IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Неприлично мощни мотори за възродения ГАЗ-69

Легендарната руска джипка ще се предлага с избор от 4 агрегата

Неприлично мощни мотори за възродения ГАЗ-69

Ателието Truck Garage, което започва да произвежда спрения преди години легендарен руски ГАЗ-69, обяви двигателите, които смята да поставя на автомобила.
Възроденият ГАЗ-69 ще получи неприлично мощни мотори
В стандартната си версия ГАЗ-69 на Truck Garage ще получи 5,7-литров V8 HEMI, развиващ 395 к.с., като той ще работи в комбинация с 6-степенен автомат. По-мощните варианти ще бъдат оборудвани с 6,1-литров V8 с 425 к.с. и 6,4-литров V8 HEMI с 540 к.с.

Предвижда се и пускането на дизелова модификация, която ще получи 3,0-литров дизел на Toyota, развиващ 171 к.с. и 360 Нм. За всички варианти като опция ще се предлага 6-степенна механична скоростна кутия.
Възроденият ГАЗ-69 ще получи неприлично мощни мотори
В оборудването на модела ще влязат още раздатъчна кутия Atlas с ръчен селектор за превключване, преден мост Dynatrac Pro Rock 44 и заден Dynatrack Pro Rock 60, като и за двата е предвидена възможност за блокировка.

„Всички инженерни решения са най-съвременни технологии от 21 век, като целта им е да направят управлението на автомобила приятно и комфортно”, обявиха от ателието, като уточниха, че компонентите за всъдехода ще се произвеждат в чужбина, но самата машина ще се сглобява в Русия.
Възроденият ГАЗ-69 ще получи неприлично мощни мотори
В интериора на възродения ГАЗ-69 ще бъдат включени кормилна колонка с възможност за регулиране по височина, кожен салон, климатик, както и елементи от алуминий.

Базовата версия на модела, преработен от Truck Garage, ще стартира от 65 000 щатски долара.

Снимки: Truck Garage

Тагове: truck garage
0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 8 години )
    Това е!Показно!А не като Фолксваген с Костенурката ???Направиха уникална смешна замаскировка наГ олфа ???а това си е същото!Няма такова класическо-модно прераждане!
  • #14
    9 rate up comment 1 rate down comment
    вальо топлото ( преди 8 години )
    няма никаква емблема на мерцедес, това е отвора на парното...
  • #13
    1 rate up comment 7 rate down comment
    нЕкъв ( преди 8 години )
    на снимката в интериора в долния десен ъгъл-видяхте ли емблемата на мерцедес
  • #12
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Неприлично грозни сталински джипки, а и скъпи при това! Закриваййй!
  • #11
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Аз ли съм Глупав или ( преди 8 години )
    Хора я се опомнете - 65 000 Долара база за това. Ами по снимките които гледам, то направо си е от времето когато бях в казармата. Особено снимката от интериора. Нищо ама нищо по различно от старата "газка", само може би ***.Ами за 65 000 такова Ауди или Баварец можеш да си вземеш.Хайде моля ви се просотии....
  • #10
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    и откъде пък я знаеш здравината на Фолкса, от този форум ли или от този на Хонда, където има цели 3-*** регистрираниНа Расе Туарега мотора си е абсолютно оригинален 2.5 леко напомпан.
  • #9
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Ime ( преди 8 години )
    Двигателя на Тойота се е доказал на базата на дългогодишното му ползване.А в Туарега, който участва на Дакар, единственото му заводско е, евентуално, емблемата.А 65 хилки за това....е, *** всякакви.А здравината на фолкса всички я знаем, няма нужда да я рекламираш...
  • #8
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    С какво господине реши че мотора на Тойота е по здрав от на Фолкса а??? Да не би там да няма турбо,кулер,дюзи,нафтова помпа,демфер,хиляди датчици и тн и тн??Точно пьк 2.0тди след повече от 10години производство кьм последната си версия е супер двигател и то доста сьвременен.А този 3.0 на Тойота го сложи на камионетка... Когато плащаш 65000долара трябва да знаеш за какво... Не за архаичен мотор и кутия...
  • #7
    20 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Защото двигателя от Тойота е здрав! Я се пробвай в тайгата, дето наоколо 500 километра няма ни асфалт, ни жив човек? С вагенски двигател докъде ще я добуташ?
  • #6
    14 rate up comment 16 rate down comment
    2.0 BiTDI 240 HP ( преди 8 години )
    Защо за бога този варел 3,0-литров дизел на Toyota, развиващ 171 к.с. и 360 Нм.????от коя година е тази отживелица???Защо не нещо съвремено като 2.0тди 240коня и 500 HM и 80 килограма по малко. НА базова цена 65000 долара ???за кое за стрия варел наречен мотор на тойота????