IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo разкри максималната скорост на Giulia

Потвърдено бе рекордното постижение на Северната дъга на „Нюрбургринг”

Alfa Romeo разкри максималната скорост на Giulia

Компанията Alfa Romeo представи на изложението във Франкфурт топ-версията на седана си Giulia, предаде пратеникът на Automedia.bg.
Alfa Romeo разкри максималната скорост на Giulia
Италианците разкриха подробности за модела, както и неговата максимална скорост – 307 км/ч. Модификацията е получила името Quadrifoglio и ще се появи на европейските пазари до края на годината. Цените на автомобила ще стартират от 79 000 евро.

Топ-версията на Giulia е оборудвана с 2,9-литров бензинов турбодвигател с 6 цилиндъра. Неговата мощност е 510 к.с., а максималният въртящ момент достига 600 Нм. С този мотор ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,9 секунди.
Alfa Romeo разкри максималната скорост на Giulia
От пресслужбата на Alfa Romeo потвърдиха, че Quadrifoglio е успяла да премине Северната дъга на пистата „Нюрбургринг” за 7 минути и 39 секунди, което е рекорд за сериен седан. Досега топ-постижението – 7 минути и 51 секунди, принадлежеше на BMW M5 и бе записано през 2005 г.
Alfa Romeo разкри максималната скорост на Giulia
Освен това италианският модел предлага най-добрата в класа си устойчивост на усукване на каросерията и равномерно разпределение на тежестта между двете оси. Теглото на автомобила е 1524 кг. Седанът е получил система DNA, която настройва електрическия усилвател на волана и система Active Roll Control, която контролира накланянето в завоите.
Alfa Romeo разкри максималната скорост на Giulia
Все още не са съобщени другите двигатели, на които ще разчита Giulia. Според неофициална информация седанът ще получи 1,75-литров бензинов TBi с 235 к.с. Предвижда се и версия с 1,8-литров мотор с 300 к.с., при която ускорението от 0 до 100 км/ ще отнеме не повече от 6 секунди.

Снимки: Automedia.bg

 

0 от 500
  • #31
    7 rate up comment 1 rate down comment
    ko40 von selo ( преди 8 години )
    това е за хора които могат да карат. тук разни разбирачи и с поло ще ги късам. тва да не е драгрейс. колко дигала. Е класа АМГ купе и ягуар fr купе са наслада. как танцуват само
  • #30
    7 rate up comment 6 rate down comment
    1234 ( преди 8 години )
    Много минуси много нещо, обаче реалностите са такива. Марката боксува от години идентичноста и е почти заличена от лицето на автоиндустрията. Развойния и център не съществува вече ,завода в Арезе е в руйни, а за продажби и модели е смешно дори да се говори. Към днешна дата е нужно тази Джулия да излезе час по-скоро в серия като масов модел, а не да се шуми около КуВе. Хубаво е да сте фенове ,но не е зле малко реализъм,а скоро ще си останем само с класиките в гаражите и тук таме някое Ц4,Ц8,КуВе
  • #29
    7 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да, кола която ръждясва по-бързо от колкото върви.
  • #28
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Точно толкова трябва да струва,все пак е малкото ферари
  • #27
    6 rate up comment 19 rate down comment
    !!? ( преди 8 години )
    79000 евро!!! АБСУРД ЗА АЛФА!
  • #26
    8 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И все пак тройката ми е по-красива...
  • #25
    7 rate up comment 18 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    не знам какво е това БМВ M3 CSL с 510кс, но знам , че серийно с 360 атмосферни коня и НЕ заводски пилот прави 7:50 . т.е. 1 сек. по-бързо от 510кс алфа. но както и да е - няма да споря - по долу си написах мнението - браво на алфа, но имат да се доказват
  • #24
    10 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Фактът че италианци се опитват да направят кола като германците е достатъчно красноречив. Няма смисъл от дискусии и спорове просто.
  • #23
    18 rate up comment 17 rate down comment
    Good... ( преди 8 години )
    Хубава е колата.. много, ама като ще пишем и сравняваме с BMW - нека поне да е адекватно. 510 к.с и специална "версия" - 7:39. ОК.Ама BMW М3 CSL 501 к.с /2007 г./ - 7:22,85. Има го документирано НАВСЯКЪДЕ и не са го крили или забавяли ( "за потвърждаване") Видео:[url] https://***.youtube.com/watch?v=ZL7T9BD_Q3k [/url]Още настройки ще трябват май...
  • #22
    13 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Следейки медийното преставяне на тази кола, виждам, че ще се превърне в следващият GTR Nismo - с редица успехи в youtube. По отношение на екстериорния дизайн, вглеждайки се по-внимателно в снимиките виждам, че последното постижение на италианците е FIAT 500 - тази кола показва, че вървят назад - по азиатски дизайн от този здраве му кажи.