IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Набутват 2500 к.с. под капака на GT-R

С този автомобил AMS Performance иска да си върне загубената титла

Набутват 2500 к.с. под капака на GT-R

Чудовищен тунинг кит за Nissan GT-R разработва ателието AMS Performance. Доработката трябва да подсигури мощност от 2500 к.с. на колелата!
Набутват 2500 к.с. под капака на GT-R
В
AMS Performance подготвят автомобила по поръчка на клиент, но реално целта на този модел е да върне на тунерите титлата "Най-бърз Nissan GT-R в света", която неотдавна попадна в ръцете на базираната в Бахрейн EKanno Racing.
Набутват 2500 к.с. под капака на GT-R
Въпросният тунинг пакет все още не е завършен, но изданието GT Spirit съобщава, че AMS Performance залагат на създаден по поръча блок Alpha VR38, както и на два огромни турбокомпресора Garrett GTX.
Набутват 2500 к.с. под капака на GT-R
Избрано е дори име за автомобила - Alpha G. Когато бъде напълно завършен, мощността му трябва да достига 2500 к.с. на колелата.
Набутват 2500 к.с. под капака на GT-R
Набутват 2500 к.с. под капака на GT-R
Снимки: AMS Performance

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=oaRVzBC2-SU - това е колата на арабите, а това е предишния проект на Алфа - https://***.youtube.com/watch?v=oaRVzBC2-SU
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тази кола е за драг, не да отидеш да си пиеш кафето с 300+ километра.А и AMS Performance са се доказали, че правят доста бързи GT-Rи.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    евала ( преди 8 години )
    Абе какъв смисъл искате да види човек,който люпи семки и разбира от всичко.А всъщност е *** на ръб.Няма как да обясниш еволюцията на ***.
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    vel_co ( преди 8 години )
    Само да не стане като при едни американски тунери преди години. Направиха Тестароса с турбо от 390 на около 1100 к.с. и стана толкова тежка, че ускорението се влоши :)))
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 8 години )
    Експериментът си заслужава. Така се откриват или поне прилагат на практика нови материали и конструкции. Това, ако още не е ясно на някого е смисълът на тунинга, авто спорта и въобще на всеки спорт.А да вкараш огромните охладители и компресори под серийния капак е постижение, което спокойно може да се нарече "набутване".
  • #10
    10 rate up comment 6 rate down comment
    до: GtR... ( преди 8 години )
    Копй си ти бе люльо вагенски, че някой да се интересува от твоето признание!Ти си просто една плюнкa, която всеки е подминава и настъпва. Такава от която никой не се вълнува. Пишеш се за нещо голямо щом ти ще признаваш кола, като ГТ-Р. Кажи все пак кой си! С кого имаме честа да комуникираме тук? А пари за Гоуф 3 събра ли вече или не са ти останали, като си платил нета?
  • #9
    9 rate up comment 18 rate down comment
    GtR... ( преди 8 години )
    Нисана като направи поне 1/3 от постиженията на BMW /MERCEDES и дори AUDI може и да го призная за истинска легенда. Дотогава си е легендарен... в YouTube.
  • #8
    21 rate up comment 4 rate down comment
    легенда е ( преди 8 години )
    До RRE S3.Вземи прочети малко история преди да храниш нещо ,което Не познаваш.Живота не само Х6-ци.И да Скайлана е легенда призната от целия свят.
  • #7
    5 rate up comment 10 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Ot koga 10 godi6ni rumuski da4ii se smiatat za legendarni.?????????????
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Васил ( преди 8 години )
    *** Comedy Докога ще триете коментари ве нещастници .Този другия дето също е споменал за "набутването" да се приготви да бъде изтрит . Пак да попитам Ауто Комеди колко жалки трябва да сте да не държите на критика и то на моменти доста основателна . Жалка пародия на медия