IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Последният стана първи

McLaren P1 се разправи с Porsche 918 Spyder и Ferrari LaFerrari

Последният стана първи

След като само преди седмица McLaren P1 се нареди на едно от последните места при сравнителен тест с конкурентите си, сега британската суперкола успя да се окичи със златото. Това стана при драг състезание с Porsche 918 Spyder и Ferrari LaFerrari.
Последният стана първи
Състезанието представлява ускорение от 0 до 186 мили в час (300 км/час), като времето на всеки от автомобилите се измерва индивидуално. Засичат се резултати и при скорост 30, 60, 100 и 150 мили в час.

Безапелационен победител става именно McLaren P1, който постига 300 км/час при старт от място за точно 20,11 сек. Второто място остава за Ferrari LaFerrari с време от 21,99 сек, а третото - за Porsche 918 Spyder с време 22,95 сек.

При състезанието от миналата седмица, представляващо драг на 400 метра, победител стана Porsche 918 Spyder, а McLaren P1 се нареди дори след Ferrari LaFerrari.

Причината за коренно различното подреждане днес е по-дългата отсечка, на която се състезават колите. От резултатите става ясно, че Porsche 918 Spyder води убедително до скорост от 160 км/час, като едва при 240 км/ч отстъпва на McLaren P1. Въпреки че Ferrari LaFerrari дава трето време при скорост от 240 км/час, италианският модел успява да излезе втори при скорост от 300 км/час.

Ето и подробностите:
Последният стана първи
Използваните във видеото автомобили са собственост на един и същ човек - британският милионер Пол Бейл.

(Състезанието започва след 2:30 сек.)



Снимки и видео: YouTube/TheSUPERCARDRIVER

0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Еми на теб ако ти трябва много време да запомняш нещо ня други може да им влиза в главата от пръв прочит. Като си прочел колко коня е БУгати Вейрон колко пъти го прочиташ и колко време губиш докато успееш да го запомниш? Това са уникални коли и като прочетеш веднъж го запомняш, защото числата им са уникални и не се срещат всеки ден.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Веско ( преди 8 години )
    E ти цяло теза разви! Помисли за дисертация :) На мене ми е по-интересен анонимното изказване между твоите. Що за човек е загубил толкова време от живота си да запомня и сравнява някакви безсмислени числа, като се има предвид че примерно мощността на двигателя не е постоянна величина и е силно манипулируема.
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Кольо Камиона ( преди 8 години )
    До Веско:Накрая отиват при кака Кина кварталната *** да реши и тя определя Рашо за номер едно защото най дълго я мандърсал. )
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Кольо Камиона ( преди 8 години )
    До Веско:Нека да добавя към примера, опитвайки се да го направя по подходящ. След три дни друга група *** мерят и заявяват че Тошо е номер едно защото му бил с 0,1 см по дебел от на Пешо. :)
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това състезание не е много обективно. Първо се вижда че при старта трите коли потеглят по различно време. Второ няма пълно видео а отделно монтирани кадри, което може лесно да се манипулира. Но да оставим и това, да видим концепциите на трите коли. Поршето е хибрид, ферарито имитация на хибрид. Поршето е с най-малка мощност от трите коли, за сметка на това е с най-мощния ел.двигател а не е тайна за никого, че ел.двиеляа при скорости от над 200км.ч. не е ефективен като ДВГ. Не напразно Тесла ускорява като Ламборджини до 200км.ч. но тези километри са тавана на Тесла. ДВГ двигателите на трите коли са : Порше-608к.с., Макларъна-727к.с., Ферари-780к.с. Тоест Поршето е с много по-малко конски сили на двигателя си с вътрешно горене. Ел.двигателите са съответно при Порше-280к.с., Макларън-176к.с., Ферари-161к.с.. Така, че състезаването на трите е против концепцията им. При Макларъна и Ферарито е наблегнато на топ спийд при Поршето на Спринта. Все едно да състезаваш шампион на 200 метра с шампиона на 1500 метра на състезание 3000метра.
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Веско ( преди 8 години )
    Не знам дали на Кольо примера е подходящ, но и за мен това са безсмислени упражнения за комплексари.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Кольо Камиона ( преди 8 години )
    Изключително глупав и безсмислен тест. Все едно журналята да премерят ония работи на трима от нас и да стигнат до извода че Пешо е най добър е*aч защото му е по дълъг с 0,2 см от на Гошо.
  • #3
    3 rate up comment 12 rate down comment
    :) ( преди 8 години )
    Мдам, а Koenigsegg Regera прави за същото време (20 сек.) 400 км/ч.
  • #2
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Единствено ( преди 8 години )
    На тази измислена дисциплина някой може да победи перфектното Порше.Във всички останали,и особено на писта 918 е просто непобедимо! Независимо,че е най-тажко и с най-малка мпщност.Но както Кларксън казва в случая,важно е тази мощност как се предава към колелата и пътя.Освен това в"живия живот" е важно как взимаш бързите завои и как доускоряваш от 160 до 200!
  • #1
    15 rate up comment 1 rate down comment
    а ушев ( преди 8 години )
    клечи в храстите с фотокамера в ръчичките!