IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen запълни нишата между Phaeton и Passat

Концептуалният Volkswagen C GTE Coupe разчита на хибридно задвижване

Volkswagen запълни нишата между Phaeton и Passat

Volkswagen показа на автосалона в Шанхай последната си разработка – концептуален седан с хибридно задвижване. По думите на главния дизайнер на марката Клаус Бишоф прототипът представлява предвестник на сериен модел, който ще трябва да попълни нишата между флагмана Phaeton и Passat.
Volkswagen запълни нишата между Phaeton и Passat
Моделът засега носи името Volkswagen C GTE Coupe като основната му цел е да демонстрира някои нови елементи на дизайна, които ще се появят в серийните модели на марката в най-скоро време. Сред тях са оформлението на броните, челните светлини и решетката на радиатора.

На второ място, автомобилът е оборудван с напълно цифров панел и с нова мултимедийна система. Возещите се на задната седалка пътници разполагат със свои монитори, закачени на предните седалки, както и с пулт с редица допълнителни функции.

Автомобилът е изграден на модулната платформа MLB, като дължината му е 5071 мм. Широчината и височината са съответно 1930 и 1445 мм, а разстоянието между двете оси  достига 3014 мм.

VW C GTE Coupe се задвижва от нов хибриден агрегат. В него влизат 2,0-литров бензинов турбомотр, развиващ 210 к.с., електромотор със 125 к.с. и 8-степенна автоматична трансмисия. Общата мощност достига 245 к.с. и 500 Нм въртящ момент, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 8,6 секунди.

Максималната скорост на концепта е 232 км/ч, като само на електричество той може да измине 50 км при скорост до 130 км/ч. Основното предимство на седана са неговите екологичност и икономичност. Той харчи едва 2,3 л/100 км, а нивата на вредни емисии СО2 са 55 г/км. Така само с едно задвижване хибридът може да измине над 800 км.

Засега във Volkswagen се въздържат да коментират възможността за пускане на модела в серийно производство. Според слуховете от Шанхай хибридът ще се появи на пазара в Китай до 2 години. Дали обаче ще се продава в Европа, все още не е ясно.

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: volkswagen c gte coupe
0 от 500
  • #12
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Прилича на Китаец, който са го ожилили пчели по очите.
  • #11
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    При всеки техен концепт или излязъл модел си казвам, че от това по-грозно не може да бъде, но ФВ винаги успяват да ме оборят. Другото интересно е разхода на гориво, който обявяват. Това или е разход на масло или е разхода, когато ги карат с репатрака. Смешна компания за смешници.
  • #10
    6 rate up comment 20 rate down comment
    fsb ( преди 9 години )
    мен ме кефи, а вие сте комплексари
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    А6 имах предвид.А4 все пак е по-леко
  • #8
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    СОЦваген деградира VW C GTE Coupe се задвижва от нов хибриден агрегат. В него влизат 2,0-литров бензинов турбомотр, развиващ 210 к.с., електромотор със 125 к.с. и 8-степенна автоматична трансмисия. Общата мощност достига 245 к.с. и 500 Нм въртящ момент, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 8,6 секунди.Сега някой да провери за колко правеше 100 една обикновена А4 с 1.8Т 180к.с от 1997г.
  • #7
    18 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, ама изминава цели 800 км. с едно задвижване ;) А дизайна е култов. С тея фарченца си е жива карикатура, никаква хармония с огромното купе. А ако верно това щее новия дизайнерски стил на марката - уеуееееее в Пеуник че са в потуйес :)))
  • #6
    22 rate up comment 12 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    VW не е премиум ;-) иска им се като преоблекат а6 да стане, ама...за китай става!само Барса,дано да опукат ПесеЖе-то! ай наздраве!
  • #5
    27 rate up comment 16 rate down comment
    ;) ( преди 9 години )
    По добре един Сивик отколкото тая ***.
  • #4
    21 rate up comment 13 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Поредния концептуален хибрид на Фолцваген, който докато стигне сериен модел ще се превърне във високотехнологиче канцерогенен траканик. Понеже такива се били търсели. Ха-ха! Дедо Фердо неслучайно крои шапката на Винтеркорн.
  • #3
    21 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като гледате ускорението до 100 с тия коне, дали не е тежко тва нещо? И как кореспондира това с 2.3 на 100? Това дори с напълно заредени батерии и 50 км. на ток няма да даде 2.3 за 1вите 100 км. Доказано е с прехваления хибрид на джетата, която трябваше да харчи и тя 3 с 1.4 двигателя, ама тя харчела средно по 7 + литра. Бива наглост и безпомощност ама тва нещо е вече прекалено.