на писта. Май ще се смея последен, както обикновено.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 14  Отрицателни: 11

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Явно ще трябва да се прави Широн Супер Спорт!
Отговори
 
+23
 

Положителни: 33  Отрицателни: 10

от: Това ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
ще диша праха на Широна.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 21  Отрицателни: 26

от: Nev ( преди 3 месеца )

Мдааа, как се прави, made in Sweeden! Не като разни изостанали фирмички бухай цилиндри и турбокомпресори до замайване! :)
Отговори
 
+7
 

Положителни: 29  Отрицателни: 22

от: Коментар ( преди 3 месеца )

По принцип общата мощност на двигателя и ел. моторите е 1800 к.с., но е редуцирана до 1500 к.с., защото просто няма как задното предаване да се натовари с толкова висока мощност и въртящ момент.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 15  Отрицателни: 14


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising