IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen намери решение на проблема

То засяга TDI двигателите с обем 1,6 и 2,0 литра

Volkswagen намери решение на проблема

Концернът Volkswagen разкри дългоочакваното техническо решение, с което ще въведе в норма дизеловите си двигатели, при които бе открито устройство за манипулиране на данните за отработените газове.
Volkswagen намери решение на проблема
Снимка: Ройтерс

Към момента решението засяга два от проблемните мотори от семейството EA 189 - 1.6 и 2.0 TDI, като то е представено и заверено от Федералната служба за автомобилна администрация на Германия, сочи официалното съобщение от Volkswagen. Как ще бъде процедирано с най-малкия засегнат от Дизелгейт двигател - 1.2 TDI, ще бъде обявено в най-скоро време.

Информацията сочи, че 1,6-литровият
TDI мотор ще бъде подложен на механични и софтуерни подобрения, като целият процес в сервиза ще изисква по-малко от 1 час. По-големият 2,0-литров двигател изисква само "незначителна актуализация на софтуера", чието интегриране става за около 30 мин.

Най-важното е, че манипулациите по моторите няма да повлияят на производителността и разхода им на гориво, категорични са от
Volkswagen, уточнявайки обаче, че методът все още не е изпробван напълно.

Техническото решение е било одобрено от
Федералната служба за автомобилна администрация на Германия и ще бъде използвано при сервизната акция, която ще стартира от началото на 2016 г. Въпросната сервизна акция засега около 11 млн. коли в света.

Не се съобщава обаче нищо за останалите двигатели, при които бе открито
разминаване между официално посочените нива на вредни емисии CO2 и тези, които автомобилите демонстрират при тест на стенд. Това са автомобили както с дизелови, така и с бензинови двигатели - кои са те вижте ТУК.


Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #22
    12 rate up comment 19 rate down comment
    Гошо ( преди 8 години )
    Японските гейшомобили не ми ги хвалете! Фактът, че камиларите ги използвали само тях в пустинята е показателен какво отношение имат към тях! Много ясно че в пустинята няма да ходят с луксозните си ролсове, мерцедеси, поршета, аудита, беемвета, ферарита и т.н.! На полето, както и в пустинята се ходи само с каруци за които не ти е жал, няма да ходиш да си трошиш любимата кола, я! Като се строши нещо хвърляш японската бангия и готово!
  • #21
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    сипете й още на *** та да вземе да млъкне най-накрая. Абе що не кажеш нещо за окачването на "вечния" пасат б5?
  • #20
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В пустинята още не съм видял някой да близа с германска еднодевка.Всички ползват я Тойота Ланд Крюзер,я Хайлукс,я Нисан Патрол,я Митсубишита. Ама по-най-тежките терени всеки взима японските машини,защоти германските ще го оставят на пътя,а и нямат СУВОВЕ германците,освен един австрийски Пух,който го продават като Мерцедес.
  • #19
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само японските автомобили издържжат по най-лошите пътища - Африка,Азия. Там германски еднодневки не карат. Както и пежа. ХахаВ БГ нормално няма много японски,защото преди години бяха с мито и се оскъпяваха,Европа налагаше мито за японските коли,за да поддържа евро марките си,а те горките и един дизел не могат да направят,както видпхме с ментетата Фолксваген ауди. поне да копират от японските дизели,ама откъде акъл.В САЩ всички карат Тойота и Лексус,Хонда.Само гастербайтерите германски трошки
  • #18
    25 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В САЩ,Австралия и другите бели държави е пълно и с 20 и 30 годишни стари Тойоти,както и с нови. И двигателите им навъртат по почти 1 млн. мили и работят перфектно. Камритата още 80% от продадените са на пътя,ама за теб каквото е до Кулата това са колите.Не е лесно да си ***.Тойота карат в целия свптмтоя ми говори за дефектните германски еднодневки с фалшивите нискотехнологични дизели и бензини. Ами най-здравите коли и двигатели са японските,не германските. Видяхме германските авто-технологии.
  • #17
    28 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най-добрите дизели са японски и на бмв. Другите германски дизели са пръчки,особено този на Фолксваге/Ауди - най-големите тояги.Поне да си платят на Исузу и да слагат истински дизел.
  • #16
    29 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Видяха се традициите на германците в дизелите.Фолксваген прави най-слабите дизели,нискотехнологични с измамни софтуери. За сметка на това Хонда има класи по-добри дизели,Тойота,Мазда също. Историята на дизела е писана от великите Исузу, от които Фолксваген не можаха дори да изкопират дизел,та да не ги съдят по цял свят заради калпавия им германски дизел,за който сами си признаха,че не покрива стандартите и са мамили,защото е нискотехнологичен.
  • #15
    22 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    След като Фолксваген нямат ресурс да направят екологичен дизелов двигател, значи никой няма!------------------------ Абе ти що не си пиеш хапчетата,а спамиш по форумите. Кои са Фолксваген,че ми ги даваш за етално. Най-добрият дизел е японски и бмв. Кои бяха фолксваген народните коли,с фалшивите двигатели,че чак се изказваш така. Щом фолксваген не могат да правят дизели и бензини, японците и бмв могат. А китайските фолксвагени не си ги купувайте- ментета са!
  • #14
    12 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 8 години )
    до: до v-1Вижте сега аз обсъждам автомобили и индустрията! като цяло неща, до които имам допир и съм наясно с тях. И мисля,че съм в правилният сайт за това. Но от друга страна вашият коментар е съвсем не на място и няма нищо обшо с темата!
  • #13
    7 rate up comment 11 rate down comment
    v-1 ( преди 8 години )
    .. и стават 330 млн. евро, които хич не са малко, нали...И специално за потребителя Българин:Целият автомобилен сектор, повтарям целият, съставлява 1/5 или 20% от формирането на БВП на Германия, а държвата има акции във концерна на стойност 15,7%.Така че ще трябва да както се изразвате "да ударят" доста повече концерни и фирми за да разклатят Немската икономика.Поне като сте такива конспиратори информирайте се преди да пишете "съчинения с елементи на разсъждение" :)