IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW тества съвместния модел с Toyota

Роудстърът Z5 ще бъде представен догодина

BMW тества съвместния модел с Toyota

Компанията BMW усилено тества при зимния условия съвместния си модел с Toyota. Няколко европейски издания публикуваха снимки на прототипа, който бе хванат по пътищата на Скандинавия.
BMW тества съвместния модел с Toyota
Очакванията са роудстърът да получи името Z5, а премиерата му ще се състои на някое от големите автомобилни изложения през 2017 г. Ако се съди по снимките, автомобилът ще получи мек свалящ се покрив, удължен капак и широка решетка на радиатора.

Според информациите дължината на автомобила няма да превишава 4500 мм, а височината – 1340 мм. Разстоянието между двете оси ще бъде около 2500 мм, като по този начин BMW Z5 ще се доближава максимално до основния си конкурент Porsche 911.

Каросерията на роудстъра ще бъде направена от въглеродни нишки, като същия метод се използва при BMW i3 и i8. Засега няма яснота за силовите агрегати, но се очаква основният от тях да бъде 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, който ще предлага 190, 245 и 270 к.с.

Не се изключва и възможността за пускане на хибридна модификация, в чиято основа ще бъде същият бензинов турбомотор. На по-късен етап ще се появи и версия, разработена от M-подразделението на баварците, която вероятно ще получи 6-цилиндров турбоагрегат.
BMW тества съвместния модел с Toyota
Аналогичен модел ще предложи и другият участник в проекта – Toyota, като той ще бъде достъпен единствено с хибридно задвижване. Японската машина ще се предлага и като Toyota, и като Lexus.

Снимки: Motor1

Тагове: bmw z5
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ерата на големите атмосферки вече отминава, а за последните десетилетия на технически напредък в Япония не се конструира дори и един сериен дванайсетак. Иначе имат специализирани луксозни марки :) При американците е същото. Не коментирам.
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ... ( преди 8 години )
    И сутринта като се сабудиш си отвит...мхехехе
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Xexe ( преди 8 години )
    Te i sega lupqt semki.Germanstite sa na po nad 70 godini.Toest turtsite.Shtoto drugi osven tqx i bg *** v germaniq nema.Mhehehe
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Iaponcite kogato sa pravili 3 cilindorvi motori german4etata o6te liupeha semki,setiha se sled 40 godini za 3 cilindrovi motori,dokato prez tova vreme iaponcite razrabotiha hibridi,elektri4eski koli,a sega ve4e prodavat i vodorodni. Germaneca sledva iaponcite,a ne obratnoto!
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Хехе ( преди 8 години )
    Никой модел на Мини няма да използва двигател на Тойота, новите модели ще са обурудвани с 1.5 3 цилиндрови на БМВ бензин/дизел!
  • #9
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 8 години )
    Възможно е за някой модел на Мини да ползват мотор на Тойота. Няма лошо!
  • #8
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Хехе ( преди 8 години )
    Да, и аз разбрах че купуват двигатели от Тойота от миналият месец..защото ще пускат кафеварка на БМВ....
  • #7
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И кои са тези двигатели?! Питай сигурният ти човек!
  • #6
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Доколкото разбрах от сигурен човек, от миналия месец БМВ купува двигатели от Тойота, а не обратно.
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    do Xexe ( преди 8 години )
    Понеже не ти стига умствен капацитет, а и от индустрия не разбираш, ще ти обясня. За да стане продукцията на автомобилите по-евтина автопроизводителите създават и то от десетилетия кооперации: Даймлер работи с Рено/Нисан, Фиат са с Крайслер. Вагените събраха повечето европейски фирми под техния покрив: Ауди, Бугати, Порше, Сеат. БМВ до скоро беше сама. ЗА това остана да се събере с Тойота. Мазда и Форд се кооперират от години. Спестяват се милиарди. Естествено качеството пада, но все тая