IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen намери решение на проблема

То засяга TDI двигателите с обем 1,6 и 2,0 литра

Volkswagen намери решение на проблема

Концернът Volkswagen разкри дългоочакваното техническо решение, с което ще въведе в норма дизеловите си двигатели, при които бе открито устройство за манипулиране на данните за отработените газове.
Volkswagen намери решение на проблема
Снимка: Ройтерс

Към момента решението засяга два от проблемните мотори от семейството EA 189 - 1.6 и 2.0 TDI, като то е представено и заверено от Федералната служба за автомобилна администрация на Германия, сочи официалното съобщение от Volkswagen. Как ще бъде процедирано с най-малкия засегнат от Дизелгейт двигател - 1.2 TDI, ще бъде обявено в най-скоро време.

Информацията сочи, че 1,6-литровият
TDI мотор ще бъде подложен на механични и софтуерни подобрения, като целият процес в сервиза ще изисква по-малко от 1 час. По-големият 2,0-литров двигател изисква само "незначителна актуализация на софтуера", чието интегриране става за около 30 мин.

Най-важното е, че манипулациите по моторите няма да повлияят на производителността и разхода им на гориво, категорични са от
Volkswagen, уточнявайки обаче, че методът все още не е изпробван напълно.

Техническото решение е било одобрено от
Федералната служба за автомобилна администрация на Германия и ще бъде използвано при сервизната акция, която ще стартира от началото на 2016 г. Въпросната сервизна акция засега около 11 млн. коли в света.

Не се съобщава обаче нищо за останалите двигатели, при които бе открито
разминаване между официално посочените нива на вредни емисии CO2 и тези, които автомобилите демонстрират при тест на стенд. Това са автомобили както с дизелови, така и с бензинови двигатели - кои са те вижте ТУК.


Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #32
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо до Гошо ( преди 8 години )
    Защото Герги LFA е произведен в 500 броя и са купени още преди да бъдат произведени.Кларксън не се е доредил до тази кола.Като се прави такъв автомобил не ти го търсиш, а производителя ти се обажда и ти предлага.LEXUS не падат от небето и знаят не 500 а 5000 човека, които са по-богати и авторитетни от Кларксън.Иначе той самия си каза, че никога не е карал по-добра кола от LFA.А виж за бракмата на СОЦваген Вейрон 10 години не можаха да намерят достатъчно балъци.
  • #31
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Гоше, Джереми Кларксън който е карал всичките тия недоразумения на ВАГ кой мислиш му е любимия автомобил? Lexus LFA. Един автомобил не е само ускорение или макимална скорост.
  • #30
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Гошо ( преди 8 години )
    Фау Ве Груп направиха най-великите коли за всички времена! Бугати Вейрон, Ламборджини Авентадор и Хуракан, Порше 911 и Спайдер, Бентли! Когато жълтурите направят дори и един суперавтомобил като тези, тогава може нашенските жълтуропоклонници да имат някакво основание да величаят японките, но дотогава само будят смях неадекватните им коментари за най-добрите коли в света!
  • #29
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Фолксваген, които имат изобилие от перфектни дизелови двигатели! Е не, това не може да бъде!За човешката простотия няма граници!
  • #28
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо до Ганьовец ( преди 8 години )
    След като Фолксваген нямат ресурс да направят екологичен дизелов двигател, значи никой няма!От 5 години ти обяснявам, че СОЦваген е най-изостаналата технологично компания, от месеци те заливат с информация потвърждаваща това обаче ти си знаеш, че от СОЦваген по-велики няма и това е.Не е нормално да си чак толкова ***!
  • #27
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    А за Тойота никога не е излизала информация а имат завишени вредни емисии. Лъжите и измамите са запазена марка на вагонетките, ти форумна такава ли си?
  • #26
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "Случайно да прочете информацията, че Тойота, Нисан, Мазда и Митсубиши също имат проблем с тези емисии?"А ти дали случайно лъжеш, или съвсем целенасочено? Точно Мазда се отказаха да продават дизел в щатите, защото не могат да покрият стандартите без селективен катализатор.
  • #25
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Фолк с ваген намери решение на проблема - бърз фалит и после ги купува великата Дачиа!
  • #24
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Мицубиши хеви индъстри изстреля спътник в орбита, СОЦваген не може да направи дизелов двигател.
  • #23
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Да-а-а ( преди 8 години )
    Феатаджиите имт своята минутка слава!