IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen запълни нишата между Phaeton и Passat

Концептуалният Volkswagen C GTE Coupe разчита на хибридно задвижване

Volkswagen запълни нишата между Phaeton и Passat

Volkswagen показа на автосалона в Шанхай последната си разработка – концептуален седан с хибридно задвижване. По думите на главния дизайнер на марката Клаус Бишоф прототипът представлява предвестник на сериен модел, който ще трябва да попълни нишата между флагмана Phaeton и Passat.
Volkswagen запълни нишата между Phaeton и Passat
Моделът засега носи името Volkswagen C GTE Coupe като основната му цел е да демонстрира някои нови елементи на дизайна, които ще се появят в серийните модели на марката в най-скоро време. Сред тях са оформлението на броните, челните светлини и решетката на радиатора.

На второ място, автомобилът е оборудван с напълно цифров панел и с нова мултимедийна система. Возещите се на задната седалка пътници разполагат със свои монитори, закачени на предните седалки, както и с пулт с редица допълнителни функции.

Автомобилът е изграден на модулната платформа MLB, като дължината му е 5071 мм. Широчината и височината са съответно 1930 и 1445 мм, а разстоянието между двете оси  достига 3014 мм.

VW C GTE Coupe се задвижва от нов хибриден агрегат. В него влизат 2,0-литров бензинов турбомотр, развиващ 210 к.с., електромотор със 125 к.с. и 8-степенна автоматична трансмисия. Общата мощност достига 245 к.с. и 500 Нм въртящ момент, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 8,6 секунди.

Максималната скорост на концепта е 232 км/ч, като само на електричество той може да измине 50 км при скорост до 130 км/ч. Основното предимство на седана са неговите екологичност и икономичност. Той харчи едва 2,3 л/100 км, а нивата на вредни емисии СО2 са 55 г/км. Така само с едно задвижване хибридът може да измине над 800 км.

Засега във Volkswagen се въздържат да коментират възможността за пускане на модела в серийно производство. Според слуховете от Шанхай хибридът ще се появи на пазара в Китай до 2 години. Дали обаче ще се продава в Европа, все още не е ясно.

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: volkswagen c gte coupe
0 от 500
  • #22
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сигурно доста са мислили кое от двете *** да бъде предницата.
  • #21
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ха хавана, китайски грозен ***, за Китайски клиенти! Ди Джърман уей...Премиум щял да е, ха ха ха ха, сигурно и той ще има 1.8ТСИ ,с 150 кс...
  • #20
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ми че то... няма ниша между фаетон и пасат - фаетонът е голям пасат, а пасата е малък фаетон, к`ва ниша, к`ви пет лева? А при липсата на ниша, туй би трябвало да е новият фаетонопасат, ако размера е по-близък до големия, или пасатофаетон, ако е с уклон към компактността. Та така.
  • #19
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Боже мили....това е умопомрачаващо отвратително!
  • #18
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хех, тия смешници ВАГ са с 12 марки и пазарна капитализзация по-малка от половината от тая на Тойота. Инвеститорите знаят защо - защото са непоправимо изостанали технологично.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кво става, дедо Фердо скрои ли шапката на Винтеркорн заради слабите продажби и изчезващите печалби? Айде да ги продават бързо тия фалиращите ВАГ, че скоро и китайците няма да искат да ги купят!
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Бай Брадър до колкото знам при хибридите не става със събиране за да полчиш краината мощност
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Брадър ( преди 8 години )
    Нещо са сбъркани данните, сумарно к.с. са 335 по мои сметки, а при тези мощност и въртящ момент ускорението със сигурност е 2-3 сек. надолу, няма как да е 8.6
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    хаху хихи потърси в нета снимки на физически модели на SI и Type R от автоизложения а не гледай тука какво ти показват аутокомедиантите
  • #13
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Грозно ли било? Я виж моделите на Тойота. Тойота в близките години никой няма дори да я наближи нито на грозотия, нито на сервизни акции, всеки нов модел на Тойота, подобрява рекорда за най-грозен дизайн.