IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti тества новата си суперкола

Хибридният Chiron ще ускорява до 100 км/ч за 2,0 секунди

Bugatti тества новата си суперкола

Bugatti тества усилено новата си суперкола на пистата „Нюрбургринг”, което стана причина британското издание Carmagazine да пусне видео от изпитанията и да разкрие подробности за модела.

 



Вече се знае, че той ще носи името Chiron в чест на легендарния пилот Луи Широн. Известно е още, че автомобилът ще бъде оборудван с хибриден агрегат, в който основна роля ще играе 8,0-литров W16 двигател. Така се разсейват слуховете за появата на нов мотор с 14 цилиндъра.

Според изданието, Chiron ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,0 секунди, което е с 0,5 секунди по-бързо от Veyron Super Sport. Максималната скорост също ще се увеличи – до 463 км/ч. Подобренията се дължат на новите електрически турбини на мотора, който ще бъде оборудван и със система за деактивация на част от цилиндрите.

Въпреки увеличената мощност новият Chiron ще бъде по-икономичен от предшественика си. Неговият разход ще бъде 20 л/100 км (23,1 л/100 км при Veyron Super Sport). Освен това машината ще бъде по-добре приспособена за ежедневно ползване, въпреки че при работа на пълна мощност нейният резервоар ще се изпразва само за 8 минути.
Bugatti тества новата си суперкола
Спекулативно изображение: Carmagazine

Хибридният агрегат ще работи в комбинация с преработена 7-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя. Като цяло Chiron ще получи 92% нови или съществено модернизирани компоненти в сравнение с Veyron. Сред тях са активни дефлектори, спирачки с карбон-керамични дискове и напълно нов салон. Километражът ще бъде разграфен до 500 км/ч.

Видео: YouTube / BridgeToGantry


 

 

Тагове: bugatti chiron
0 от 500
  • #23
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вейрона бил само за права линия. Еми не е само за права линия, справки рекордите на пистата на Топ Гиър. Вейрона бил безмислена кола, безмислена за ***, който още няма книжка, иначе за най-вериките инженери е предизвикателство, за това фирмите за най-спортни коли, се опитват от години постоянно да подобрят рекорда на Вейрон и все не могат да го детронират. Не могли да я продадът. Напротив бе предвидена да бъде произведена в 300 бройки, но бяха продадени към 500 бройки/с едишън версиите и модела супер спорт/, тоест почти в доста по-голям тираж от предварително заявения. Колата че си е снобарска е ясно, че не е за всеки също, но това не я прави лоша.
  • #22
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кажи ми колко професионални пилот притежават вейрон? Собственици на вейрон за които се сещам и намерих информация или са араби,*** рапъри или *** футболисти/боксьори,но НИТО ЕДИН автомобилен състезател. Реално това WC го ценят само хора с умствения багаж на ***.
  • #21
    18 rate up comment 6 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 8 години )
    Кво да ти кажа, едноклетъчно, Пагани Уайра, Уракан, Авентадор и Макларън ако са без тапицерия, дръжки на вратите и радио... Малоумието ти е очевадно, не го афиширай, моля ти се. У лево.
  • #20
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Именно затова вейрон е една от най-мразените коли сред автомобилните ентусиасти-купувана е само от богати сноби,които само могат да дават газ в права линия.
  • #19
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе то има и клип в тубата, дето го бие Голф 1ка, ама не вярвам някой да го предпочете пред Вейрона...Лайте и си пишете тъпотиите, на загуба и тн, тази кола е имидж, дори и на загуба. Нека Тойота си прави уникалните коли от по 150 кс, дето за нищо не стават
  • #18
    20 rate up comment 5 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 8 години )
    Анонимния, ти си доста малоумно парче, не смяташ ли? Серийното Бугати бие мократа обиколка на ЛФА и това е велико постижение, записано със златни букви върху леопардови страници в историята на чалга-автомобилостроенето, няма що. А я погледни какви коли са пред Бугати Вейрон СС (!) и плачи в ъгъла, щото три пъти по-евтини машини го бият като цял оркестър ударни. У лево, моля.
  • #17
    22 rate up comment 13 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 8 години )
    Безсмислена, грозна и безсмислено грозна кола беше. Дано новата поне да е малко по-поносима като дизайн и интериор, за динамични качества едва ли може да се говори тук, при положение че е замислена да върви само по права линия. Не всичко е драг, приятели...
  • #16
    20 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Облъчването сериал 2. До сега ни облъчваха с предната серия, която 10 г. не можеха да продадат, въпреки многото намаления на цените, а сега започват с новото недоразумение на колата-хипопотам. Пак ще се почне какви върхови технологии имали, какъв лукс, какви чудеса и гъдели. Няма начин да не споменат, че е произвеждат и продават на огромна загуба, само заради феновете. Направо, като им чета водевилите и се просълзявам. Ако Гьобелс беше жив, щеше да се изчерви. Такава пропаганда и той не е правил
  • #15
    30 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Добре,че тука написаха своите мъдри размисли около новото Бугати, тези така умни хора, за да може инженерите да ги прочетат и да си направят корекциите!Буаххаххаха!Селинджър, брат!
  • #14
    23 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Каква е идеята на тази кола. Да върви направо и да поставя рекорд за бързина. Така ли е или не? Може ли да завива този толуп? Не, нали! Всеки спортен автомобил с доста по-малка мощност ще го бие на трасе със завои. Нали не си мислите, че в реалният живот автомобилите се карат само на писта и направо! Понеже много разбирачи тука имат по 2-3 Вейрона да кажат за какво служи тази кола, освен да си избиеш комплексите и да покажеш на другите, че имаш пари. *** и комплексар с пари. Това е таргета!