IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

1800 промени за обновения Fiat 500

Двигателите на хечбека вече отговарят на стандарта Euro-6

1800 промени за обновения Fiat 500

Настоящото поколение на мини-хечбека Fiat 500 навърши 8 години, но въпреки това компанията реши само да го модернизира, а не да го замени с нова генерация на модела. Затова конструкцията на автомобила се е запазила, но новостите във външността, интериора и оборудването представляват цели 1800 новости.
1800 промени за обновения Fiat 500
Най-ясно промените се виждат в предната част, където мъникът може да се похвали с нови фарове, с различни очертания на решетката на радиатора и с хромирани лайсни, на които е разположена емблемата на Fiat.
1800 промени за обновения Fiat 500
Променен е и дизайнът на задните светлини, фаровете срещу мъгла и на стоповете, а върху броните са се появили черни или хромирани елементи (в зависимост от нивото на оборудване). Дизайнерите са предложили нови джанти, както и допълнителни цветове на каросерията.
1800 промени за обновения Fiat 500
Отвътре Fiat 500 може да се похвали с информационно-развлекателна система Uconnect с 5- или 7-инчов дисплей с тъчскрийн, нов волан, подобрени ергономия и шумоизолация.
1800 промени за обновения Fiat 500
Нови са и двигателите, които вече отговарят на стандарта Euro-6. Това са два 0,9-литрови бензинови TwinAir с мощност 85 и 105 к.с., както и атмосферен мотор с обем 1,2 литра и 69 к.с. На по-късен етап ще се появят и дизели, а клиентът може да избира между 5- и 6-степенни механични скоростни кутии, и роботизирана трансмисия.

Снимка: Fiat

 

Тагове: fiat 500
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хората ти казват, че модела има доста болести, а ти искаш подробности. Пусни в търсачката и ще разбереш! С 500 символа на мнение няма как да се синтезира. Ако искаш влез в някой форум на Фиат. Там има писано достатъчно по въпроса.
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    beluomo ( преди 8 години )
    Гледам доста коментари относно проблемите на 500. Общо взето обаче никой не спомена нещо конкректно, иначе всички сме разбирачи... Според мен 500 не е пък чак толкова проблемен, може би единственият по сериозен проблем е при 1.3 multijet. При нередовна смяна и грешен вискозитет на маслото, блокира опъегача на веригата и подледствията са ясни... От този проблем боледуват всички фиатове и други марки които вграждат този мотор. Това ви го казва човек който работи в оторизиран сервис и дилър на Фиат
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мъника е супер. С пускането му избиха рибата, но не може фирмата да разчита само на един модел. Всяко нещо си има край.
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    ///// ( преди 8 години )
    Защо да не си купиш един такъв сладък мъник ,силно препоръчвам този двигател 1.2 най коравия на Фиат а и най-стар изпипан до край щом покрива евро 6 още по добре. 1.2 се слага поне от над 20 години във Фиат . За мултиар нищо не споделям нямам наблюдение .
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    1234 ( преди 8 години )
    Освен това като цяло концерна фиат има изключителна нужда от нови модели защото реално иначе отпада тотално от играта в Европа ,та те в момента под всичките си брандове продават адски малко , но дори да иска да купи човек италянска кола нищо не му се предлага. Предлагат се отделни модели които нямат разновидности ,нямат модификации , а конкретно за фиат решението да не пуснат наследник на пунто за мен е самоубийство за тях те в този клас бяха най-силни. И там се забатачиха с 10 годишен модел.
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    1234 ( преди 8 години )
    Да ти кажа и аз съм на мнение ,че качеството на 500 не е кой знае колко добро ,но не е и толкова лошо . Ако беше като на мини всички щяха да са доволни ,но 500 отстъпва. Колкото до новия модел единственото нещо което си мисля е, че продажбите им ще спадат доста . В днешно време живота на едно поколение е 6 таван 7 години като на 3-тата се пуска фейслифт. Хайде да кажем ,че мини и 500 са изключения да живее и 10 години този модел не вярвам ,че на 10 година ще продават и 1/3 от продаваното .
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вътрешно ми е не защото карам Поло, а защото исках да си го взема този Фиат. Ето за това ми е терсене. Искам го, но не искам да му слугувам. Почти се бях навил, но ме разубедиха. В западните форуми също хората се оплакват от модела. Надявах се да го оправят, но уви не стана. Колко още ще чакаме феновете не знам. Това е модел легенда, но го развалиха. Почти същото стана и с Мини, но там нещата са още по-зле.
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    KKK ( преди 8 години )
    Със сигурност е много пъти по-добре от Поло и Корса- поне е забавна и интериорът е интересен. Т'ва Полото като го видя на кво прилича отвътре и се чудя как някой може години наред да се примирява с тоя интериор...
  • #3
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ти ФВ Поло ли караш , че толкова ти е вътрешно относно фиатчето? Разбирам те напълно ако е така , не е лесно да си прецакан с оная прескъпа германска сапунерка дето на всичко отгоре не блъска и на нищо.
  • #2
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И какви са му цените? Виж го нов колко струва и след няколко год. колко се е обезценил. А и само цените на вторичния пазара ли са показател за качеството на една кола? Аз все си мислех, че техническите тестове са показател, но щом за теб цената е такъв си ми ясен...