IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новото Audi A4

Моделът е станал по-голям, но и по-лек

Ето го новото Audi A4

Изцяло новото поколение на бестселъра си А4 показа германската компания Audi. Версиите седан и комби ще имат премиера през септември във Франкфурт, а на пазара ще бъдат налични непосредствено след това.
Ето го новото Audi A4
Както се вижда от снимките, новото поколение на модела залага на еволюционен дизайн, който е по-технологичен и динамичен от този вече статия модел. Автомобилът демонстрира уголемени арки на калниците, предни и задни LED светлини, както и по-скосен покрив.

Съществена разлика има и при размерите. Новият А4 е с 25 мм по-дълъг и с 16 мм по-широк от предшественика, а междуосието му е нараснало с 12 мм до 2,83 м. Въпреки това обаче общата маса на автомобила е намалена с до 120 кг. Новата платформа облагодетелства и багажното отделение, което достига до 505 литра при модела A4 Avant.

Интериорът също предлага по-щедри размери, като сега пътуващите на задната седалка разполагат с допълнителни 23 мм. Използваните материали са по-качествени, а амбиентното LED осветление в салона предлага 30 различни цвята, сочи информацията. Арматурното табло на новото А4 представлява 12,3-инчов дисплей, познат от новите TT и Q7. На централната конзола е разположен 8,3-инчов екран, който отговаря за инфо-развлекателната система на автомобила.
Ето го новото Audi A4
По отношение на задвижването, новият Audi A4 (B9) ще се предлага с набор от четири- и шест-цилиндрови турбо бензинови и дизелови агрегати.

Базовият бензинов е 1,4 TFSI и предлага 150 к.с., а по-големият 2,0 TFSI е наличен във версии със 190 и 252 к.с.

Популярният дизелов агрегат с обем 2,0 литра предлага 150 или 190 к.с., докато по-големият 3,0 TDI генерира 218 или 272 к.с.

Германската компания е подготвила модификация и на компресиран природен газ (CNG) - A4 Avant g-tron, задвижвана от 2,0-литров TFSI мотор със 170 к.с.

Всички двигатели с четири цилиндъра се оборудват стандартно с нова 6-степенна ръчна предавателна кутия, а като опция се предлага автоматик със 7 степени и два съединителя. Върховият дизелов модел се оборудва с 8-степенна автоматична трансмисия.

Всички подробности комбито и седана А4 ще станат ясни по време на премиерата във Франкфурт, където трябва да бъде изнесена и ценовата листа.

 

Тагове: audi a4
0 от 500
  • #47
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В САщ японските коли се купуват от средната класа, а Лексусите и иИнфинити ,Аглока от богатите. Емигрантите там карат германски еднодневки. Американците карат и американски много. Но карат и Лексуси много, Тойоти. Защо не карат Фолксвагени и Ауди??? Като са по-евтини от Тойота и Лексус? Щото са чирепи.
  • #46
    6 rate up comment 16 rate down comment
    до Анонимния ( преди 8 години )
    САЩ - бяла държава?Хахахахаха :D :D :D :D :D В САЩ японски малолитражки си купуват бедняците, *** и латиносите, хора, които не могат да отделят повече от 20000 долара за автомобил!Американците карат огромни американски автомобили с 4,5 или 6 литрови двигатели!Но говорихме за България! Ако са толкова здрави тия Тойоти и Лексуси, нищо не пречи да си внесете и да си ги карате, нали не се чупят и са перфектни!Но май сте силни само на приказки!
  • #45
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Здравите Тойота и Лексуси са в САЩ ,Австралия и т.н. бели ду=ържави където са купувани много. В Европа в миналото се купуваха по-малко и заради митата. Нормално когато в Европа е било пълно с европейски еднодневки да има от тях по пътищата по-често. В САщ и Австралия пък няма стари германски трошки
  • #44
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Trabant Zwickau това е историята на Ауди. да не говорим,че в началото са поставяли двигатели Пежо в Аудитата. След 60-те години Фолксваген ги купува и продава маскирани Пасати и полота под името Ауди. пошла история. Сега същото става Шкода се продава като Ауди.
  • #43
    10 rate up comment 13 rate down comment
    О 2 ( преди 8 години )
    Това е статия за Ауди А4, моля безработните представители на Лексус и Инфинити да си пишат в собствените теми!
  • #42
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Какъв Вартбург, невежа :D :D :D Вартбург се произвежда в Айзенах и за определен период преди войната е бил дъщерна фирма на БМВ!Ауди 80 все още се движат по пътищата, къде са здравите ви Тойоти и Лексуси от тия години?
  • #41
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ауди има история и като Вартбург,но това не те топли нали. Фолксваген купи Ауди за да избяга от имиджа си на пошла народна кола, Ауди е преоблечен фолксваген и шкода, всичко им е общо, дори скапаната Мултитроник трансмисия,пошла марка.
  • #40
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Погледнете една Шкода Суперб- копие на Ауди, имат общи трансмисии, обща ходова част някои елементи,общи двигатели, и двете са с предно предаване. Разликата е в цената.Докато Lexus IS е точно Lexus. Няма нищо ама нищо общо с да речем Авенсис. Лексуса има свои мотори,скорости,ходова част, всичко е лукс и класа от Япония.
  • #39
    6 rate up comment 14 rate down comment
    до долния анонимник ( преди 8 години )
    И като написа, че Ауди е пребоядисана Шкода, по-добре ли ти стана? Осмисли ли деня си, доволен ли си от себе си? Тойота създаде Лексус, а Нисан създаде Инфинити, за да избягат от собствената си идентичност и за да се представят за това, което не са - премиум! Ауди, за разлика от Лексус и Инфините има история! Когато от Ауди са правили първокласни автомобили, японците са карали триколки!
  • #38
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ауди е пребоядисана Шкода.Най-доброто в този клас естествено идва от Япония - Lexus IS и Infinity. Там имаш красив и спортен дизайн и най-модерни технологии, не тези залъгалки за голфаджии.