IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault извади още един кросовър

Мъникът KWID е глобален модел с компактни размери и просторен интериор

Renault извади още един кросовър

Френският производител Renault попълни гамата си модели с още един кросовър. Той е позициониран в сегмент А, носи името KWID и ще се предлага на всички световни пазари.
Renault извади още един кросовър
Renault KWID представлява серийна версия на концепцията Kayou, показана преди година. Автомобилът използва разработената съвместно с Nissan платформа CMF-A и представлява хечбек с увеличен просвет и предпазни елементи по каросерията.

Машината е сравнително компактна - дължината е само 3,68 метра, но от Renault посочват, че предлага водещи в класа простор в кабината и обем на багажника. Не е за подценяване и просвета - цели 180 мм.

Освен функционалност кабината на Renault KWID демонстрира и любопитни технологии, сред които дигитални уреди, инфо-система със 7-инчов дисплей и др.

По отношение на задвижването се посочва, че KWID ще използва 0,8-литров бензинов двигател, съчетан с 5-степенна ръчна трансмисия. Допълнителни данни липсват, като от Renault подчертават, че моторът демонстрира изненадваща динамика и нисък разход на гориво.
Renault извади още един кросовър
Renault KWID ще бъде лансиран най-напред в Индия - през втората половина на 2015 г. Именно Индия, където машината е разработена, ще бъде най-важния пазар за глобалния модел.

Към момента няма яснота кога возилото ще бъде достъпно в Европа. Има вероятност на стария континент моделът да се продава под марката Dacia.

"С KWID, Renault продължава да преследва своята стратегия за достъпна мобилност за всички, за да подсили международния си ръст. Използвайки новата платформа на Renault-Nissan Alliance, и следвайки следата, оставена от Duster, KWID ще позволи на Renault да продължи своята експанзия и да отговори на нуждите на клиентите, които искат автомобил, който е стилен, здрав и лесен за употреба.”, споделя в прессъобщението Карлос Гон, председател и главен изпълнителен директор на Groupe Renault.

Снимки: Renault
 

Тагове: renault kwid
0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    ХА ХА ХА ( преди 8 години )
    Непатилият минал 4 780 000км и то с рено и то без типичните рено-ядове и проблеми!!? А бе убавец то всичките произведени рена до момента не са минали толкова километра общо!Боже прибери си версиите!
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    патил ( преди 8 години )
    Във фирмата имаме 2 мегана, 1 лагуна и 4 дачии докер.Няма по-счупена марка от рено! До 30хил км сменяме биалети, съединител, проблеми с ел.инсталацията, скърцане, тропане и т.н.За сервиза на рено да не говорим, че...Дачията се оказа по-здрава от рено! Сега се чудим на кого да продадем рената и да вземем още 2 дачии. Непатил искаш ли ги?
  • #8
    3 rate up comment 7 rate down comment
    патил ( преди 8 години )
    рено са водещи само в дефектите и шашмите по сервизите!
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някой е писал по-долу са хюндай i10. Може и да е прав. На дължина е същия, но е с 9 см. по-широк. Как тогава това рено ще е водещо в класа си..???? Доста нелепо твърдение.
  • #6
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Робърт Лъдлъм ( преди 8 години )
    А освен това дачията е доста по-надежна и здрава от рено, така че наистина е по-добрия избор.
  • #5
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По-добре да е Dacia. Ще бъде същата тояга като реното, но ще е на по-нормална цена. Карам два пъти седмично една Дачия Докер дизел. Ако искате вярвайте, харчи 1.5 литра под Пежо Партнер дизел. Иначе конфорта е от 0 до 10 твърдо 0. Ужасна возия и никаква шумоизолация. Трябва да крещиш за да се чувате. Но бива. За тези пари.
  • #4
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 8 години )
    То всеки който се излъже с рено попада в тази категория!
  • #3
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В този клас, според АутоБилд, за момента първенството по практичност като размери и ежедневна пригодност, се държи от последния Hyundai i10. Учуден съм как си го признаха, че е по-добър от VW Up и Skoda Citigo.
  • #2
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Бил с компактни размери и просторен интериор..!? Или е едното или другото. Двете са взаимно изключващи се. Имайте предвид, че А сегмента е едно под Клио. Да си говорим за просторен интериор, де.... Наистина ли мислят хората за по-глупави от тях?
  • #1
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Дифорс Валматиков ( преди 8 години )
    Приятно автомобилче. Убеден съм, че в бъдеще ще го срещаме често по нашите пътища под бранда Дачия и то на стариращи цени от 13000-15000 лв.