IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW намери начин за направа на евтин електромобил

Концернът обяви, че унифицирането на батериите съкращава разходите с 66%

VW намери начин за направа на евтин електромобил

Инженерите на германския концерн Volkswagen са намерили начин да направят електрическите коли по-достъпни. Това ще стане чрез унифициране на един от най-скъпо струващите компоненти в тези машини - батериите, съобщават от компанията.
VW намери начин за направа на евтин електромобил
e-Golf. Снимка: Volkswagen

Според информацията концернът ще използва за бъдещите си електрически коли един и същ като форма и тип акумулатор, което ще доведе до съкращаване на разходите с цели 66%, сочат изчисленията на германците.

"В момента сме насочили усилията си към създаването на универсална батерия, която ще може да бъде адаптирана за всеки един електромобил на концерна и ще редуцира разходите за акумулатори с 66%", твърди Ханс-Якоб Нойсер, ръководител на отдела за развойна дейност в германската компания.

Въпросният универсален акумулатор, който ще може да бъде произвеждан от различни доставчици, ще позволи също така да бъде увеличена производителността на завода на компанията в Брауншвайг, сочи информацията.

В момента концернът използва различни литиево-йонни батерии за моделите с електрическо задвижване.
Golf GTE, e-Golf и Audi A3 e-tron, например, са с батерия на Panasonic, докато Passat GTE използва батерия на Samsung, която е предвидена и за предстоящите коли с електрическо задвижване на Audi.

Германският концерн разработва също така новаторска литиево-йонна батерия, която е около 5 пъти по-ефективна от настоящите. Ако проектът се окаже успешен, бъдещите електрически коли на концерна ще използват далеч по-компактни и по-достъпни като цена акумулатори.


0 от 500
  • #7
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Германският концерн разработва също така новаторска литиево-йонна батерия, която е около 5 пъти по-ефективна от настоящите."Ха-ха-ха! това явно е вица на деня!
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За новото бугати ли става дума?
  • #5
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Das Wagen ( преди 9 години )
    Значи вместо 100 000 тоя електрически голф ще струва 44 000 евро?Не, мерси.
  • #4
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    много съм изненадан - само от формата на батериите 66% намаляне на разходите.
  • #3
    25 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мижи да те лажем1 Няма как точно най-зависимата от дизелите компания изведнъж да се сети за екологични возила.Това за батериите са пълни глупости. Ще чакат някой да им ги направи и те както винаги наготово. Ще ги купят от японците или корейците, а електромоторите ще им ги направят китайците и ще се бията в гърдите, колко са велики. Ще измислят някой тест в Ауто Билд как техните електромобили превъзхождат другите и така. Тези филми ги гледаме непрекъснато.
  • #2
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Хибридният ( преди 9 години )
    "никое правителство не може да се лиши от парите, които прибира от горивата, "Бре, че откога правителството не прибира пари от тока? И не СО2 е проблема, ами канцерогенните наночастици и азотните окиси бълвани предимно от дизелите. Европейската комисия наскоро имаше доклад че трафика е отговорен за над 400 000 случая на преждевременна смърт годишно в Европа.
  • #1
    4 rate up comment 38 rate down comment
    Някой ( преди 9 години )
    Прах в очите на тълпата. Електромобилите никога няма да навлязат масово, никое правителство не може да се лиши от парите, които прибира от горивата, петролът никога няма да свърши, CO2 не е вреден за планетата, и т.н. Който има мозък ще разбере, който няма.........