IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla разказа за най-достъпния си модел

Model 3 ще бъде показан след половин година и ще струва 35 000 долара

Tesla разказа за най-достъпния си модел

Лично шефът на Tesla Motors – Илон Мъск, разкри подробности за новия електромобил на компанията. Той ще се казва Model 3 и ще бъде представен пред публика през март 2016 г., съобщава Autocar.
Tesla разказа за най-достъпния си продукт
Продажбите на най-достъпния модел на американския производител ще стартират едва в средата на 2017 г. Тогава трябва да започне работа заводът за акумулатори – така нареченият Gigafactory, който Tesla Motors строи в Невада съвместно с компанията Panasonic.

Новото предприятие ще позволи на Tesla да предлага Model 3 на сравнително достъпна цена – около 35 000 щатски долара. Очаква се автомобилът да ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4,1 секунди, а с едно зареждане на батериите да може да изминава около 300 мили (483 км).

Бъдещият Tesla Model 3 ще получи напълно нова архитектура, а не модернизирана версия на алуминиевата платформа, която се използва за Model S. Всъщност новият автомобил трябва да стане родоначалник на цяло семейство модели, в което ще влязат още комби, кросовър и купе.

Снимка: Autocar

Тагове: tesla motors tesla model 3
0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Краси ( преди 8 години )
    Щял само да си зарежда колата, и затова нямало нужда от допълни акумулатори. Абе, специалсте, я врътни една сметка колко точно панела ти трябват, за да може да се зареди тая кола при някакво реално слънцегреене.Или ти си мислиш, че на панела като пише 40W, значи винаги толкова генерира? Ми, да ти разбия детската психика тогава - съвсем не е така. Освен ако не откриеш начин да ги сложиш по такъв начин, че Слънцето да грее вертикално над тях по 24ч на денонощие.
  • #29
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Краси ( преди 8 години )
    Оф божке, как обичам някой да ми обяснява "с коя вилица се яде супата", не е истина.Щом е толкова лесно да се прави ток от Слънцето, интересно защо още сте клиенти на ЧЕЗ/ЕВН/Енергопро и т.н.?Токът идвал от АЕЦ и затова е чист като момина сълза. А оловните изолации на реакторите какво ги правим накрая на живота на реакторите, бе разбирачи? А отработения уран? Или той е лесен - на бомби и да го сипваме по разни "непослушни" дестинации?
  • #28
    0 rate up comment 8 rate down comment
    Xexe ( преди 8 години )
    Ima si go: http://***.caranddriver.com/volkswagen/e-golf
  • #27
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Моля хората от Люлин и други панелни комплекси да не коментират. Няма как и къде да си е заредят и за това плюят. Не, че имат пари да си е купят. Та тя струва колкото няколко панелни апартамента. Не е срамно човек а е беден, но е срамно, когато злобее. Същите тези хора плюят и по водородните коли и по хибридите. За тях най-голямата далавера е да карат ТДИ(задължително помпа-дюза) с крадена нафта, а в най-добрият случай да са с АГУ и да зареждат за 5 лв. газ, която им стига за 1 седмица.
  • #26
    0 rate up comment 11 rate down comment
    Xexe ( преди 8 години )
    Ima si go: http://***.caranddriver.com/volkswagen/e-golf
  • #25
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Краси, извинявай, че ще ти го кажа, но си много глупав!Тези 220 и 380 волта в контактите идват от там от където идва твоя ток в контактите. Аз обаче мога да променя това и в контактите ми да идва ток от Слънцето. В зависимост от системата, която ще направя и потреблението може тока ми да е напълно безплатен и дори да печеля от това. За зареждането на батерията на колата не ми трябват батерии, а само инвертор и панели. Чети друг път, преди да се изказваш глупаво! Бас държа, че караш ТДИ, нали!
  • #24
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    да има е гоуф на книга но никой не го е виждал и никой не го купува. познай защо!
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Има Е-голф? Каква е цената му?
  • #22
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Краси ( преди 8 години )
    Интересно тези 220 и 380 волта в контактите откъде идват. От слънцето и вятъра, може би?Дори и да си облепиш не гаража, а цялата къща със слънчеви панели, правил ли си сметка колко преобразувателя и акумулатора ти трябват?О, да, всеки слънчев панел и ветрогенератор си вървят с яко "акумулиране", което странно защо всички радетели на "безплатната" или поне евтина енергия пропускат да споменат. И да, тези акамулатори трябва да се подменят периодично, което си струва едни солидни пари.
  • #21
    23 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В гаража си имам 220 в и трифазен 380 в. ток. Ако реша, мога да сложа соларни панели на покрива и да ми е без пари тока. Мога да зареждам колата на нощна, за поевтино. Варианти много. Въпросът е да има каква електричка да караш. Ето на тесла е правят и всеки решава за себе си дали си струва или не. При мен нещата се вързват перфектно. На няколко стотин метра от нас има безплатна зарядна станция. Ако реша мога и там да зареждам. Ако живеех в Люлин нямаше да ми е изгодно. Там Гоуф ТДИ се кара.