IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първият наистина луксозен Hyundai

Корейците представиха върховия Genesis G90 (обновена)

Първият наистина луксозен Hyundai

Първият наистина луксозен модел от Hyundai. Така корейската компания анонсира първия автомобил от новосъздадената премиум марка Genesis. Седанът носи името G90 и ще се появи на световните пазари в средата на следващата година.
Първият наистина луксозен Hyundai
Официалните снимки представят лимузината под името EQ900, тъй като тя е предназначена за вътрешния си пазар. Моделът за Европа и САЩ ще приеме обозначението G90, като ще бъде почти аналогичен.

Genesis G90 представлява заместник на Hyundai Equus, който е създаден за да предложи повече простор, лукс и динамика.

По отношение на дизайна, лимузината демонстрира типичния за сегмента сдържан стил, залагайки на изчистени линии, хромирани елементи, отличителни LED светлини и внимание към детайла.

Интериорът предлага изцяло тапициран с кожа салон, отделни задни кресла с персонални инфо-развлекателни системи, интелигентна климатична система с три зони, аудиосистема Lexicon, както и централна конзола, която се простира от таблото до края на задните седалки.
Първият наистина луксозен Hyundai
Става ясно също така, че моделът притежава междуосие, което превъзхожда това на повечето конкуренти в сегмента. Дължината му е цели 3160 мм, благодарение на което пространството в салона е значително увеличено спрямо Equus. За доброто настроение в салона се грижат също така тройни уплътнения на вратите и двойни стъкла, които редуцират шума до минимум, се казва в съобщението от Hyundai.

Корейският модел, спряган за конкурент на Mercedes-Maybach S-Class и компания, ще се предлага на пазара с избор от три бензинови мотора, като е възможна появата на дизелова и хибридна модификации.

Разкритите към момента агрегати за пазара на Южна Корея са V6 и V8. Базовият е 3,8-литров V6 GDI с 230 к.с., като предлага ускорение 0-100 км/час за 6,9 сек. Над него в гамата е разположен V6 двигател T-GDI с обем 3,3 литра и би-турбо. Той развива 270 к.с. и има ускорение 0-100 км/час за 6,2 сек. Върховият мотор е V8 GDI с мощност 308 к.с. и позволява спринт от място до 100 км/час за 5,7 сек.

Агрегатите се куплират с 8-степенна автоматична трансмисия, която задвижва задните колела. Налична ще бъде и системата H-TRAC за задвижване към двете оси. Като опция ще се предлага и адаптивно шаси.

Въпреки че Genesis G90 бе разкрит официално едва днес и все още няма информация за цените му, автомобилът вече регистрира над 4300 поръчки в Южна Корея.
Първият наистина луксозен Hyundai
Технически характеристики Genesis G90

Дължина: 5205 мм
Широчина: 1915 мм
Височина: 1495 мм
Междуосие: 3160 мм
Маса: 2420 - 2595 кг.
Обем на багажника: 484 литра

Снимки: Hyundai

Тагове: genesis g90
0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Трудно ще е все още да прави кокглокенция на Лекса. Виж новото табло на Лекса каква анимация е. Това е все още с разни стрелки...
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 8 години )
    личи си че са се вдъхновили от новата еСкласа особенно в интериора.Разбира се няма нищо лошо...дори напротив :)Хората са създали един наистина луксозен автомобил който явно предлага не по-малко лукс от въпросните конглокенти :) мисля че анонса е на 100% оправдан Браво на корейците !!! Тойота гледайте и се учете как се създава луксозен автомобилен бранд :)))
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    n ( преди 8 години )
    личи си че повечето "специалисти" тук са виждали Хюндай само на снимка или някой модел от 1998, новите модели на Хюндай/Киа вече по нищо не отстъпват на немските, дори някои ги превъзхождат в цена/екстри/качество. просто няма как такава голяма корпорация като Хюндай/Киа да не е вече в топ 3, всяка марка се усъвършенства и подобрява с времето, както беше и с немските коли преди.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хондите по условие харчат масло. Нали за това ги съдят в Щатите.
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само на първата снимка ми харесва,където е предницата.Хюндай и лукс малко не мога да ги наместя в главата си тези понятия и тези В8 двигатели а пък със 300 коня на купе над 2,5 тона то това не знам как ще ускорява така както казват.
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    нЕкъв ( преди 8 години )
    нещо двигателите не се връзват нали щеше да има 3.3 c 370 коня а базовия щеше да е 3.8 c 345 коня
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Разбирач ( преди 8 години )
    Прави впечатление твърде високото тегло, което е от калибъра на Рейндж Роувър или Мерцедес GL. Ако не е някаква техническа грешка, 2 тона и половина е прекалено за кола от този клас. За сравнение БМВ 750 тежи около 2100 кг, Ауди А8 дори под 2 тона.
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Радев ( преди 8 години )
    Истината е, че Хюндай стават все по-добри. Стандартният Genesis по-нищо не отсътва на Ауди А6 или БМВ 5, а този G90 със сигурност ще хвърли ръкавицата към S-класата и Lexus LS.
  • #14
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само 484 литра багажник? Това са едва два дребни трупа...
  • #13
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само дето това не е Хюндай, а отделна марка. Нещо като Ауди за Фолксваген.