IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota, Nissan и Honda инвестират във водородни станции

Трите компании подписаха договор за сътрудничество

Toyota, Nissan и Honda инвестират във водородни станции

Toyota Motor Corporation, Nissan Motor Co., Ltd., и Honda Motor Co., Ltd. се обединиха около пакет от ключови детайли в бъдещия съвместен проект за насърчаване на развитието на инфраструктура от водородни зарядни станции в Япония, съобщават от най-голямата автомобилна компания в света.
Toyota, Nissan и Honda инвестират във водородни станции
Снимка: Toyota

Освен частично финансиране на оперативните разходи, трите автомобилни производителя одобриха и идеята за осигуряване на най-доброто възможно обслужване и създаване на удобна и спокойна среда за клиентите на автомобили с горивна клетка (FCV).

Съвместният проект, обявен  за първи път на 12 Февруари т.г., частично ще покрива оперативните разходи на инфраструктурни компании, които изграждат водородни станции. Освен това, партньорите в проекта се ангажират да популяризират пакета от мерки, за да привлекат нови компании, които активно да навлязат в бизнеса с осигуряване на водород. Финансовата подкрепа ще се осигурява чрез Изследователската асоциация за осигуряване на водород и имплементиране на технологии (HySUT), която цели да популяризира автомобилите с горивни клетки.

В процеса по набиране на популярност на водородните автомобили създаването на атрактивни продукти е само половината от уравнението. Другата половина се крие в създаването на достъпна мрежа от водородни зарядни станции, които да улеснят клиентите, споделят от Toyota. И уточняват, че водородните автомобили са изцяло ново предложение на пазара и се очаква възвращаемостта на инвестициите във водородни зарядни станции да остане ниска поради малкото количество подобни автомобили.

В течение на проекта трите автомобилни производителя планират да поддържат стабилна подкрепа за развитие на водороднатата инфраструктура в средносрочен план, докато настъпи момента, в който автомобилите, задвижвани от водород, се установят трайно на пазара и има достатъчно развита зарядна инфраструктура (около 2020 година), сочи информацията.

Припомняме, че Toyota представи водородния Mirai в края на 2014, Honda планира да пусне своя представител в сегмента преди април 2016, а Nissan през 2017 година.

0 от 500
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Само вода да има"Разбира се че ще има - водородните коли я произвеждат като отпадъчен продукт на горенето на водорода и кислорода. Водата не се губи.
  • #10
    4 rate up comment 12 rate down comment
    двулични коментатори ( преди 8 години )
    Колко е хубаво,екологично и технологично японците да правят скъпи екологични коли,и колко е лошо да плащаме скъпа екологична енергия от ВЕИ.Надявам се производителите на автомобили да успеят да си издействат и те една такса "дълг към обществото" към цените на горивата.И тя да е толкова голяма,колкото любовта ви към тези скъпи технологични легени.
  • #9
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Бяха обединени и в налагането и използването на аербеците от Таката! Явно ще има революция и във взривовете."Главата ти е по куха от отворена въздушна възглавница на Таката!
  • #8
    19 rate up comment 0 rate down comment
    юруш на доматите ( преди 8 години )
    водородът е част от водата,бе Каменчо мамин.направи си сметката сам-арабеските ще полудеят от случващото се.Само вода да има
  • #7
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Камен Симов, цената на водорода ще зависи най-вече от обема на производството му. Затова, към момента за точен отговор на тоя въпрос най-добре се обърни към някоя врачка.
  • #6
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Едните били копировачи, но разработват и въвеждат екологично чисти технологии, другите пък били големите изобретатели, но тровят клиентите си и обикновеното население с канцерогенните си отпадъци. А отвреме навреме пребиват някой от собствените си работници със непосилно сложно съоръжение, най-вероятно закупено от копировачите..Голема работа са лоените мозъци!
  • #5
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пълен *** си пич! Сигурно си голям фен на "здравите" немски коли.
  • #4
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Камен Симов ( преди 8 години )
    Нови технологии - добре , приветстваме... Но някой поне да каже , да напише - какви са разходите при ползването на такъв автомобил - Тойота Мираи - скоро пак писаха за нея - безплатен водород за три години подарък... Всичко е ОК , но все пак - искаме да научим - каква ще е цената на водорода / евентуално/ , какъв разход ще направи на 100 км пробег , каква ще е цената на разхода за тези 100 км - да се направи съпоставка със сегашните технологии и възможности. За екологичността е ясно, но цената
  • #3
    4 rate up comment 21 rate down comment
    същите!! ( преди 8 години )
    Бяха обединени и в налагането и използването на аербеците от Таката! Явно ще има революция и във взривовете.
  • #2
    25 rate up comment 5 rate down comment
    :) ( преди 8 години )
    Напротив, от БМВ чакат Тойота да пусне второ поколение на технологията за да я използват в собствените си автомобили. Няма спор кои са технологичните лидери.