IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel представи новата Astra

Моделът използва нова архитектура, по-лек е с до 200 кг.

Opel представи новата Astra

Германската компания Opel представи официално новото поколение на бестселъра си Astra. Автомобилът ще се появи пред публика във Франкфурт през септември, а продажбите ще бъдат факт непосредствено след това.
Opel представи новата Astra
Снимка: Opel

При появата на първите снимки стана въпрос за дизайна на новата Astra от поколение K, затова сега ще се съсредоточим върху техническите новости. А те съвсем не само малко.

Opel Astra K е изградена на нова архитектура, благодарение на която инженерите са успели редуцират масата на колата с между 120 и 200 кг. при различните версии.  Самото купе е с 20% по-леко от това на Astra J, като само чрез новото шаси са спестени близо 50 кг. Конструкцията е изградена от леки, но здрави материали като високоякостна и ултра високоякостна стомана.

Новото поколение на модела е с 5 см. по-късо в сравнение с Astra J, като разстоянието между осите е намалено с 2 см. Въпреки това обаче разстоянието за краката на возещите се на задните седалки е увеличено с 35 мм. Освен това автомобилът има подобрен коефициент на челно съпротивление - под 0,30, което се отразява положително на разхода и комфорта в кабината. Точните габарити на новия модел са 4,37 метра дължина, 1,46 м. височина и 2,66 м. междуосие.

Новости има и в гамата мотори, която в началото ще бъде представена от един дизелов и два бензинови мотори. Дизелът има обем от 1.6 литра и развива 95 к.с., а базовият бензинов мотор е 1,0-литров с три цилиндъра и развива 105 к.с. По-мощният бензинов мотор е също нова разработка, има обем от 1,4 литра и генерира 145 к.с. и 250 Нм.

Сред новите неща са и матричните фарове IntelliLux LED, които според информацията са първите по рода си в този сегмент. Светлините дават по-добра видимост с около 30-40 метра напред при движение с 80 км/час в сравнение с халогенните или ксенонови фарове, сочи информацията.

Сред технологиите на борда дебютира новата инфо-система IntelliLink, работеща с 8-инчов дисплей. Тя поддържа Android Auto и
Apple CarPlay, както и 4G мрежа стандарт LTE.

Интересна новост в изцяло променения интериор са седалките с 18 различни настройки, вентилация, отопление и масаж. Предлагат се също така и задни седалки с функция отопление.

Всички подробности за автомобила, включително цените, ще станат ясни най-късно през септември, когато на изложението във Франкфурт ще се състои публичната премиера.


Тагове: opel astra
0 от 500
  • #14
    32 rate up comment 4 rate down comment
    Achtung ( преди 8 години )
    Като минеш 40-те и си бил свидетел на 4-5 брутални катастрофи по родните пътища, а особенно и ако си участвал в някой инцидент с нагъната ламирана, почваш да мислиш малко по-различно. Като натовариш жена си и децата си, рядко си позволяваш да караш с особенно високи скорости и общо взето гледаш да подържаш темпото в колоната, 100-120 км 95 коня дизел стигат за това, както и за градски условия.
  • #13
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    До РРЕ - хич не ми пука Тойота какви двигатели има. Щарал съм три обикновени Опела, включително и спортна Корса и за парите се едва ли имаше нищо по добро. Та - хубави коли правят, за средностатидтическия европейски консуматор - напълно достатъчни.
  • #12
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Опела не е лош. Добре са го барнали, но бих предпочел при всички случай Мазда 3 със 165 к. с., 1200 кг., ускорени 8 сек. до 100 с много по-модерни и икономични двигатели, технологията скай актив, по-добър и модерен дизайн и със сигурност много по-надеждна от Астрата.
  • #11
    5 rate up comment 14 rate down comment
    до: Roadrunner ( преди 8 години )
    Интересно как ще изпреварваш без да се спичаш с кола 120 магарета, тегло 1300 + кг. пълна с деца, жена и багаж. Много ми е интересно как става номера? Или нямаш книжка или не си се качвал на кола с повече от 100 к. с. и с тези 120 за които говориш ти се струват самолет.
  • #10
    5 rate up comment 16 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Ako e za niski danyci shte si vzema Toyota hibrid,a ne spynat kon orel dizel s 80 konia razbra li me dobre?
  • #9
    6 rate up comment 12 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    A sega bili bg systezateli.A kato pi6e6 za toyota ama za6to niamali 200 konia motor za6to tova ili onova. Aide u levo,samo ti generira6 komentari v toia forum. Ot v4era si zaspamil kolko bil dobyr dizaina na orela, a toi e prokopirana kia,ama niamat tolkova mo6tni motori kato kia muhahahaha
  • #8
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мноооого добра!Относно маторите - не всеки търси над 159 магарета. Важно е да дават нормална динамика и да са ниски данъците и дастраховката. В Европа тези неща са особено важни за клиентите. А явно и не са чували в Опел за претенциите на няколко бг състезатели :)
  • #7
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Добре де, като са е представили, защо не написахте подробни ТТД? Или може би на час по лъжичка ще ни давате инфо! Например нищо не се споменава за цена, ускорение, разход на гориво, обем на багажника.
  • #6
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    5 см. по-къса и с 2 см. по-малко междуосие и се хвалят,че са намалили теглото! Това не мога да го разбера. Всички увеличават размерите на колите и намалят теглото, а при Опел е обратното. По-ниското тегло при тях идва също така и от малките двигатели. В купето, ако е станало по-широко, то няма как да не се е отразило на багажното ппространство. Старата имаше малък багажник, а тази ще е с още по-малък. В това отношение с Корса ще се конКУРира явно.
  • #5
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    До: първиа анонименКаква дисциплина 0-100, какви 5лв!?Чете ли изобщо статията? Видя ли с какви мотори ще е? Направо не мога да повярвам каква суша. Ако ще под 1 т. да смъкнат теглото с тези анемични моторетки са за никъде. Поне един мотор да имаха 150+к.с. А какъв е този 1,6 дизел 95к.с.? Да не сме 1999г.? Намалили са междуосието, вместо да го увеличат. Всеки знае как това се отразява на комфорта и возията. С този скосен таван в задницата развалят визията на приятно изглеждащата Астра.