IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volvo направи хибридния XC90 още по-икономичен

Кросовърът на шведите ще харчи едва 2,1 л/100 км

Volvo направи хибридния XC90 още по-икономичен

Най-луксозната и мощна версия на новия Volvo XC90 – хибридната T8 Twin Engine, все още не се е появила на пазара, но шведите успяха да подобрят нейните показатели. От компанията посочват, че това е „най-мощният и най-екологичен кросовър на планетата” и ако се съди от съобщените цифри, твърдението не е далеч от истината.
Volvo свали още разхода на хибридния XC90
Що се касае до определението „най-мощния”, скандинавците малко се изхвърлят, тъй като хибридният XC90 разчита на 407 к.с. и 640 Нм въртящ момент, което съвсем не е най-високият резултат в сегмента. Разходът на гориво при T8 Twin Engine обаче наистина впечатлява – при представянето на модификация той бе 2,7 л/100 км и 59 гр/км СО2, но след последните подобрения разходът вече е 2,1 л/100 км и 49 гр/км СО2.

Освен че са направили хибридният агрегат още по-икономичен и по-екологичен, инженерите на Volvo са успели да подобрят и пробега на кросовъра в напълно електрически режим. Сега без намесата на двигателя с вътрешно горене автомобилът може да премине 43 км.

Хибридният агрегат на Volvo XC90 се състои от 2,0-литров бензинов двигател от семейство Drive-E, развиващ 320 к.с., и електромотор, добавящ още 87 к.с. Ускорението на кросовъра от 0 до 100 км/ч става за 5,9 секунди.

Хибридният XC90 предлага цели 5 режима на управление, които се избират чрез контролер на централната конзола в купето или от дисплея на таблото. Режимът Hybrid е активиран по подразбиране, като автоматично съчетава бензиновия и електрическите двигатели. Режимът Pure Electric е изцяло електрически.

Динамичният режим Power дава максимум от хибридната система, а режимът AWD предоставя постоянно задвижване на всички колела. Последният режим Save "заключва" батерията, за да може складираната в нея електрическа енергия да бъде използвана по-късно, например в центъра на града.

Снимка: Volvo

 

Тагове: volvo xc90
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Automotive ( преди 8 години )
    @фермераС плъг-ин хибрида си освободен от данък и не плащаш синя зона например. За Q50 това не важи.Иначе аз мисля да го пробвам, защото е интересен модел. Тъкмо започнах нов блог за тестове, та ще ми дойде добре нещо подобно :)
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Automotive ( преди 8 години )
    @RRE S3За цвят ember black или onyx black с blond napa салон и матовото дърво (за R-design червеното е чук).В България хибрида има по-богато оборудване и базово има 4-зонов климатроник, панорамен покрив и LED фарове.За мен опциите са въздушно окачване, адаптивен автопилот, 360 камери и разни дреболии... евентуално и вентилация на седалките. За съжаление са надули много цените на опционалното оборудване. B&W ми се вижда прекалено скъпа, а и базовите Volvo аудиосистеми са доста добри.
  • #13
    6 rate up comment 0 rate down comment
    фермера ( преди 8 години )
    Аз не съпоставям колите а хибридните системи.При ИНФИНИТИ имаш пера на волана и настройка на завиването от дисплея.Само скоросния лост са го заболи и стърчи високо и неестествено когато шофираш.Просто проверете и други хибриди и системи за управление.Все пак INFINITI q50 hibrid струва само 108к лева и не му лисва нищо.Разхода е 8,5 литра и е недостижимо на ускорение и пътно поведение в класа си.След един месец още инфо.
  • #12
    1 rate up comment 5 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Li4no za men tova e1-vazdu6noto oka4vane2-B&W audio sistemata.kazvat 4e 4uvstva6 muzikata prez kostite:)3-panoramnia pokriv4-raz6irenite kalnici5-Intelisafe
  • #11
    1 rate up comment 5 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Prav si doniakade,no az re6i6 da vzema T8 ne zaradi ikonomiata a imenno zaradi 400 konia i tezi 640nm,a za da e kefa na max perata sa neobhodimost.Koi cviat predpo4ita6 i koi sa spored teb Must opciite
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Automotive ( преди 8 години )
    @фермераДвете коли са несъпоставими.@RRE S3На мен ми допада Inscription повече, а и държа на негланцираното дърво, което го няма като опция в R-design. Светъл салон с това дърво е много добра комбинация. Аз лично винаги карам в автоматичен режим, така че това за перата на волана не ми е зор. При теб не знам как е. А и като става дума за хибрид дали не е по-добре да го оставиш да си преценява какво да прави?
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 do fermera ( преди 8 години )
    Kolega zane6 4e te uvajavam,no iaponski koli ne karam,vapreki 4e Infiniti sa moje bi nai-dobroto predlojenie pri iaponcite
  • #8
    2 rate up comment 5 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Na men exteriora s R dizain pove4e mi haresva,no interiora na Inscription e po-luksozen,no tova koeto adski me drazni e 4e pri Inscription niama pera zad volana,a az ot tiah trudno bih se li6il osobeno pri T8 modela a i sam sviknal v samo ot tam da smeniam ve4e 3 poredni koli
  • #7
    1 rate up comment 6 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Da kolega,az ve4e napravih konfiguraciata T8 6te bade modela,no stra6no se kolebaia dali R dizain ili Insciption.Kavo misli6 R dizain s 4erven cviat i 4eren salon ili Inscription 4eren s kremav interior
  • #6
    1 rate up comment 6 rate down comment
    фермера ( преди 8 години )
    Преди да си купите това Волво отидете и покарайте INFINITI Q50 HIBRID.За да знаете какво може хибрида с AWD.Тогава погледнете кинематичната схема на Волвото и ще откриете разликите.Засега RR e недостижим на върха