IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Разкриха моторите и трансмисиите на Lada XRAY

Базов за модела ще бъде 1,6-литров двигател със 106 к.с.

Разкриха моторите и трансмисиите на Lada XRAY

Интернет-изданието „Руский автомобил” разкри подробности за двигателите и трансмисиите, на които ще разчита най-новия модел на АвтоВАЗ – Lada XRAY.
Разкриха моторите и трансмисиите на Lada XRAY
Базовата версия на кросовъра ще бъде оборудвана с 1,6-литров бензинов агрегат с 16 клапана, развиващ 106 к.с. Той ще работи в комбинация с 5-степенна механична скоростна кутия JR5, производство на Renault. Тази трансмисия заедно с другите от сериите J и JH изместват досегашните руски 2181 и 2180, които не отговарят на нормите за шум.

Именно подобен проблем се появи при пускането на първия модел на възродената марка Datsun – on-Do. Собствениците на автомобила останаха много недоволни от големия шум, издаван от руските скоростни кутии и затова в АвтоВАЗ взеха решение те да бъдат заменени от по-скъпите, но по-надеждни и шумоизолирани френски трансмисии.

Вторият двигател за Lada XRAY е също с обем 1,6 литра, но е дело на Nissan. Агрегатът Н4 развива 114 к.с., като производството му се осъществява в завода на руската компания. Той също е приспособен за работа с механичната скоростна кутия JR5.

Третият агрегат за модела е 1,8-литров, производство на АвтоВАЗ. Той развива мощност от 123 к.с., като работи в комбинация с роботизирана автоматична трансмисия. Този двигател отговаря на екологичния стандарт Евро 5+, като ще се предлага и за модела 2116, известен още като Lada C.
Разкриха моторите и трансмисиите на Lada XRAY
Вече се знае, че кросовърът XRAY е изграден на платформата на алианса Renault-Nissan, която е в основата на модела Sandero Stepway. В АвтоВАЗ планират пускането и на още един подобен автомобил – XRAY Cross, който ще се предлага със задвижване на четирите колела.

Снимки: АвтоВАЗ

 

Тагове: lada xray
0 от 500
  • #6
    26 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Българина, само плюе по нещата създадено от други. Все недоволен, все мрънка, все нещо не му е наред. Е как да се оправим, като чалгарщината, простотията, завистта и дивотията ни владеят. Не само не може да произведем АБСОЛЮТНО нищо, но и тези, които произвеждат не ни искат, като бачкатори. Никой не инвестира у нас, познайте защо! Защото сме много умни. Тази Лада, може да не е нещо, кой знае какво, но е повече от нищо. А ние сме царе по правенето на нищо. Най-добрите сме...
  • #5
    36 rate up comment 5 rate down comment
    Тухлата ( преди 9 години )
    Абе българите, като сте такива разбирачи, защо досега не направихте поне една кола, да покажете на света как стават нещата. Щото по коментарите ви се вижда, че не само руснаците, но и германци, французи, японци, англичани, коерейци и американци, също не се справят добре с автомобилостроенето. Та, вместо само да плюете по всичко, вземете да покажете на света, как се правят коли. Нали УЖ сте най- умните...
  • #4
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Браво ( преди 9 години )
    Изглежда много добре!
  • #3
    7 rate up comment 19 rate down comment
    антонимен ( преди 9 години )
    Еми така като гледам ужасния дизайн си е техен....
  • #2
    25 rate up comment 5 rate down comment
    Toyota ( преди 9 години )
    Колегите им от Дачия също разчитат на техниката на концерна Рено-Нисан.Някои производители решиха да избягат от Русия но други като Рено решиха да останат и вероятно скоро ще берат плодовете от необятния руски пазар. Просто бизнес. А АвтоВаз е част от този бизнес :)
  • #1
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "най-новия модел на АвтоВАЗ" с платформа на Renault-Nissan , с кутия на Renault-Nissan , с двигател на Renault-Nissanе кое е на "братята" от АвтоВАЗ