IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi S4 пристигна с 354 к.с.

Новото поколение на седана и комбито ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди

Audi S4 пристигна с 354 к.с.

Компанията Audi представи на автосалона във Франкфурт "напомпаните" версии на седана и комбито S4 от ново поколение, предаде пратеникът на Automedia.bg. Моделът запазва 3,0-литровия си двигател TFSI, но неговата мощност е увеличена от 333 на 354 к.с.

Увеличен е и въртящият момент на агрегата - от 440 на 500 Нм. В комбинация с 8-степенна автоматична трансмисия Tiptronic ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,7 секунди. Максималната скорост при Audi S4 е ограничена на 250 км/ч, а заявеният от производителя раход на гориво е 7,4 л/100 км.

Моделът е оборудван със система за задвижване на четирите колела quattro със самоблокиращ диференциал, който предава до 60% от тягата на задните колела. В зависимост от ситуацията на пътя може системата може да прехвърли до 70% на предната и до 85% на задната ос. Като опция за автомобила се предлага и окачване с електронно-управляеми амортисьори.

Интериорът на S4 се отличава от този на A4 по скосения волан и допълнителните декоративни елементи. По желание на клиента машината може да бъде оборудвана със светодиодни фарове и 18-цолови джанти с гуми 245/40. Като опция се предлагат и 19-цолови джанти.

Продажбите на комбито и седана ще стартират през 2016 г.

Снимки: Automedia.bg

Тагове: audi s4
0 от 500
  • #11
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    за 99.9% от българите това е кола-мечта. нищо че 90% от тях са си хейтъри и си плюят постоянно... тая кола си е бенчмарк
  • #10
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Очевидно никога няма да се докопаш.
  • #9
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Aбе, аз да се докопам до едно такова, пък ти ми викай че имам коплекси...и като мина покрай тебе да си видиш *** изражение в лъскавата му повърхност.
  • #8
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само като погледна коментарите на фенчетата на ВАГ и директно ми изплува в съзнанието една дума - "Комплекси". Отличително естество на тяхното мислене, е че независимо от всичко и всички факти те пишат суперлативи за всичко от групата ВАГ, дори и да е купен продукт от външна компания. Малко като комунистически лозунги са ви коментарите. Страшен смях е с феновете на ВАГ .
  • #7
    20 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    поне не укриват дефекти като трошано Хонда доказано осъдени и най голямата глоба в историята на автомобилостроенето от 70 000 000 Хонда няма дефекти те просто се укриват
  • #6
    21 rate up comment 19 rate down comment
    KKK ( преди 8 години )
    Скучна и невзрачна кола със спортни амбиции, която най-вероятно по стара традиция на ФВ ще недозавива...
  • #5
    23 rate up comment 3 rate down comment
    И? ( преди 8 години )
    А на теб какъв ти е проблема че хората карат "евтини Шкоди" (Аудита), ти нали караш Хонда хибрид..гледай си собствения живот и не се бъркай в живота на хората!
  • #4
    21 rate up comment 19 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Вярно евтиното излиза скъпо.Плащаш като за скъпо Алуди получаваш евтина Шкода.
  • #3
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ооооо какво е намазано, разцепиха ги пак. Сега аудиториятя ще обясни колко е гадно и как вурстовете не могат да правят автомобили.
  • #2
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кви са тия тарифи бе Дошо!?! 7,4 на 100 сек. в сервиза!?! Така ли работят в сервиза на Тойота, оле мале и като знаем че Тойота от сервиза не излиза оле мале.. Да те успокоя че в Ауди няма такива ставки. Сега разбирам защо богатите си купуват Ауди,БМВ и Мерцедес. Защото не са достатъчно богати, за да издържат евтина Тойота. Ейй колко мъдър бил народа като казва, че евтиното излиза скъпо.