IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus ES получи нов базов мотор

След фейслифта седанът е оборудван и с нови системи за безопасност

Lexus ES получи нов базов мотор

На автосалона в Шанхай бе представен и обновеният бизнес седан Lexus ES. Моделът е получил по-твърда каросерия, подобрена шумоизолация, нови варианти за персонализация и оборудване, допълнителни системи за безопасност и нов базов двигател.
Lexus ES получи нов базов мотор
Засега от компанията не разкриват никакви подробности за мотора, който ще се предлага в базовата версия на модела. Знае се само, че той е с обем 2,0 литра и със система за директно впръскване на горивото. Според експертите това означава, че Lexus ES е получил агрегата 6AR-FSE, поставян на Toyota Camry. Това е атмосферен бензинов двигател с 16 клапана и система за променливо газоразпределение.
Lexus ES получи нов базов мотор
Мощността на агрегата е 150 к.с., достъпни при 6500 об/мин, а въртящият момент от 199 Нм е наличен при 4500 об/мин. Очаква се всички тези параметри да се запазят и при обновения Lexis ES, като модификацията с този мотор ще се предлага само на 3 пазара – Китай, Русия и Тайван.

Напълно възможно е обаче агрегатът да бъде новия турбо мотор с обем 2,0 литра, който дебютира при кросовъра NX.

Сред промените във външния вид на модела са нова маска с решетка на радиаторите и светодиодни фарове, различни LED светлини, както и допълнителни цветове на каросерията и на интериора. В салона е поставен 4,2-инчов цветен дисплей в комбинация с нови прибори и подобрен контролер на интерфейса RTI.
Lexus ES получи нов базов мотор
Освен това седанът вече е оборудван с комплекс за безопасност Lexus Safety System +, в който са включени адаптивен круз-контрол, система за следене на полосата на движение и на движещите се отпред автомобили. Тя също така открива и пешеходци край пътя, както разполага с функция за автоматично спиране. Освен това моделът разполага с технология за автоматично превключване на светлините.

Снимки: Lexus

 

Тагове: lexus es
0 от 500
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    извън тематаГледахте ли рекламата на новия Тракторег?Кефи ме как трака накрая хахахаха
  • #29
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Четете бе, четете:Очаква се всички тези параметри да се запазят и при обновения Lexis ES, като модификацията с този мотор ще се предлага само на 3 пазара Китай, Русия и Тайван.КИТАЙ, РУСИЯ, ТАЙВАН - загряхте ли сега?
  • #28
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хех, добре че са японците от Мицубиши, че да разберат БМВ какво е twinscroll turbo. Гола вода са вурщлитата, добре че са японците да ги снабдяват с технолгоии, иначе отдавна да са глътнали вода.
  • #27
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ха ха ха ах ха.....2.3 тона ***, с 2.0 атмосферка 150 коня..смяяяххххх...ха ха ха ха..."Премиум" машина, ха ха ха ха ха....
  • #26
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Enzo ( преди 8 години )
    И нещо специално за "RRE S3": Хубаво си влязъл по сайтовете на вносителите да гледаш, ама като гледаш - виждай! Недей да хвърляш по един поглед по диагонал и след това да пишеш тъпотии. Базов е 2.0 литров мотор на БМВ, ама от 3-та серия нагоре. Базов, ама с twinscroll turbo, със 184 к.с и 270 нютона и сега внимавай и ако не вярваш - отивай да провериш - в диапазона между 1250 и 4000 оборота в минута. При Мерц е същото, а нютоните са дори повече. С Ауди е същото. Нищо общо нямат, освен обема!
  • #25
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Enzo ( преди 8 години )
    Излишно се напъват някои хора да оправдаят тая идиотщина горе. Ако някой производител в света "преоблича" посредствени МПС-ва, за да ги представя за премиум седани, то това е точно Тойота със скучните и безлични Лексъси. Както неведнъж сам отбелязвал, бензинови и дизелови мотори просто нямат. Това горе напълно го доказва. Цикъл на Аткинсън! Що за страшна тъпотия! Вие четете ли - 150 к.с. и 199 нютон метра при 6500 об/мин. Динозавър, в цикъл или не! И данни за разход няма 13/100 градско - 100%!
  • #24
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много са грозни и неприятни Лексусите, добре е че хората не ги купуват и не се срещат по улиците, ще щеше да е някакъв ужас по улиците.
  • #23
    7 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Za6to s taia omraza be? Grozdeto e kiselo za bednite golfadjii.Nai-dobria premium v sveta-LEXUS.Imat vreme germanskite kopirova4i da kopirat tehnologii ot velikia Lexus.A nemskite ne sa premiumi- ne moje bazovi dizeli ot golfove da bydat premiumi.Kogato vidi6 dizel v Bentley i Rolls Royce ,togava i v Lexus- toest NIKOGA takava po6lost.
  • #22
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Ти освен да повтаряш нещо, което ти е казал кварталния майстор, нещо друго!?"Хех, те немските инженери не знаят какво е, ти кварталния майстор.. много го надценяваш тоя квартален майстор нещо, да не си му редовен клиент?
  • #21
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Бе факт е че немците нямат такава технология, иначе дизайна бива доста.