IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Group продължава да трупа преднина в Европа

През април при премиум марките води Audi, следвана от BMW и Mercedes

VW Group продължава да трупа преднина в Европа

Възходяща тенденция при продажбата на нови автомобили в Европа през април се наблюдава при всички автомобилни компании, става ясно от статистиката на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA).
VW Group продължава да трупа преднина в Европа
Снимка: Ройтерс

Първенец през четвъртия месец на годината, при това със сериозна преднина, остава VW Group. Германският концерн е реализирал на европейските пазари общо 304 705 нови коли, което представлява ръст от 5,6% спрямо същия месец на миналата година. Резултатът за първите четири месеца е дори по-добър - 1 161 108 реализации, или увеличение от 8,3%.

С ръст от 2,1% и 125 617 продажби, второто място продължава да държи PSA Group. Към него обаче се приближава френската група Renault Group, която през април постига 124 195 продажби и ръст от цели 14,9%.

Четвъртата позиция през април е за Ford (84 417 продажби и ръст от 2,7%), а на пета се наставя FCA Group (77 379 продажби и ръст от 13,3%). Германската компания Opel Group, позиционирана на шесто място през април, записва минимален ръст от 1,7%, въпреки че марката Chevrolet, която се изтегля от пазара на Европа, продължава да изкривява данните. При марката Opel, която е отговорна за основната част от продажбите през месеца, е записан ръст от 5,7 на сто.

Премиум сегментът на Европа продължава да бъде доминиран от Audi, която през април е реализирала 67 671 продажби и ръст от 4,2%. Второто място се връща в ръцете на BMW, а на трето с минимална разлика остава Mercedes. Подреждането на немската тройка за първите четири месеца на годината изглежда така - първо място за Audi (254 464 продажби и ръст от 4,3%), второ за BMW (233 091 продажби и ръст от 7,6%) и трето за Mercedes (229 224 продажби и ръст от 10,5%).

Още подробности вижте в таблиците
VW Group продължава да трупа преднина в Европа
VW Group продължава да трупа преднина в Европа
Подреждането от месец март вижте ТУК

Тагове: acea
0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дефектни въздушни възглавници, самоускоряващи автомобили, масова поява на ръжда в 10 годишни автомобили - японско качество!Пълна загадка е защо японците не продават "невероятно надеждните си" автомобили в Европа!
  • #27
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до: бай Кольо монть ( преди 8 години )
    Късметлия си бай Кольо, късметлия, че практикуваш занаята си където най-много се продават немски коли. Моли се това да не се променя, че ще си загубиш работата. Ако японците продаваха повече, знаеш ли колко сервизи щяха да затворят? Сега е добре за вас монтьорите. Имате достатъчно работа и изкарвате добри пари от балъците с немски талиги.
  • #26
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За асфалта ли намекваш бе бай кольо. еми слагат го германчетата кво да правят. Слагат асфалт и ти продават нещо с цената на кола. Все едно купуваш салам народен с тоалетна хартия на цената на филе Елена. Същата работа е.
  • #25
    8 rate up comment 2 rate down comment
    бай Кольо монтьоро ( преди 8 години )
    Че доскоро разправят слагали в колбасити и тоалетна хартия. Тоалетна хартия - за обем и пълнеж де. Сега да не ме упрекнете, че правя сравнение с една автомобилна фирма?
  • #24
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Когато ( преди 8 години )
    статистиката говори *** жълти тикви трябва да замълчат!
  • #23
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Йордан ( преди 8 години )
    Ами то и в хранителния най-евтиното месо, като варена наденица и кранвирши се изкупуват най-много като брой продажби, а скъпите луканки и колбаси от дивечово месо се продават в по-малки количества. Първите ги купуват средната и ниска класа, а вторите от малко по-заможната средна и висока класа ;) Колкото и да е пошло, примерът ми е най-точен и ясен ... всеки средно интелигентен индивид тук може да си направи извод :) p.s. самият превод на VW сам говори за себе си!
  • #22
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вагинците яко си гърчат. Споко. Не и остава вного та тая фирма. Хората към водородните технолагии са се насочили, други вече имат безпилотни авгомобили, вашта фирма се е засълбала в дизела като усавник за сламка. Още малко. Споко.
  • #21
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Порше, 19 век и никел-метал хидридни батерии! Ха-ха-ха-ха-ха! Така ли е в паралелната вселена? Щото в реалността ги разработват през 1990-те.
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Ако имаше някакво бъдеще в хибридите, от Мазда досега щяха да направят хибрид!"Точно от вчера е новината че Мазда ще прави хибриди с технологията на Тойота. Ама тя *** помни по-малко 1 ден..
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 8 години )
    До елена Рудолф!С това име може само да дърпаш шейната на дедо Коледа по мразовитата Лапландия,но не и да се пишеш за европеец.За първи път чувам,че азиатците били *** и тъмни!Може би имаш впредвид събратята си от Столипиново