IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Toyota Prius с разход 1,42 л/100 км.

Появиха се сканирани снимки на изцяло новия модел

Новата Toyota Prius с разход 1,42 л/100 км.

Снимки, за които се твърди, че са сканирани от брошурата на новото поколение Toyota Prius, разпространи изданието Autonet. Те показват два различни модела, като се посочва, че единият е Prius Hybrid, а другият Prius Plug-In Hybrid.
Новата Toyota Prius с разход 1,42 л/100 км.
Според информацията конвенционално изглеждащият модел, решен в синьо, е въпросната plug-In модификация. А возилото, чийто дизайн напомня този на водородната Toyota Mirai, е стандартната версия на Prius, чиито батерии се зареждат единствено при движение.
Новата Toyota Prius с разход 1,42 л/100 км.
Твърди се също така, че четвъртото поколение Toyota Prius е изградено на нова платформа, която предоставя по-големи размери и по-ниско тегло. Посочва се, че дължината на модела е нараснала до 4 550 мм, а широчината достига 1 770 мм. Настоящият Prius е дълъг 4 480 мм и широк 1 745 мм. Височината от 1 490 мм е останала непроменена.

По-осезаема е промяната в теглото. Новият Prius Hybrid има обща маса от само 1 280 кг, докато при настоящия тя достига 1 393 кг. При версията с възможност за зареждане от електрическата мрежа - Prius Plug-In Hybrid, теглото е редуцирано от настоящите 1 435 кг. до 1 350 кг.

Снимки на интериора липсват, но Autonet съобщава, че той предлага по-висок комфорт, а дизайнът му напомня този на Toyota Mirai.
Новата Toyota Prius с разход 1,42 л/100 км.
Промени има и при задвижващата система. Тя се състои от бензинов VVT-i мотор с обем 1,8 литра и мощност 105 к.с., който работи в тандем с електродвигател, развиващ 90 к.с. Батерията е литиево-йонна, а трансмисията - CVT. Общата мощност на силовия агрегат е 150 к.с.

При Prius Plug-In Hybrid се използва същия двигател, но съчетан с батерия с по-голям капацитет. Този модел може да изминава около 50 км. в електрически режим. Средното му потребление на гориво е 1,42 л/100 км, твърди информацията. При Prius Hybrid разходът е 2,5 л/100 км.
Новата Toyota Prius с разход 1,42 л/100 км.
По-рано тази година от Toyota съобщиха, че ще забавят премиерата на новия Prius с около шест месеца. Моделът трябва да се появи през октомври на изложението в Токио, а на пазарите да бъде наличен от началото на 2016 г.
Новата Toyota Prius с разход 1,42 л/100 км.
Снимки: Autonet

Тагове: toyota prius
0 от 500
  • #12
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГ-ините от 1.2 ТСИ вадят 86 к.с. Това са немските турбо коне, т.е. магарета. Изчислено излиза, че те от турбо мотор изкарват от 1.0 литър феноменалните 71 к.с., а Тойота от 1,8 мотора пресметнато вадо от 1.0 л. 82 атмосферни коня. Ха сега де! Къде се скри мишок кух? Хайде коментирай кой къде е? Да не говорим за другите технологии, качество, иновации, икономия на гориво и т.н. от страна на Тойота, че там нещата стават още по-зле за немските ***!
  • #11
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Точно така!На Тойота 1.8 двигателя е 147 к.с.Пресметнато излиза, че от 1 л. те вадят 82 к.с. и не е нормално според болния ВАГ фен. В същото време за тази куха немска лейка, щом вурстовете вадят от 1.0 л. 60 куци магарета, работата е супер. Баси *** са това немските фенове. Абе що не си коментирате вашите бараки, а сте се захванали да коментирате най-технологичната марка в света? На свой ред аз да попитам кога ВАГ ще изкарат хибрид и те? Не тези дето са на книга...
  • #10
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    На Тойота атмосферния 1.8 е няколко години насам си е 147 кс.
  • #9
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ***, а защо съвсем случайно забрави, че Тойота вадят от 1.8 л. 136 к.с. при това атмосферни. Значи при ВАгените гледаш различните мощности, а при Тойота най-ниската. Хахаха, пий си хаповете и увеличи дозата!Значи казваш от 1.0 60 немски магарета са нормални, а от 1.8 100 к.с. + електродвигател и обща мощност на системата 136 к.с. не са.. В случая японеца вади 76. к.с. от 1 литър обем и е зле, а когато пръдливия немец вади 60 к.с. от 1 л. обем е нормално. ***!
  • #8
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Гроздан Ракиев ( преди 8 години )
    Тия пак са решили да залеят сервизите със СЕРВИЗНИ АКЦИИ, много евтина пластмаса и дъх на екарисаж в интериора ей това е тъпота
  • #7
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    най добрите крадци на технологий доказано това им е в природата те винаги разглобяват продуктите на конглокенцията вземат най доброто и усъваршенстват така е по лесно и по ефтино JAPAN
  • #6
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    скоро тая технология няма да я има японците работят проба гресшка, просто ще се откажат от нея
  • #5
    18 rate up comment 2 rate down comment
    аз ( преди 8 години )
    Синята ме кефи.
  • #4
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Викаш, друго си е да изкараш от 1.0 двигател 60 куци немски магарета и все още да го пробутваш на глупаците. Или пък от 1.2 да вадиш 86 турбо немски магарета. Хайде виж какви *** продава любимата ти марка и тогава говори за другите. А нещо за КПД на този двигател да кажеш? Няма немски ДВГ с такова високо КПД. Просто няма. Няма и такъв, който в ниските обороти да работи под цикъла на Аткинсън и да е супер икономичен. Какво ли да обяснявам на куха лейка, която няма да ме разбере...
  • #3
    14 rate up comment 18 rate down comment
    Фигаро ( преди 8 години )
    Колкото и да лъжат с разход и съмнителни технологии, ГОЛФ е НО1 в Япония мисля, че този факт говори повече от всички излияния на трошльота фенчетата