IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Разкриха моторите и трансмисиите на Lada XRAY

Базов за модела ще бъде 1,6-литров двигател със 106 к.с.

Разкриха моторите и трансмисиите на Lada XRAY

Интернет-изданието „Руский автомобил” разкри подробности за двигателите и трансмисиите, на които ще разчита най-новия модел на АвтоВАЗ – Lada XRAY.
Разкриха моторите и трансмисиите на Lada XRAY
Базовата версия на кросовъра ще бъде оборудвана с 1,6-литров бензинов агрегат с 16 клапана, развиващ 106 к.с. Той ще работи в комбинация с 5-степенна механична скоростна кутия JR5, производство на Renault. Тази трансмисия заедно с другите от сериите J и JH изместват досегашните руски 2181 и 2180, които не отговарят на нормите за шум.

Именно подобен проблем се появи при пускането на първия модел на възродената марка Datsun – on-Do. Собствениците на автомобила останаха много недоволни от големия шум, издаван от руските скоростни кутии и затова в АвтоВАЗ взеха решение те да бъдат заменени от по-скъпите, но по-надеждни и шумоизолирани френски трансмисии.

Вторият двигател за Lada XRAY е също с обем 1,6 литра, но е дело на Nissan. Агрегатът Н4 развива 114 к.с., като производството му се осъществява в завода на руската компания. Той също е приспособен за работа с механичната скоростна кутия JR5.

Третият агрегат за модела е 1,8-литров, производство на АвтоВАЗ. Той развива мощност от 123 к.с., като работи в комбинация с роботизирана автоматична трансмисия. Този двигател отговаря на екологичния стандарт Евро 5+, като ще се предлага и за модела 2116, известен още като Lada C.
Разкриха моторите и трансмисиите на Lada XRAY
Вече се знае, че кросовърът XRAY е изграден на платформата на алианса Renault-Nissan, която е в основата на модела Sandero Stepway. В АвтоВАЗ планират пускането и на още един подобен автомобил – XRAY Cross, който ще се предлага със задвижване на четирите колела.

Снимки: АвтоВАЗ

 

Тагове: lada xray
0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Кохлер ( преди 8 години )
    Продължавайте да гледате Волен, г-н-Атака! Бивш авио инж. съм в Долна Митрополия и бях свидетел на разрухата на всичко! Ф-16,летял съм в пилотни операци в зората на демокрацията! САЩ, много има да се учи от пияните Руснаци! Няма да ви говоря за динамичните съпротивления и реалната обстановка на новите мигове! Просто, НЕ ЗНАЕТЕ за какво иде реч! Боготворите западни цивилизации, но НЕ ЗНАЕТЕ НИЩО! Просто плюете! Предразсъдъци и тъпизъм
  • #15
    0 rate up comment 3 rate down comment
    zzz ( преди 8 години )
    Много преди Булгаррено,сме се опитвали да произвеждаме автомобилите "Балкан". попрочетете малко... Пак е спряно производството заради братушките.
  • #14
    0 rate up comment 4 rate down comment
    AZ ( преди 8 години )
    Разни русофили обясняват, че приоритетите им били военната промишленост и затова не можели да правят коли. Оправдания... Всички големи автомобилостроители произвеждат двигатели за самолети, кораби, подводници, сателити, бронетранспортьри, военни коли и т.н. откакто съществуват. Защо само при руснаците не се получава не знам!
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    FenIX ( преди 8 години )
    Наистина не им бяха приоритет колите а наливаха средства за оръжия и в космическата надпревара със САЩ. За какво да развиват автоиндустрия, като с коли не се печели война. Освен това нямаше конглокенция а дори огромен дефицит и хората се радваха дори на Запорожец. Японци, корейци и сега китайци са тръгнали от 0 но вървят напред а руснаците тъпчат на място - някои модели на Лада ги правят от 30 години с минимални промени. Затова продажбите им в ЕС са нищожните 5К за година на пазар с 12-15 млн прo
  • #12
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Глупавият човек, като няма какво умно да каже по някоя тема го обръща на политика. Ако някой изкара документ или даде линк, че руснаците са спрели проекта ще е много добре. Ако никой не може, по-добре си трайте, защото приказките ви са само слухове и ЕЖК. Това, че руснаците не можели да правят коли е колкото вярно, толкова и невярно. Просто приоритетите им са други. Не може нация с най-модерните космически технологии с едно от най-доброто самолетостроене да не може да направи кола.
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Някой ( преди 8 години )
    Рено си пробутват остарелите технологии. Това не означава, че са лоши де.Но като човек, който е имал Лада мога да кажа, че руснаците са мани бегай... т.е техмологиите на рено са си прилични, но изпълнението ако е руско.... Това ще са гробници....
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    до: automedian ( преди 8 години )
    Гледай:Темата на Нова - Ники Дойнов разказва историята на Булгаррено и тогава продължавай със свободните съчинения!Документи както твърдиш няма. Може и руснаците да са спрели проекта и никой не го отрича, но може и да не са. Доказателства няма за това. От друга страна французите казват за трудностите, за цената на крайния продукт, за разплащанията и т.н. Склонен съм на тях да им вярвам. Те нямат интерес да лъжат или манипулират за този проект. Така, че да хвърляш кал ей така не е добре!
  • #9
    11 rate up comment 3 rate down comment
    до: automedian ( преди 8 години )
    Каква успешна кола сме били направили? Я припомни, че нещо не мога да се сетя! Ако говориш за Булгаррено, то тази кола не сме я направили ние. Нали не мислиш, че сглобяването е правене на кола. Говориш за някакви документи. Били показал къде са тези документи! Такова официално няма да ти кажа предварително. Вземи наистина гледай филма за Булгаррено и не си съчинявай! Самите французи казват, че производството струва повече у нас, отколкото у тях. Има проблеми с плащанията и т.н.
  • #8
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Тухлата ( преди 8 години )
    до automedianКазваш, че в България се "правила" кола, но не уточняваш, че това "правене" всъщност е било само сглобяване. Въпросната кола е НАПРАВЕНА (проектирана, тествана и пусната в производство) от французите. Сега по същия начин се "правят" едни китайски МПС-та в Ловеч, колкото да може да пише на тях made in eu.
  • #7
    8 rate up comment 10 rate down comment
    FenIX ( преди 8 години )
    A бе 1.6 116 коня не е ли слабичък за тая кола? Пък и 5-степенна ск.кутия може да скок напред за братушките, но вече е отживелица и вече я има тук там при някои малолитражки. Рено май си удължават живота на старите технологии, които в Европа няма кой да купи вече.