IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го второто поколение BMW X1

Моделът е по-просторен, комфортен и динамичен

Ето го второто поколение BMW X1

Второто поколение на популярния компактен кросовър X1 представи германската компания BMW. Пред публика автомобилът ще се появи на автосалона във Франкфурт, а продажбите в Европа ще бъдат факт около месец след това.
Ето го второто поколение BMW X1
Най-малкият кросовър на BMW е получил подобрен дизайн, типичен за последните модели от серията Х на марката. Промените засягат повечето елементи по каросерията, като придават на X1 по-солидни пропорции, мощно излъчване и динамични линии.

Промени има и в размерите - височината е увеличена с 53 мм, което допринася за по-добрия пространствен комфорт в интериора. Освен това позиция на седене е повдигната с 36 мм отпред и 64 мм отзад, което оптимизира обзора върху случващото се на пътя. Новата архитектура на салона предоставя с 37 мм по-голямо пространство за коленете на возещите се отзад, а при версиите с опционалната регулируема надлъжно задна седалка пространството може да бъде увеличено с до 66 мм.

Вместимостта на багажника е 505 литра, или 85 литра повече спрямо предходния модел, като е възможно да бъде увеличена до 1 550 литра при сгъването на облегалката на задната седалка, която може да се поръча и с регулиране на наклона.
Ето го второто поколение BMW X1
Новото BMW X1 ще се предлага и в няколко индивидуализирани модификации - Advantage, Sport Line, xLine и M Sport. Сред опциите са включени също така Full LED фарове, автоматично задвижване на задния капак, динамичен контрол на амортисьорите, BMW Head-Up дисплей и системата Асистент за шофиране Plus. Последната включва системите Активен автопилот с функция Stop & Go, Предупреждение при напускане на лентата, Асистент за задръствания, както и Предупреждение при опасност от сблъсък с разпознаване на пешеходци и Спирачна функция при шофиране в градски условия.
Ето го второто поколение BMW X1
За задвижването на модела са предвидени два бензинови и три дизелови двигателя с четири цилиндъра и мощност от 150 к.с. до 231 к.с. Дизелите са 2,0-литрови, като развиват 150 к.с. (330 Нм), 190 к.с. (400 Нм) или 231 к.с. (450 Нм). Бензиновите също имат 2,0 литра обем, като предлагат 192 к.с. (280 Нм) или 231 к.с. (350 Нм).

Малко след премиерата моделът ще получи и други мотори, сред които и такива с три цилиндъра.

Любопитна новост е също така предното задвижване, което ще се предлага за първи път при модела. То ще бъде налично за версиите X1 sDrive20i и X1 sDrive18d. Останалите модификации разполагат със задвижването към четирите колела BMW xDrive. Предлаганите трансмисии са нови версии на шестстепенната механична скоростна кутия и осемстепенната трансмисия Steptronic.
Ето го второто поколение BMW X1
Новото поколение BMW X1 ще има премиерата през септември във Франкфурт. Продажбите стартират около месец след това, а производството ще се осъществява в завода на BMW в Регенсбург.

Снимки: BMW



Тагове: bmw x1
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    135i_Cobb_Stage1 ( преди 8 години )
    Добре че споменахте за проблеми при n47, че смятам да пробвам новия x1 с този двигател. Ще трябва да се поразровя за инфо. Жалко че няма да се предлага с n55 или б58.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    pffff ( преди 8 години )
    Гроздето кисело нали? Май не знаеш за провежданата акция по смяна на веригите на двигател N47 , като са засегнатаи само определени коли. Като не знаеш не пиши!!! Аман от драскачи
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    С тея 2 литровите и с хилядите проблеми с веригата и разпределителните валове, просто не ми се мисли. Даже в АБ ги разкриха и писаха за проблемите, които накрая могат да излязат доста солено на собственика, защото от БМВ не поемат за своя сметка ремонта на простотиите, които са сътворили. Всъщност това е политика на всички немски автомобилостроители. Ако вземат да оправят безплатно, просто ще фалират...Другото, което е смущаващо е, че това се води премиум. Премиум, ама друг път е такава кола.
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    zoom in ( преди 8 години )
    Не пише какъв е клиренса, извинете. То не че някой ще тръгне да го цапа това лъскавото извън пътя, ама ми се струва, че не е повече от 18 см.Иначе - да, дизайнът е по-добър от на сегашното Х1.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Miron ( преди 8 години )
    Ехх, какво разнообразие от мотори. Трудно ще си избере човек.
  • #5
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Оправиха дизайна спрямо първото поколение, което според мен бе със спорна визия. Чудесен избор за града и уийкенда извън него! За жалост цената обаче...
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    USA ( преди 8 години )
    На третата снимка прилича на ван.
  • #3
    13 rate up comment 14 rate down comment
    Е класа ( преди 8 години )
    Много красиви ги правят БМВ-тата в последните години, евала! От Ауди също вадят красиви модели, а любимият ми Мерцедес залага на меко казано странен дизайн!
  • #2
    12 rate up comment 12 rate down comment
    ??? ( преди 8 години )
    Идеята на Х1 не е ли да е КОМПАКТЕН SUV автомобил, щото това си е абсолютна Х3-ка?
  • #1
    12 rate up comment 34 rate down comment
    Вретимир ( преди 8 години )
    личи си че е премиом автомобил а не като на орезарите легените дето за нищо нестават