IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW разкри карбоновото ядро на 7-Series

Премиерата на флагмана се състоя във Франкфурт

BMW разкри карбоновото ядро на 7-Series

Вече знаем всички подробности за новото поколение на флагмана на BMW. Във Франкфурт, където се състоя официалната публична премиера на 7-Series, успяхме да се запознаем и с технологиите, които се крият под луксозната външност на лимузината.
BMW разкри карбоновата 7-Series
Една от най-големите новости в автомобила е така нареченото карбоново ядро (Carbon Core). То е изработено от армирана с въглеродни нишки пластмаса (CFRP), като не само прави автомобила по-лек, но и далеч по-здрав и сигурен.
BMW разкри карбоновата 7-Series
Карбон е интегриран в цялата конструкция на колата - централния тунел, праговете, колонките, напречните и надлъжни греди на тавана. Лекият и здрав материал не е видим с просто око, тъй като е "скрит" по облицовките на флагманския модел. Но благодарение на него теглото на конструкцията на 7-Series е намалено с цели 200 кг. в сравнение с предходната версия. Реално новият модел е със 130 кг. по-лек, тъй като е оборудван с множество допълнителни технологии и екстри.
BMW разкри карбоновата 7-Series
Конструкцията е разрязана, за да се види "скритият" отдолу карбон

Инженерите на BMW са заложили не само на новаторството, но и на практичността. Карбонът е здрав, но като всеки друг материал може да бъде повреден и дори разкъсан при удар. В такива случаи колата не се изхвърля, а просто се ремонтира. Свалят се част от металните елементи, след което пострадалите карбонови компоненти се заменят, разкриха от BMW пред Automedia.bg.
BMW разкри карбоновата 7-Series
Както вече бе съобщено, новото BMW 7-Series предлага богат избор от бензинови и дизелови мотори, задно или xDrive задвижване. Предлагат се също така две модификации - стандартна и с удължено междуосие.

Цените на модела в България започват от 169 350 лв. с ДДС.

Всички подробности за новото поколение вижте ТУК

Снимки: Automedia.bg

Тагове: BMW 7-Series
0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да се изтъкваш какъв си в някакъв форум говори за доста ниско самочувствие и комплекси. Иа един човек, който редовно го прави. По някой теми, уж така случайно, като слон в стъкларски магазин споменава, че е инженер. Няколко пъти през последните 1-2 г. го прави. За по-рано не знам, защото не съм следил форума. Та този инженер си е пришил тази титла, за да си предаде тежест на мнението, което по принцип нищо не струва. Задължително след, като бъде разкрит се покрива и почва да пише с други имена
  • #27
    0 rate up comment 3 rate down comment
    bmw e60 ( преди 9 години )
    До SieKas: наистина материала съществува от много години и не е нещо ново. Ново е обаче да се произвеждат части за масова употреба в промишлен мащаб. Масовото производство ще усъвършенства производствения процес и ще свали цената на този добър материал.
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    bmw e60 ( преди 9 години )
    Стискам им палци за успеят да наложат този материал в автоиндустрията и да се възприеме и от другите производители.
  • #25
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    хахаха мога да се обзаложа че мнимият инджинер е форумната ***. п ак беше разкрита и се появи с другите си имена да се защитава. хахаха толкова е елементарен че няма на къде. на инженер се прави а средно дали изобщо има. като му чета глупостите се съмнявам. да не говорим че главата никак не го слуша.
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ммм ( преди 9 години )
    Абе мислите ли,че на някой му пука кой от вас е инженер и кой не ?!? Особенно 2я сноб!С такива ясновидски наклонности ти в коя инженерна област си ? И ако беше си написал точно специалноста мислиш ли,че и половината щяхме да го разберем?
  • #23
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Покси ( преди 9 години )
    Кво го захапахте човека. Едно добро мнение да се каже и всички му сксчате. И на всичко отгоре наистина не е написал специалност а областа в която работи. Ама явно умствения багаж ви е малко. Ей за тва тия форуми стават все по - зле. Пълно е с гугул-всезнайковци дето копи-пейст разни неща и изпъкват със "знания". Бравос.
  • #22
    2 rate up comment 7 rate down comment
    до: SieKas ( преди 9 години )
    Първо пишеш това:Специалността ми е инженерна - точно за композитни и промишлени материали.а после това:Не случайно НЕ съм писал каква е специалността ми, а само областта, в която работя. Ако наистина сте инженер, съветвам Ви да четете по-задълбочено мненията на останалите. Колега, не е лошо, първо да мислиш преди да пишеш, а не обратното. Казах ти, че лъжеш и много лесно го разбрах. И друг път съм го разбирал, но тогава пишеше с друго име. Явно ти е детска мечта да си инженер..
  • #21
    6 rate up comment 1 rate down comment
    SieKas ( преди 9 години )
    Уважаеми "колега". Не е тук мястото, да Ви докзвам каквото и да е! Приемете, че съм обикновен драскач, ако така Ви харесва. Идеята ми беше да напиша мнение за тази технология, макар и повърхностно. Не случайно НЕ съм писал каква е специалността ми, а само областта, в която работя. Ако наистина сте инженер, съветвам Ви да четете по-задълбочено мненията на останалите. Все пак ще Ви подскажа областта,в която работя - ПКМТ. Ако имате нужда от превод - ще Ви помогна. Успехи пожелавам!
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    рязаната карабина ( преди 9 години )
    Новите немски модели автомобили ще се произвеждат с по-високи тавани (място за чалмата на водача), специални жабки до всяка седалка за фереджета, вградено в пода молитвено килимче и автоматична система за връзка с най-близката джамия.Аллах Акбар!
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 9 години )
    Хех, аз бих помолил уважаемия SieKas да сподели с нас къде е виждал показани "технологични разрези" и "документация за отливките". Борис, това което наричаш "традиционна" технология е RTM - resin trasfer molding, а това с накъсаните влакна е SMC - sheet molding compound. И двете са CFRP, въпреки че са големи разлики в параметите и цената. БМВ ползват и двете, както всички останали производители ползващи CFRP.