IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti тества новата си суперкола

Хибридният Chiron ще ускорява до 100 км/ч за 2,0 секунди

Bugatti тества новата си суперкола

Bugatti тества усилено новата си суперкола на пистата „Нюрбургринг”, което стана причина британското издание Carmagazine да пусне видео от изпитанията и да разкрие подробности за модела.

 



Вече се знае, че той ще носи името Chiron в чест на легендарния пилот Луи Широн. Известно е още, че автомобилът ще бъде оборудван с хибриден агрегат, в който основна роля ще играе 8,0-литров W16 двигател. Така се разсейват слуховете за появата на нов мотор с 14 цилиндъра.

Според изданието, Chiron ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,0 секунди, което е с 0,5 секунди по-бързо от Veyron Super Sport. Максималната скорост също ще се увеличи – до 463 км/ч. Подобренията се дължат на новите електрически турбини на мотора, който ще бъде оборудван и със система за деактивация на част от цилиндрите.

Въпреки увеличената мощност новият Chiron ще бъде по-икономичен от предшественика си. Неговият разход ще бъде 20 л/100 км (23,1 л/100 км при Veyron Super Sport). Освен това машината ще бъде по-добре приспособена за ежедневно ползване, въпреки че при работа на пълна мощност нейният резервоар ще се изпразва само за 8 минути.
Bugatti тества новата си суперкола
Спекулативно изображение: Carmagazine

Хибридният агрегат ще работи в комбинация с преработена 7-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя. Като цяло Chiron ще получи 92% нови или съществено модернизирани компоненти в сравнение с Veyron. Сред тях са активни дефлектори, спирачки с карбон-керамични дискове и напълно нов салон. Километражът ще бъде разграфен до 500 км/ч.

Видео: YouTube / BridgeToGantry


 

 

Тагове: bugatti chiron
0 от 500
  • #13
    32 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Значи много е смешно да чета *** как развива теории в стил Вучков в размисли и страсти. Значи *** изобщо да не се чуди кое как и защо, просто тои си няма представа от технологиите, иновациите и инженерите, които разработват тази кола, дори да му го обяснят кое и как, пак мозъкат му няма да го разбере.Така, че *** на не размишлява а просто може да стои и да гледа със зяпнала уста.А иначе много фирми искат титлата на Вейрон, но 10 години никой официално не успя а излиза нов още по зъл Широн.
  • #12
    20 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хех, какъв Вейрон бе? Дедо Фердо подаде оставка, а Винкелкорн обяви че ще реже бюджета с 5 милиарда. Вейрон и Файтон само на картинка.
  • #11
    33 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    чудно ми е как ще успеят да го ускорят за 2.0 сек. ?! Вейрон и сега има мощност в излишък и ускорява за 2,5 сек защото това е границата на сцепление. ако не ограничат мощноста на 1ва предавка по всяко време може да превърти и 4-те гуми. да видим - на мян ще ми е интересно.
  • #10
    27 rate up comment 16 rate down comment
    SV ( преди 8 години )
    Разбирачи много тука... Вейрон е кола направена за макс скорост, ако излезне срещу Ла,П1 или 918 ще я РАЗМАЖАТ!!! Остаря мнооого! Кьонигсег е в десетки пъти по-малка компания и прави на пух и прах титана Воклс. А, да не забравям и Хенеси! Наистина е чудо да накараш толкова ПРЕтруфена система да бачка... Добре, че бяха от Ламборгини да и оправят аерото, иначе Вейрона оставаше на 400 през 2004!!! И така мили ми разбирачи! Преди да пишете се образовайте и прочетете с каква цел е създаден Вейрона!
  • #9
    48 rate up comment 4 rate down comment
    bmw e60 ( преди 8 години )
    Тъжна картинка е Българина. Потънал в кал и мизерия, каращ 20 годишен кощ 10 ръка, коментира коли, които дори няма да види на живо. Ае засрамете се малко и млъкнете
  • #8
    25 rate up comment 22 rate down comment
    Рамбо ( преди 8 години )
    Къде съм споменал GTR че веднага даваш пример??????? И не ми обяснявай колко охлаждане се искало на такава мощност. При 16 цилиндъра и 4 турбини е ясно че ще се отделя огромно количество топлина. Затова марките,чийто инженери не са пияни шваби залагат на натурално аспирирани двигатели а вече и на хибридни системи. Но немците само от дизели и турбинирани кошове разбит.
  • #7
    41 rate up comment 8 rate down comment
    олекна ли ви ( преди 8 години )
    Плюете ли по Вейрона и по VW,плюйте,плюйте,сега олекна ли ви.Вас никой не ви знае а хората коли правят и то коли като Вейрона.Най бързата кола на планетата серийно производство без тунинг.Вижте в ютуба има стотици видеота и срещу ферарита и срещу тойоти.
  • #6
    31 rate up comment 24 rate down comment
    Рамбо ( преди 8 години )
    Какво му е технологичното пък на вейрон? Двигателят който тежи половин тон ли? Или 10-те радиатора които го охлаждат?
  • #5
    49 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ха ха ха ха, кви Вурстове, кви 5лв!? Как може, едни жълтури с жълто (ил бяло) около устата, дето правят автомобили-*** работещи на фекалии, въобше да пишат глупотевини тука....А от Бугати, отново ще видим най-доброто и най-високотехнологичното 4колесно возило на планетата! Яно на някои им излиза запек и акне при тази мисъл...
  • #4
    35 rate up comment 32 rate down comment
    Рамбо ( преди 8 години )
    Koenigsegg-малка шведска фирма създадена от обикновен човек с мечта да прави суперавтомобили пуска кола с 1800 коня мощност,която дори не ползва "остаряла" скоростна кутия,а предава цялата мощност от ДВГ и ел. двигателите по иновативен начин. В същото време вурстовете си мислят че правят технологично чудо с този самосвал.