IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Двумилионният Land Rover Defender слезе от конвейра

Юбилейният автомобил ще бъде продаден в полза на Червения кръст

Двумилионният Land Rover Defender слезе от конвейра

За 67 години Land Rover успя да произведе точно 2 милиона бройки от един от най-разпознаваемите и легендарни всъдеходи на планетата – модела Defender, чиято историята започва под друго име.
Двумилионният Land Rover Defender слезе от конвейра
Юбилейният автомобил слезе от конвейра в завода в Солихол (Вбр), като събитието бе отбелязано със специална церемония. Ролите на работниците край поточната линия бяха заети от топ-мениджъри на Land Rover, както и от някои фенове на марката, сред които бе и „специалистът по оцеляване” Беър Грилс.

„Land Rover ме е измъквал толкова много пъти от трудни ситуации, че дори не мога да ги преброя. Смело мога да заявя, че Defender е машината, която може да работи на пълни натоварвания при всякакви условия”, коментира Грилс.

Представители на компанията Jaguar Land Rover припомниха, че Land Rover Series I дебютира на 30 април 1948 г. на автосалона в Астердам. Именно тогава започва и производството на всъдеходите Land Rover Series I, II и III, които по-късно се превръщат в Land Rover Defender.

Юбилейната бройка е боядисана в сиво и ще се появи пред публика на Фестивала на скоростта в Гудууд (Вбр) в края на месеца. След това всъдеходът ще обиколи още няколко мероприятия, а през декември ще бъде пуснат на търг. Всички пари от продажбата му ще отидат в полза на Червения кръст и на Червения полумесец.

Снимка: Jaguar Land Rover

 

Тагове: land rover defender
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    x ( преди 9 години )
    Ех, момчета уаз е още по-добра но вие сте млади няма как да знаете
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 9 години )
    Страхотна кола, доказала се на четири брутални за техниката континента: Австралия, Африка, Азия и Латинска Америка.Легенда, която си отива с достойнство...
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бд ( преди 9 години )
    Обикновен автомобил за много пари.Отива там ,където ходят и другите докато не легне по корем и спре/важи за всички/С такава кола се отива възможно най бавно и скъпо на места ,където нямаш никаква работа.
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    фсб ( преди 9 години )
    да допълня, че точно англичани сравняваха нивата с другите джипове и нивата им скри топките както се досещате... Казаха накрая, че това е най-добрия джип за най-малко пари. Разбирайте го както искате.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    fsb ( преди 9 години )
    спорите за глупости, ако ще ходя в планината в деретата и с дифендър няма да отида, защото както казаха по-долу и той е едни 80 000 лева, което е много, бих си взел една лада нива и работата е на 6. А за града - седан.
  • #12
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Тъпиро Сан ( преди 9 години )
    Тук детските твърдения че Г-класата няма да стигне там където ще стигне Ленд Крузера, няма смисъл да се коментират.Забравяте че има и Джип Вранглер, който никак не лъже!А Г-класата има специално "работно" изпълнение, с балатум в-у голата ламарина и гумени седалки, което може да се мие с маркуча. И единственото модерно нещо в тази версия е комън-рейла на 3.0 дефорсирания мотор със 190 кс.
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    user ( преди 9 години )
    За планината предпочитам УАЗ :)
  • #10
    14 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 9 години )
    Няма да ви прекъсвам хубавата караница. Само да вметна, че Defendera в България се продава на стартова цена от 70 200лв. Все пак говорим за кола без кой знае какви удобства или никакви. Ленд Круизера е с 20к нагоре, но е поне 2 пъти по комфортен от Дефендъра и става за асфалт, а G-класата е безумно скъпа. НО като цяло и 3-те са скъпи за повечето ловни дружинки в България и рибари.
  • #9
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Станчев ( преди 9 години )
    Без никакъв проблем, Г-класата отива там, където може и Ланд Крузера. Разликата е, че ако не искаш да си в царството на пластмасата и по-големите фуги между детайлите или пък искаш да погледаш телевизия избираш Мерцедес-Бенц. Просто двата автомобила са в две различни ценови категории и се стремят към съвсем различни клиенти. България не е определяща величина. В студентски град има доста Ланд Крузери пред дискотеките, както и Г-класи. Просто *** Балкански все още не е дорасъл...
  • #8
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Станчев или, ако ти е по-удобно АЛДИ!, когато тръгнеш на труднодостъпно място с много неизвестни ще ти е все тая дали е МБ или Тойота. Важното е колата да те закара там където си тръгнал безпроблемно. понякога, това струва живот, а прескъпата G-класа е губещата в тази дисциплина и никой не разчита на нея, когато става дума за риск. Виж, до МОЛ-а може безпроблемно да те закара, а дори и да закъса не е фатално. Може и до някоя чалготека в студенски град да отидеш. Истинските машини с в планината.